וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הבן של דיוויד בואי יוצא נגד המחווה בגראמי

16.2.2016 / 9:15

הבמאי דאנקן ג'ונס צייץ בטוויטר את הפירוש של מילון אוקספורד למושג "גאגא", ביקורת מרומזת על כך שההופעה היתה מוגזמת מדי לטעמו. לייב בלוגינג תרבותי

אימג'בנק GettyImages

20:30 - רייצ'ל גרין מ"חברים" הגיעה לבקר ב-"SNL"

באחד הרגעים המוצלחים ביותר מהתוכנית האחרונה של "סאטרדיי נייט לייב" הגיעה רייצ'ל גרין מ"חברים" להתארח במהדורת "עדכון סוף השבוע". ליתר דיוק, ונסה בייר בדמותה של רייצ'ל גרין. החיקוי שלה היה מושלם ומעלה את התהייה - איך זה שלא שמנו לב עד עכשיו שהיא תמיד נשמעת מופתעת?

10:00 - ההופעה של אדל מעוררת סערה

תלונות רבות של צופים הציפו בשעות האחרונות את הרשתות החברתיות באשר לאיכות הסאונד בטקס הגראמי 2016, אבל נראה שגם במסגרת הקשיים הכללים משהו בהופעה של אדל היה בעייתי במיוחד. הזמרת הגיעה לבצע את "All I Ask" מתוך האלבום "25", ונראתה מבולבלת תוך כדי ההופעה כשהבינה כיצד היא נשמעת. כשניסתה להגיע לעוצמות הווקאליות המפורסמות שלה, החמירה ההופעה אף יותר עד כדי זיוף של ממש.

לאחר מכן צייצה הזמרת בטוויטר והסבירה שהבעיה נבעה מתקלת סאונד של הפנסתר שליווה אותה. "המיקרופון של הפסנתר נפל על הקלידים, זה מה שגרם לבעיה. זה גרם לסאונד להישמע לא מכוון".

נשיא האקדמיה ניל פורטנאו חיזק את טענותיה של אדל, וטען כי הניסיון לחפות על נפילת המיקרופון יצר בעיות סאונד חדשות שפגעו בהופעה של אדל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

09:45 - ג'ימי פאלון, וויל פארל וכריסטינה אגילרה שרים במכנסיים צמודים

למה ציפיתם? זה הבוקר שאחרי הגראמי. ברור שהבאזז יהיה מוזיקלי מתמיד. גם אם מדובר בשיר על מכנסיים צמודים במיוחד. זהו, אין לנו עוד משהו להגיד על זה. פשוט שלושה אנשים במכנסיים צמודים שרים ביחד, בפריים טיים של ארה"ב.

09:41 - רגע לפני הגראמי: זמרים מקריאים ציוצים אכזריים

עוד סגמנט שכנראה לא ייגמר לעולם הוא "Mean Tweets" של ג'ימי קימל, שבמסגרתו מקריאים כוכבים ציוצים אכזריים שנכתבו עליהם בטוויטר. במהדורה המיוחדת לקראת הגראמי התקבצו כמה מהשמות המובילים בתעשייה כיום, ביניהם: אד שירן, דמי לובאטו, וואן דיירקשן, ליטל ביג טאון, וויז קאליפה, ריטה אורה, ועוד רבים כדי לדקלם משפטים כמו: "הוא מזכיר לי את הדוד הקריפי שלא הרשו לי להתקרב אליו כשהייתי ילד קטן".

09:34 - ג'יימס קורדן וג'סטין ביבר עושים קריוקי בנסיעה בדרך לגראמי

בדרך כלל הסשן הזה של ג'יימס קורדן ארוך יותר, אבל במסגרת התוכנית המקדימה לגראמי, הספיקו המנחה של תוכנית הלילה ברשת CBS וג'סטין ביבר לבצע גרסת קריוקי ל"Uptown Funk" בלבד. ומה אתם יודעים? זה עדיין היה שווה את זה.

09:17 - הבן של דיוויד בואי לא התרשם מהמחווה של ליידי גאגא

ליידי גאגא עמדה במוקד המחווה של טקס הגראמי לדיוויד בואי המנוח, עם הופעה שכללה שלל תלבושות, וידאו ארט, תאורה ממוחשבת שטיילה על פניה של הזמרת ומחרוזת של מיטב להיטיו. ההופעה התקבלה בהתלהבות ברשתות החברתיות, אבל הבמאי דאנקן ג'ונס, בנו של בואי, התלהב פחות.

"התרגשות יתר או חוסר היגיון, בדרך כלל כתוצאה מהידלקות או התלהבות, בלבול נפשי", צייץ ג'ונס בטוויטר את הפירוש למושג "גאגא" במילון אוקספורד, לפני שחתם בציניות "לעזאזל! מה זאת המילה הזאת?!"

אם טרם צפיתם בהופעה של גאגא, הנה היא לפניכם ואחריה הציוץ של ג'ונס.

9:15 - ריטה רודנר תגיע להופעה בישראל באפריל הקרוב

הקומיקאית ריטה רודנר שהחלה להופיע עם מופע קומדיה של אדם יחיד הוכתרה כקומיקאית השנה של לאס וגאס במשך תשע שנים ברציפות, ובשנת 2006 קיבלה את פרס אשת השנה של Nevada Ballet.

רודנר חתומה על 5 ספרים. גרסת השמע של אחד מהם " Naked Beneath My Clothes" העניקה לה מועמדות בגראמי. לאורך השנים רודנר כיכבה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן התוכנית "Ask Rita". רודנר גם משתפת פעולה לעתים קרובות עם בעלה מרטין ברגמן. השניים יצרו יחד שני סרטים, כתבו מחזה ויצרו מופע.

הופעתה של רודנר תיערך ב-9 באפריל בזאפה הרצליה בשעה 21:30. ניתן לרכוש כרטיסים בעלות של 404 ש"ח בקופות לאן בטלפון 8780* ובאתר. הכרטיסים ניתנים לרכישה גם בקופת זאפה בטלפון 9080* ובאתר. על הבאתה של רודנר לישראל אמון המפיק גד אורון.

ריטה רודנר. (באדיבות ICM agency),
רודנר/(באדיבות ICM agency)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully