וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 124: לנה דל ריי לוקחת אסיד

17.2.2016 / 0:00

פ'אדר ג'ון מיסטי ולנה דל ריי מתעופפים רחוק, חברי Yak משחררים שיר ראשון מאלבום הבכורה, שווה להכיר את Acid Dad ואדי ודר עושה אנימציה עם הביטלס. טור הרוקנרול של מני אבירם

Attic Abasement - Guarantee Jesus

תואר שיר השבוע הולך בקלות לחדש של ההרכב מרוצ'סטר, ניו יורק, שחבריו חוזרים שש שנים אחרי אלבומם הנהדר "Dancing is Depressing", עם קטע פשוט אדיר. מי שמתגעגע לסילבר ג'וז, אפילו קצת לפייבמנט בואכה דינוזאור ג'וניור, ימצא כאן את מבוקשו. "Dream News", האלבום החדש של מייק ריינהיימר וחבריו, ייצא במאי.

Big Ups - National Parks

עבודה נאה עושה הסינגל החדש של ביג אפס הברוקלינאים, שיוציאו את אלבומם "Before A Million Universes" במרץ. הקטע הזה, בצירוף הקודם שלהם "Capatalized", יכול לשמש כפסקול הגרסה האנגלית של "מגש הכסף", לאור התעסקותה של רביעיית הפוסט פאנק שמזכירה קצת את אט דה דרייב אין, עם ענייני כלכלה וקפיטליזם והשפעתם עלינו.

Acid Dad - Don't Get Taken

עדיין בברוקלין, הרכב אסיד דאד מסתמן כשם שכדאי לסמן, באווירת פרקט קורטס אבל קצת יותר פסיכדלי, כיאה לשמו.

Bambara - All The Ugly Things

עוד ביקור בית אחד בברוקלין, אצל חברי במברה, וגם הם בענייני פאנק ורעש. אלבומם "Swarm" ייצא במרץ.

Sheer Mag - Can't Stop Fighting

הצהרה מגדרית עצובה של שיר מאג, להקת הפאנק מפילדלפיה: אנחנו לא יכולות להפסיק את המאבק, לא כשאלימות נגד נשים היא עדיין עניין יומיומי. אכן.

Into It. Over It. - "Required Reading"

שיר יפה הוא החדש של אינטו איט-אובר איט, הרכב האימו של איוון וייס, שיוציא את אלבומו "Standards" במרץ. למי שמתגעגע לימים היפים של דת' קאב פור קיוטי אבל עם טוויסט של וויזר.

Two Inch Astronaut - Good Behavior

גם טו אינץ' אסטרונאוט בענייני אימו, אבל הם לא מתכחשים להשפעה של פוגאזי עליהם. אלבומה החדש של השלישיה ממרילנד, Personal Life"", יצא החודש.

Yak - Victorious (National Anthem)

השלישייה הלונדונית המבטיחה תוציא את אלבום הבכורה שלה "Alas Salvation" במאי, והשבוע הגיע שיר ראשון מתוכו, קצת ווייט סטרייפס אחרי לילה לבן.

Yuck - Hearts In Motion

ומ-yak ל-yuck, שחבריו עברו תהפוכות, ביקרו גם בבארבי והחודש מוציאים את אלבומם החדש "Stranger Things". הנה שיר נאה מתוכו, עדיין באווירת הניינטיז פינת בילט טו ספיל של ההרכב האנגלי.

Talos - In Time

נתקלתי במקרה בקליפ החדש הזה של טאלוס, שהוא בעצם בחור אירי בשם Eoin French, ומשום מה זה עבד עלי. לחובבי רויקסופ, רק עם מילים שאפשר להבין.

el-vy בהופעה

הופעה מהממת של אל-וי, ההרכב של מאט ברנינגר מהנשיונל וברנט נוף ממנומנה, באתר NPR. השיר הראשון מרסק.

Bon Iver - Haven, Mass

שיר ישן של בון איבר מאזורי 2009-10 שצץ השבוע לראשונה ברשת, כקידום לפסטיבל שג'סטין ורנון אוצר כל שנה בוויסקונסין.

ויש גם מיקסטייפ שלם שמלווה את האירוע, ובו, ב-1:15:13, אפשר לשמוע קטע חדש ומשותף של ורנון וג'יימס בלייק, ביושבם כ-Fall Creek Boys Choir.

קורטני לאב, פרי פארל ושרה סילברמן עושים פליטווד מאק

ערב הוקרה לפליטווד מאק נערך בשבוע שעבר בלוס אנג'לס, ולא מעט שמות גדולים ומעניינים באו לבצע שירים ולעשות כבוד ללהקה האדירה. היו שם גם מארק רונסון, ג'ולייט לואיס וקולד וור קידז, אבל הנה הביצועים שאני הכי אהבתי.

פ'אדר ג'ון מיסטי עושה אסיד עם לנה דל ריי

אהוב המדור פ'אדר ג'ון מיסטי מככב בקליפ לשיר האחרון של לנה דל ריי, 11 דקות פריקיות שמבוססות על החוויה של עצמו לוקח אסיד בהופעה של טיילור סוויפט. בקליפ לנה ואבא לוקחים אסיד בעצמם ושוקעים בהזיות נעימות.

אדי ודר עושה ביטלס מצוירים

ורגע לפני סיום, הצצה לסדרה המצוירת החדשה של נטפליקס, "Beat Bugs", שמבוססת על השירים של הביטלס ותעלה באוגוסט. שירים מקוריים של הלהקה לא יהיו שם, זה יקר מדי, אבל קאברים בהחלט כן, כמו למשל זה של אדי ודר ל"Magical Mystery Tour" שמלווה את הטריילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully