וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאיפה הלכת? הלו!": בלוג "הישרדות", פרק 31

אביעד "צפניה" קדרון

14.2.2016 / 22:59

רוסלנה מבטיחה את מקומה בגמר, מושיק רוט קופץ לביקור ארוך ומלא ברגשות ובסיפורים מרגשים, כוכבי זוכה במכונית ומשימות הפלאפה מסתיימות בהצלחה. הבלוג של צפניה

צילום מסך

קצת קשה לחזור לשגרה אחרי ששחר חפץ (נו, ההוא בלי הזקן) עזב את "האח הגדול". ובכל זאת, צריך למשוך עוד קצת כדי לגלות מי מבין הפיינל 4 שריין לעצמו מקום בגמר. אנחנו כבר יודעים ששחר חפץ לא יהיה שם. לפחות לא בתור מתמודד. כי הוא בכלל מתוכנית אחרת. אבל מי כן יהיה? איך ההפקה תצליח לבחור בין טילטיל, טיטי ורוסלנה עליהם הגנה בחירוף נפש? נו, מזל שיש משימת חסינות. אבל עוד לפני משימת החסינות, יש לנו כמה דברים לראות וב"כמה דברים לראות" אני מתכוון לתקציר העונה שרובוארץ מספק כולל הספד ל"החזקים, המנהיגים והיפים והאמיצים".

בבוקר יום 43, דנה ישנה במתחם הזומבי וכל היתר מתעוררים במחנה. "אתם קולטים ששלושה מאיתנו יהיו בגמר?", שואלת טיטי בזמן שדנה תוהה לגבי עתידה. "אל תספידו את דנה", מזהיר טילטיל. "דנה ברגר הגיעה לפאקינג חמשת הגדולים של 'הישרדות'", הוא מוסיף. מוזר, חשבתי שיש ארבעה מתמודדים בגמר. ניחא. אחרי הפתיח, הפיינל 4 מפנטזים על הסעודה האחרונה (שתכלול חומוס כמובן. תמיד יש חומוס) והם סקרנים לגבי משימת הפרס. טילטיל וכוכבי הולכים להביא את דואר האי שמרמז על משימה במבוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתולדות!/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוארץ מקבל את פניהם בחולצה כחולה קלאסית. בכל זאת, זוהי משימת הפרס האחרונה. האתגר? למצוא פסלונים במבוך, פתיחת תיבה והנפת דגל בדרך כלשהי. מודה שאיבדתי את רובוארץ באמצע ההסבר. הפרס? הג'יפ שמושיק עפיה לקח ב"האח הגדול VIP". סתם, מכונית אדומה. פיאט 500 חדשה. מה שזה לא אומר. רובוארץ אומר שזה רכב הפנאי שטח המוביל בישראל. נו, אם הוא אומר. כוכבי מתרגש. אמא שלו לא אוהבת שהוא נוסע על אופנוע וככה הוא יוכל להגיע אליה עם מכונית. יאללה יאללה, רק לפני שבוע הוא אמר שהוא בכלל לא מגיע לבקר את ההורים. בקיצור, אין סיבה שיזכה במכונית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים ומשמעותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

השורדים יוצאים לדרך ולמען האמת, לא היה הרבה יותר מהנה ומענה אם העיניים של המתמודדים היו מכוסות? ככה הם גם היו נחבלים ולא רק מזיעים. בסוף כוכבי מנצח וצועק "יש! יש אבא!". הוא רץ לעבר המכונית ומנשק אותה. למצלמה הוא אומר שהדבר הכי טוב זה להיכנס למכונית בערב שבת, לשים דיסק של עמיר בניון ולנסוע לעבר ההרים. הייתי בטוח שיילך על נתן גושן. רוסלנה וטיטי מפרגנות לכוכבי על הזכייה ואומרות שמגיע לו. טילטיל דווקא אומר שההפסד מבאס אותו ושזה "צובט". אני מניח שהזכייה במכונית מוציאה את כוכבי מהמירוץ למיליון, כן? הרי אף אחד לא יצביע לו בגמר כשיש לו כבר מכונית. המתמודדים יוצאים לסיבוב באי וטובעים בים. סתם, הם לא טובעים בים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאו את החתול/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתאום רובוארץ עוצר את המכונית וכולם בהלם, ממתינים למשהו רע. הוא אומר להם ששום דבר לא נגמר עד שהוא לא נגמר. אחר כך הוא מזמין מישהו בשם "מושיק" שעשה דרך ארוכה כדי להצטרף אליהם. המתמודדים עדיין בהלם וממתינים למשהו רע. "מה קרה חברים? למה אתם כל כך מבוהלים?", שואל רובוארץ בתמימות. הם משיבים שהם היו בטוחים שאי אפשר לחזור מהמושבעים. "נראה לי שהבנתם אותי לא נכון", הוא מבהיר. בכלל מדובר במושיק רוט. אח, איזה שובב. "ההוא מהטלוויזיה". מושיק רוט, שבצירוף מקרים מה זה מפתיע, יחזור למסך בקרוב עם "משחקי השף", יבשל למתמודדים ארוחת שף וישהה עם המתמודדים במשך 24 שעות. עם מי הוא רב ברשת שזה מגיע לו?

אחרי שהוא מבשל למתמודדים אוכל מאוד טעים, אם כי אני מניח שכל אוכל יהיה מאוד טעים אחרי 43 ימים על אי בודד, מושיק רוט חוזר איתם למחנה ומכיר את דנה הזומבי. רוסלנה מספרת על אחיה שהיה מכור לסמים ועל ילדותה הקשה. היא מספרת שהחליטה לבחור בכיוון חיובי ולהקים משפחה. זה באמת מאוד נחמד אבל אני די בטוח ששמענו את זה כבר בתוכנית המשעממת ההיא של צחי קומה. אחרי רוסלנה, גם טיטי מספרת על כל הקשיים שאחיה הצעיר גורם לה. מושיק רוט מתחיל לבכות ומספר להם שהוא נמצא בפרשת דרכים בחייו ושהוא רוצה ילד ושהמתמודדים נתנו לו את הכוח להבין מה הוא צריך לעשות. מה לכל הרוחות אנחנו רואים ומתי "הישרדות" ירדה מהמסך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה נורא יפה ומרגש אבל מי זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר, טיטי חושבת שוב על הפלאפה ועל ההזדמנות לזכות בשיחת טלפון. מושיק רוט מנסה לתת להם טיפים כיצד לאכול את עוגת השום ובסוף מחליט ללכת ביחד עם טיטי ולאכול ביחד איתה את עוגת השום. "הוא הוכיח שיש אנשים טובים", קובעת רוסלנה. לא, ההפקה פשוט חייבת לפתוח את התיבה הארורה. אם גם מושיק רוט לא יצליח לאכול את עוגת השום, רועי סטריקובסקי יגיע בעצמו ויבלע הכל. טיטי ומושיק פוגשים את נשות שבט הגריפונה ופוצחים באתגר. המשימה הראשונה היא לשלוף, בעיניים מכוסות, אמפתח מתיבה מלאה ג'וקים. מושיק מכוון את טיטי כך שכיסוי העיניים לא באמת רלוונטי וטיטי מצהירה שהיא גאה בעצמה. הו, למען השם, פשוט תתנו להם כבר את הפלאפה המזורגגת ותגמרו עם זה. אחר כך הם מוצאים מפתח בתוך קונטיינר מלא בחלקים פנימיים של בעלי חיים ומקנחים בעוגת השום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש: משימות אישיות בזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם חוזרים למחנה ופותחים את התיבה בברכת "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", שזה מצחיק כי זו בדיוק הברכה שאני אגיד כשהעונה הזו תסתיים, ומגלים שכרטיס הסים נמצא אצל רובוארץ ושהשיחות המרגשות למשפחות לא ישודרו הערב. דואר האי מגיע ומבשר על משימת החסינות האחרונה: הזוכה יבטיח את מקומו בגמר. לאיזה מתמודד מושיק רוט יעזור כעת? תיכף נגלה.

רובוארץ מקבל את פני המתמודדים ומושיק רוט עוזב לצלילי "הזכרת לי את אמסלם קצת". המשימה? לאחוז בחבל בלי ליפול למים. כמה פשוט, ככה קשה. וזה בדיוק משהו שאמסלם היה אומר, לא? הם יוצאים לדרך ומדברים על רומנטיקה, פרחים, דגים לשבת וכל מיני דברים שלא קשורים ל"הישרדות". "תן לאישה נחת, היא תתן לך הכל", קובע כוכבי. רוסלנה מספרת על המחוות הרומנטיות של אייל גולן. נניח, שהוא מכין לה שלוש חביתות ביצי עין ומסלולי נרות ועלי כותרת מוורדים. הרבה זמן פנוי יש לו לאייל גולן. אבל זמן להציע נישואין אין לו. ככה רוסלנה אומרת. כאילו, היא אומרת שהוא עדיין לא הציע לה נישואין. בסוף האתגר מתחיל באמת וטיטי נופלת ראשונה, אחריה טילטיל נופל וזה כוכבי מול רוסלנה במאבק על מקום בגמר. זה נמשך בערך דקה ואז עוזר הפקה דוחף את כוכבי למים ורוסלנה מבטיחה את מקומה בגמר. וזה באמת מקסים כי כל העונה הזאת נועדה להביא את רוסלנה לגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקה לאחר שרובוארץ מתחיל לדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי דקות לאחר שרובוארץ מתחיל לדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
הישרדות הונדורס, פרק 31. צילום מסך
שלוש דקות לאחר שרובוארץ מתחיל לדבר/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבע דקות לאחר שרובוארץ מתחיל לדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: דנה נאבקת על מקומה במשחק. שיהיה לה בהצלחה עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully