וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס בריאיון בבריטניה בנוגע ליחסו לישראל: ההופעה שם הותירה תחושה לא נוחה

20.2.2016 / 0:16

הזמר הקולני בדעותיו נגד ישראל ובעד החרם התרבותי עליה התראיין לראשונה בנושא לעיתון בריטי. "התעשייה שלי היתה עקשנית במיוחד בסירובה להרים קול נגד ישראל", אמר

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

(בסרטון: רוג'ר ווטרס חוזר אל "החומה")


רוג'ר ווטרס התראיין היום (שישי) ל"אינדיפינדנט" הבריטי בנושא מסע הצלב שלו נגד ישראל והכיבוש, ובעניין ניסיונות השכנוע המתמידים שלו לשכנע אמנים לא להגיע להופיע בישראל. לדבריו האמנים הללו מפחדים להתבטא נגד ישראל.

"התגובה היחידה ל-BDS היא שהוא אנטישמי", אמר לעיתון. "אני יודע את זה כי הואשמתי בכך שאני נאצי ואנטישמי במשך עשר השנים האחרונות. התעשייה שלי היתה עקשנית במיוחד בסירובה להרים קול נגד ישראל. יש אותי ואת אלביס קוסטלו, בריאן אינו, מאניק סטריט פריצ'רז, עוד אחד או שניים, אבל אין אף אחד בארה"ב, שם אני חי [...] אם הם יאמרו משהו בציבור לא תהיה להם קריירה עוד. יהרסו אותם. אני מקווה לעודד כמה מהם להפסיק לפחד ולעמוד ולהיחשב, כי אנחנו זקוקים להם. אנחנו זקוקים להם נואשות בדיון הזה כשם שהיינו זקוקים למוזיקאים שיצטרפו למוחים נגד וייטנאם".

רוג'ר ווטרס. Karl Walter, GettyImages
קורא לאמנים נוספים להצטרף. רוג'ר ווטרס/GettyImages, Karl Walter

ווטרס אף תיאר את ההופעה שלו בישראל ב-2006, אז נחשף ביתר שאת למצב של הפלסטינים כשביקר בגדה המערבית, והחריף את דעותיו נגד ישראל. "זה היה מאוד מוזר להופיע בפני קהל מופרד לגמרי, כי לא היו פלסטינים שם", אמר. "היו רק 60 אלף ישראלים יהודים, שלא היו יכולים להיות יותר מסבירי פנים, נחמדים ונאמנים לפינק פלויד. עם זאת, זה הותיר תחושה לא נוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully