וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצבנו לא טוב, לא טוב": בלוג "הישרדות", פרק 30

אביעד "צפניה" קדרון

9.2.2016 / 23:04

הברית המרובעת של טיטי, כוכבי, טילטיל ורוסלנה עושה סוף סוף את הדבר ההגיוני ומדיחה את דנה לכל הרוחות. האם היא תישאר שם? הבלוג של צפניה

צילום מסך

נו, אז יש מצב שדנה ברגר תהיה מופע החימום של ביונסה בפארק? כי אם יש דבר אחד שלמדנו על דנה מ"הישרדות הונדורס" זה שהיא מתחברת לבני אדם, שהיא יכולה לחבר שירים תוך רגע ושהיא מאוד נחמדה אבל שלא תהיה בעיה גם לבגוד בך ואז להמשיך להיות בן אדם נחמד. שזה בדיוק מה שביונסה צריכה בישראל. הופעת חימום מלאת אלתורים שבסופה כולם יחכו רק לה כי הם ייעלבו מהופעת החימום.

כזכור, לירון הזומבי ביקשה מכוכבי וטיטי שידיחו את דנה כנקמה על מה שהיא אמרה לה בתום הדו-קרב הגורלי. אבל עד שזה יקרה, יש עוד צמיד וטו בדרך. "אנחנו במצב על הפנים", מודה טיטי בזמן ששלישיית הוראקן מאושרת ומתכננת להדיח את כוכבי. "המודח הבא הוא כוכבי", קובעת רוסלנה. לכוכבי יש תוכניות אחרות: הוא רוצה לנקום בדנה בגלל שהיא לא עשתה כלום כל המשחק חוץ מלהדיח את לירון, הביקיני האנושי, ועכשיו אין לו במה לבהות. במה הוא יבהה? בטילטיל? אחרי הפתיח הוא הולך לטילטיל ומחמם אותו על דנה. "אבל מה אתה רוצה שאעשה?", שואל נהג המונית. מרחוק נשמע קולה של ג'ני: "תדיח אותה", "תדיח אותה", "תדיחחחח תתתתהה תה תה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם, תיבת הפלאפה מצלצלת ואמו של כוכבי מדברת מהעבר השני של הים. הוא משתטח בדמעות על התיבה ומספר שלא פגש את הוריו כבר שלושה חודשים. אללי, איזו התרגשות משיחה של אמא. רק תדמיינו כיצד הוא יגיב כשאני אתקשר אליו. ואז דואר האי על משימת הווטו מגיע. שתי הבריתות מתכננות על ניצחון. משימת הווטו דורשת ריכוז וזריזות ידיים: על המתמודדים לתמרן בין כמה כדורים בזמן שהם נעים במסילה. אתגר "הישרדות" קלאסי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן יא איבני?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טילטיל ורוסלנה נפסלים במהירות והכל תלוי בדנה. "אני לא מאמינה שנשארתי לבד מול כוכבי וטיטי", היא מצהירה. גם הם לא מאמינים. ואז טיטי נפסלת וזה בין כוכבי לדנה. טיטי לא מבינה למה דנה ממשיכה להילחם על חייה במשחק. "זה אני, בת הברית שלי ואלוהים", מצמרר כוכבי. בזמן שכוכבי ודנה נאבקים, טיטי ממשיכה לעודד אותו מהצד בקריאות "פנתר", "תותח" ו"כוכב". פתאום הזוגיות שלה עם רון אלוף נראית ממש אפרורית וא-מינית. כוכבי מנצח ומיד מזנק לחבק את טיטי באושר. נראה שעומד להיות לנו תיקו במועצת השבט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון אלוף מי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהמשימה מסתיימת, רובוארץ מבקש מטילטיל להסביר איך הוא נפסל אחרי שניה אבל לטילטיל אין כוח אז רובוארץ מעניק לכוכבי את צמיד הווטו ומודיע לשורדים ששעון החול לקראת המועצה "החשובה" הולך ואוזל ושרק רוסלנה מוגנת מהדחה. בקיצור, עסקים כרגיל. במחנה, טילטיל מיואש ודנה מותחת ביקורת: "מה זו התבוסתנות הזו". שתי הבריתות בונות על מבחן אש במקום לחשוב איך להעיף את דנה כדי למנוע מתיחות. זה כל כך מגוחך. יש רביעיית גמר, פשוט תדיחו את דנה למען השם ותגיעו לגמר הרי אין לה סיכוי לנצח אף משימת זומבי. תמיד תדיחו את הקול המיותר. טילטיל ממשיך לקטר על זה שטיטי וכוכבי הולכים להדיח אותו וטיטי בכלל לא מבינה למה הוא עצבני. אדושם, הוא בלתי נסבל. כמה התמסכנות באדם אחד. די מדהים. בינתיים, רוסלנה אומרת שהיא לא רוצה לסכן את טילטיל ושהיא תעשה הכל כדי להציל אותו. הו, סוף סוף. למרות שבינינו, שווה לסחוב את דנה לגמר כי אף אחד לא יצביע לה.

היא וטיטי הולכות לדבר בצד ורוסלנה מציעה להדיח את דנה כדי לשמור על ברית הפיינל 4 שכרתו בחודש שעבר. הן לוחצות ידיים ונראה שגורלה של דנה נחרץ. רוסלנה מעדכנת את טילטיל והוא מגיב עם "מהלך קשה מאוד". במקביל, טיטי מעדכנת את כוכבי והוא דווקא לא מרוצה. הוא רוצה לעשות מהלך גדול ולהדיח את טילטיל. שזה 180 מעלות הפוך ממה שהוא חשב בתחילת הפרק. בערך. טיטי לוקחת את דנה לשיחה בצד. היא מציעה לה לחבור אליה ולכוכבי ולהדיח את טילטיל. דנה מסרבת לבגוד בטילטיל ובייסיקלי מדיחה את עצמה. טוב, עליה לגמרי אפשר להגיד שהיא הזמינה את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיפור של "הישרדות הונדורס" בצילום מסך אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט נפתחת במחמאות למראה החיצוני המרשים של לירון וג'ני המושבעות. רון אלוף ממשיך לפעור עיניים ואתם יודעים, אני מתחיל לחשוב שאולי זה בכלל תוכן שיווקי של עדשות מגע צבעוניות ולא הלם אותנטי כי יש גבול כמה פעמים בן אדם יכול לפעור עיניים על כלום. טילטיל, משום מה, ממשיך להתקרבן וטיטי מכריזה שהיא בכלל לא יודעת מתי הוא דובר אמת. זה כמובן גורם להתפרצות רגשית נוספת של טילטיל וטיטי מספרת כיצד פעם הוריד את מכנסיו מולה וחשף את בגד הים שלו. אוי, זה כמו משה איבגי רק פחות מעניין.

הישרדות הונדורס פרק 30. צילום מסך
מעט מדי, מאוחר מדי/צילום מסך

כשזה נגמר, מתחילים לדבר על ההתנהגות של כוכבי ואיך אנשים שמנצחים באתגרים מתנהגים לא יפה. דנה מודה שהתגובה שלה ללירון היתה אימפולסיבית ומתנצלת על זה שוב. טיטי וכוכבי מסבירים שהבגידות של דנה מיוחדות כי היא מתחברת לאנשים באמת ולא רק עבור המשחק. זה בערך הסימן ליציאה של דנה כי שוב מזכירים את הבגידה שלה בג'ני וג'ני, מצידה, מספקת גלגולי עיניים אולימפיים. יש כאן יופי של חומר גלם לגיפים, אם מישהו רוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הלינץ' בדנה, רובוארץ שואל את כוכבי למי יעניק את צמיד הווטו וטילטיל, המאוס חייבים לומר, מרים את היד. זה לא משנה לכוכבי והוא מעניק את הצמיד לדנה. המתמודדים הולכים להצביע ("שיהיה בהצלחה מותק", מאחלת טיטי) ורובוארץ מקריא את הקולות. סופריצה: דנה מודחת ומסומנת כזומבית. וזה בדיוק הזמן לסקר מיוחד שהכנתי!

בפרק הבא: ארבעת השורדים האחרונים חוגגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully