וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם תקרית השקשוקה

אביעד "צפניה" קדרון

13.2.2016 / 23:39

מייקל תוקף את שיחי והופך לזומבי החדש שמודח מהבית, אור מתעקשת לא לשתף פעולה עם הפקת התוכנית והמתמודדות זוכות לפריזורות חדשות. בלוג "האח הגדול" - צפניה דווקא לא אוהב צלקות

צילום מסך

01. אז מה, מייקל נגד שיחי. ויקום האפרוח ויכה את הרודן ואז יודח. נחמד מצד מייקל לגדל ביצים אחרי חודשיים בבית "האח הגדול". זו היתה אחת המריבות מעוררות הרחמים בעונה הזו (והיו לה כמה מתחרות רציניות) כי למייקל, בואו נודה בזה, אין בסיס יציב לעמוד עליו מול שיחי כששיחי טוען שלמייקל אין דעה ומייקל אומר לארז טל לגבי הדחה אפשרית "מה שההוא מלמעלה יחליט". יש מצב גם ששיחי בחר בו כי לא נותרו הרבה אנשים שהוא היה יכול לבחור וכי מייקל, תודות לכל הביקורים במטבח שסתמו לו את הפה, פשוט בלט על הספה. זהו, זה כל הסיפור. אי אפשר אפילו לכתוב על מייקל דברים כי הוא לא באמת היה קיים בערוץ 2 ואי אפשר לכתוב על מייקל דברים כי כל בדיחה הופכת להיות מסורסת (נו פאן אינטנדד) על ידי הפוליטיקלי קורקט. בקיצור, למייקל היה פוטנציאל. לו רק היה חושף את שערות הכתפיים שלו בשבוע הראשון או אומר את מה שהוא באמת חושב ולא מגלם יונת שלום משועממת הכל היה שונה.

02. האם היה דבר יותר משעמם מהמשולש הרומנטי בן היומיים של ברק, מייקל ואסתי-לי? איך ייראה לילה מלא תשוקה של אנשים במשולש הזה? סריגת סוודרים לעצים? גלגול מחצלות לצלילי מוש בן ארי? לא שיש לי משהו נגד אגדות ונגד סיפורים מלאי תקווה אבל שום דבר טוב (או מעניין) ייצא ממשולש שכולל הומו שנמשך לטרנסג'נדר שהקטין חזה שמחוזר על ידי לסבית שהגדילה חזה. זה כמו לראות את טרומפלדור מנסה לשחק טניס עם אוסקר פיסטוריוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתראות, היית רלוונטי כמו טופו בטעם רוזמרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. בפעמים הקודמות שכתבתי על אור, אוהדיה לקחו את זה קשה ומאז נקטתי במדיניות התעלמות קלה. כלומר, עד כמה שיכולתי להתעלם ממנה. בפרק הזה היה קצת קשה להתעלם מאור כי היא התעקשה לככב בכל סצנה. פעם היא מסרבת להשתתף בהדחה פומבית, אחר כך היא מסרבת להשתתף במשחקי האח ובאמצע היא מעודדת את פלורי לפרוש מהתוכנית כי, נו, פחות מתמודדת אחת בדרך לדירה בפריפריה. זה דווקא היה מהלך לגיטימי. אבל לגבי שני הראשונים, הרשו לי לפקפק. אף אחד לא חטף את אור לנווה אילן. מדובר באישה מבוגרת ומודעת לעצמה שהחליטה להשתתף בתוכנית טלוויזיה. זה מאוד נחמד למלמל שלה ולחוקים אין מערכת יחסים יציבה אבל בחייאת, ידעת לאן את נכנסת והחלטת מרצונך החופשי להפוך לפיון שיבדר את ההמונים. עכשיו תבדרי את ההמונים או שתעזבי.

04. כמו כן, אולי כעת, לאחר ההדחה של בן בריתה מייקל, אור תתקדם מיום 8 ותפסיק עם מנטרת "שי חי בריון גזען שוביניסט". כל הבית מפויס ואף אחד כבר לא קונה את השטנץ הזה. כלום לא יהיה טוב יותר אם תשקיע זמנה במציאת דייר אחר שיבלוס את הלחמניות שהיא מכינה?

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
די לכיבוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. אם כבר אוכל, מישהו יכול לומר בכנות שהוא הבין את מריבת השקשוקה הנוראית בין דודו וארבל? כלומר, ממה המריבה התחילה? הבנתי שזה קשור לכוס לימונדה. אבל איך כוס לימונדה הפכה להטחת כפית שקשוקה בשערה של קסניה פלוס צעקות "פדופילית" לעבר רינת (ובאמת נחמד שמישהו מהדיירים החדשים קיבל זמן מסך אחרי שבוע. זה בטח יעזור להם לקראת ההדחה בשבוע הבא)? והאם אני יכול לכתוב כאן משהו על מזגו הטריפוליטאי של דודו בלי לחטוף טוקבקי נאצה? נוט טו סלף: יש הבדל בין מזג טריפוליטאי למזג מרוקני.

06. עכשיו כשיש שני ספרים (אני לא קורא להם אמני שיער, תשכחו מזה) בתוכנית, זה אומר שכל שבוע המתמודדות הנשיות ייראו כאילו הן יצאו לבילוי באלנבי 40 פינת אולמי בונבון? לא, באמת, מה קרה לשיער של שי מיקה? ולגבות? והפוני של תניה? ולמה זה מרגיש כאילו כל אחת מהן נפלה למיכלית מייק-אפ לפני שנכנסה לחלל הזמן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק רצה כוס לימונדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. פרטי ההסכם של שיחי והפקת התוכנית לא מעניינים אותי. מה שאותי מעניין זה לדעת בסוף העונה כמה פעמים פלורי ביקשה לעזוב וכמה פעמים המזוודה האומללה שלה, שהיא הקורבן האמיתי כאן, נגררה מפינה לפינה בנווה אילן. הלוואי ונגלה את זה.

08. ארז טל סוגר את המתחם האווירי מעל נווה אילן לקראת הצעת הנישואין של שיחי ותניה > משפחת רפאלי סוגרת את המתחם האווירי מעל החתונה של בר רפאלי.

09. רגע שקשה לחכות עד שיגיע ביום רביעי: לצפות בברק מתייפח בגלל הדחתו של מייקל. כולנו רקמה אנושית אחת. רקמה אנושית שמחה לאיד אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו תהיה חתונה מרגשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אני יודעת שאמרתי את זה כבר כמה פעמים" (פלורי צועקת זאב)

"אור במצב קטטוני" (ארבל מצטרפת לפקולטה לרפואה)

"מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים" (עמרי פילוסופי)

"אתה זומבי ואני מעמיד אותך להדחה" (שיחי אומר למייקל את מה שכולם חושבים)

"זה ככה קשר של חוטף ונחטף" (תניה מנתחת במדויק את אור ומייקל)

"עוד שנייה אני מתכפר על החיים שלי" (דודו. רגע. מה?)

"יא טינופת, יא פדופילית" (דודו לא מגיע מקיבוץ)

"חצי מדינה מדברת עליך" (אור לברק. אז זהו, שלא)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully