וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אנסקי על פרשת משה איבגי: "זה 200 גוונים של אפור"

8.2.2016 / 10:01

חבריו של משה איבגי ממשיכים לצאת להגנתו בכלי התקשורת באמצעות אמירות בעייתיות. השחקן והשדרן אלכס אנסקי אמר הבוקר בגלי צה"ל כי הוא חרד לגורלו של איבגי

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

התבטאות בעייתית נוספת מצד מקורב של משה איבגי: השחקן והשדרן אלכס אנסקי התראיין הבוקר (שני) לתוכניתו של ניב רסקין בגלי צה"ל וטען כי לאור התקופה בה אנו חיים, שאלת הגבולות ביחסים בין גברים ונשים היא "200 גוונים של אפור" וגרם לרסקין להתקומם נגד אמירה זו. עוד אמר אנסקי כי הוא מכיר באופן אישי שתי נשים שהתלוננו נגד איבגי וכי הוא חרד לגורלו. "בן אדם שעשה 70 סרטים... 45 שנה אהוב הקהל", תיאר אנסקי את חברו.

אמש (ראשון) התייחס איבגי לראשונה לחשיפת וואלה! NEWS ולפיה נשים שעבדו עמו טוענות כי הטריד אותן מינית. "הפרסומים בימים האחרונים הפכו לי את החיים, ממש. שיבשו אותם מהקצה אל הקצה", אמר איבגי עם סיום ההצגה "שלא תתעורר הילדה" של תיאטרון חיפה בבית ציוני אמריקה בתל אביב. "ימים לא קלים עוברים על המשפחה שלי. אני רוצה להגיד שיש לי כבוד לכל אדם באשר הוא אדם. לכל איש ולכל אישה שעבדתי איתם בעבר ובהווה. אני רוצה להדגיש. מעולם לא ניסיתי במכוון לפגוע באיש". לאחר מכן, הבהיר כי לא יתייחס לטענות נגדו בפומבי, אלא מול הרשויות אם יידרש לכך. "אני לא רוצה להתייחס לדברים האלה ולתקשורת", אמר. "נראה לי שהכי נכון לעשות את זה מול הגורמים המוסמכים כדי שיהיה הליך נקי, אם נצטרך". דבריו זכו למחיאות כפיים נלהבות מהקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully