וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: תמונות חדשות מהעונה השישית של "משחקי הכס"

12.2.2016 / 9:20

הפקת "משחקי הכס" משחררת תמונות יח"צ רשמיות מהעונה השישית של הסדרה המצליחה. ג'ון סנואו? אל תבנו עליו. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הסופ"ש

יום שבת, 16:12 - סשה ברון כהן מהמם את הקהל

"גרימסבי", סרטו החדש של סשה ברון כהן, מוגבל לצפיית מבוגרים בלבד וכשהשחקן הפרובוקטיבי הגיע להתארח בתוכניתו של ג'ימי קימל, הצופים בבית לא היו יכולים לצפות בקטע מהסרט. לכן קימל ואנשיו בחרו להקרין לצופים בבית את תגובת הצופים באולפן לסרט הנועז.

עלילת "גרימסבי" מספרת את סיפורו של נוב?י, אדם שיש לו כל מה שאדם מגרימסבי יכול לחלום עליו – תשעה ילדים וחברה שהוא אוהב יותר מהכל. חסר רק דבר אחד בחייו: אחיו הקטן, סבסטיאן, שהופרד ממנו בתור ילד. לאחר 28 שנים של חיפוש, נוב?י סוף כל סוף מצליח לאתר את אחיו בלונדון והוא אינו מודע שאחיו הוא מתנקש של השירות החשאי. לאחר איחוד הרסני בו נוב?י מחריב בטעות את חייו של סבסטיאן וגורם לשניהם להיות במנוסה, הם מגלים מזימה להרוס את העולם. על מנת להציל את האנושית ואת אחיו, נוב?י חייב לצאת למשימה בינלאומית ולעבור מהפך מהאידיוט שכולם אוהבים לסוכן חשאי מתוחכם.

צפו בקהל ההמום:

יום שישי, 9:30 - אריה עדיין עיוורת

חודשיים וחצי לפני תחילת העונה השישית של "משחקי הכס" והמעריצים מעלים הילוך. הפקת הסדרה המצליחה שחררה תמונות יח"צ רשמיות שלקוחות מהעונה החדשה והאינטרנט גועשת. הסיבה? דמותו של ג'ון סנואו, שעדיין לא ברור אם הוא מת או חי, לא מופיעה בסט.

מי כן נמצא בסט? אריה (העיוורת), סאנסה (הנמלטת), רמזי (המופלא) וסרסיי (המגולחת).

העונה השישית של "משחקי הכס" תגיע ב-24 באפריל. הקליקו כאן לצפייה בכל התמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסך הכל החיים מחייכים אליה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האדון של כולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully