וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שצריך לעלות לגמר, יעלה": בלוג "הישרדות", פרק 32

אביעד "צפניה" קדרון

21.2.2016 / 23:13

אחרי 32 פרקים ואינסוף פרסומות והשמעות השיר הטחון של דנה ברגר, רביעיית הגמר של "הישרדות" נקבעת והמתח בשיאו: מי נמצא עם יאן בזמן שאייל גולן מבלה בלונדון?

צילום מסך

הרגע לו כולנו ממש ממש אבל ממש לא חיכינו הגיע: שיחות הטלפון של המתמודדים עם בני משפחות שלהם שהם לא ראו מאז ליל הסדר ושכעת תקועים בחדר אדום בארץ. "אני מתגעגעת אליך", "לא, אני מתגעגע אלייך", "לא, אני יותר מתגעגעת אליך" וכך הלאה. השיחות של רוב המתמודדים לא חושפות יותר מדי דברים שלא ידענו. טיטי מגלה שלגבר אתיופי קשה לומר "אני אוהב אותך", טילטיל מבטיח לאשתו שחייהם ישתנו כי הוא בדיוק סגר עוד תוכנית ריאליטי וכוכבי מתפרק בשיחה עם ההורים ועם מישהי שיושבת לצדם ושלא זוכה אפילו להגיד לו שלום. רק השיחה של רוסלנה ואייל גולן מרגשת. מתברר שאייל ניצל את ההזדמנות שרוסק'ה נזרקה על אי בודד ועשה את מה שכולנו רוצים לעשות: טס לסופ"ש שופינג בלונדון עם חבר טוב. "חשבתי שאתה עם יאן", מגמגמת רוסק'ה. "יאן? מי זה יאן?", משיב הזמר הלאומי. סתם, הוא לא משיב את זה אבל תודו שזה נשמע הגיוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחת טלפון מאוד מרגשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
הצצה הישרדות הונדורס פרק 32. צילום מסך
מאוד מאוד מרגשת/צילום מסך

כשהדבר המעיק הזה מסתיים, יום 45 מגיע וטילטיל מכריז שזה הבוקר האחרון. רגע, העונה לא אמורה להיות 46 ימים? בזמן שהפיינל 4 יורדים על קוקוס ושוכחים שדנה עוד זומבי, רובוארץ מגיע למחנה בסירת מנוע. הוא מביא לקאסט סלסלה מלאה בכל טוב וב"כל טוב" אני מתכוון לעוגת הבית מתנת ורדינון. הם מנהלים שיחה מאוד מרגשת לקראת החזרה לישראל. הם מביאים לדנה חתיכת עוגה וכוס קפה והיא מתרגשת. אחר כך רובוארץ פותח את דואר האי ומקריא אותו. מתברר שהפיינל 4 צריכים לזכור את מי שהודח ולהעניק להם כבוד. אה, ושבעוד שלוש שעות תהיה מועצת שבט ושאחד מהם יודח. נו ביגי.

המתמודדים מגיעים לחוף שנמצאות בו סירות עץ קטנות עם פרחים עליהן. הם שורפים אותן וכשברקע סצנות של לירון והביקיני רצים בהילוך איטי הם אומרים דברי פרידה מאנשים שכולנו למדנו לאהוב כמו ז'נט, ליסה ובן יהב. הסצנה הזאת באמת מיוחדת כי ממש קשה להאמין שהעונה הזאת אוטוטו מסתיימת ושהצלחנו לשרוד אותה. זוכרים את המשפט הראשון בבלוג? "כמו נגיף בדרכי הנשימה, כך גם 'הישרדות' חוזרת לחיינו פעם בכמה שנים". אחחח, זכרונות טובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מועצת השבט, טילטיל ורוסלנה מחליטים לשכנע את טיטי לבגוד בכוכבי. בכל זאת, הוא כבר זכה במכונית. טיטי, מצדה, בוכה ומפחדת להיות מודחת. רוסלנה ניגשת לנחם אותה ושואלת ממה טיטי מפחדת. אחרי שרוסלנה מציעה לבגוד בכוכבי, היא המומה. לא ברור למה היא המומה. מה היא חשבה שיקרה, מושיק רוט יצטרף למשחק באופן קבוע ויהיה בן ברית? טיטי לוקחת את כוכבי לשיחה ושואלת אותו כיצד ירגיש אם תדיח אותו רגע לפני הגמר. כוכבי, באופן מפתיע, מופתע ומאוכזב. הוא גם בנה על זה שמושיק רוט יצטרף לעונה. הוא אומר לה שבגידה שלה לא מתאימה ל"דרך" שהם "עשו" בתוכנית. היא לא משתכנעת בקלות ומזכירה לו שיש לו מכונית ושהיא עברה חיים קשים ושהיא רוצה לשפר את החיים של אחיה שלא אומר "אני אוהב אותך" בקלות. "אין מקום לשנינו מאמי, אין", היא מסכמת בדמעות. טוב, היא לא מסכמת כי סצנת ההתלבטות נמשכת ונמשכת והמוזיקה הקלאסית הדרמטית מגיעה לקליימקס עם תופים. כן כן, תופים. כנראה שמדובר בהתלבטות רצינית. אתם יודעים שמדובר בהתלבטות רצינית כשב"הישרדות" מוציאים את התופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיקר מכונה נודניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט האחרונה יוצאת לדרך ורוסלנה אומרת שהיא הגיעה לתוכנית כדי לזכות במיליון ולהוכיח לכולם שהיא אדם אמיתי ולא חיה על חשבונו של בן זוגה כמו שאומרים. כוכבי מצהיר שהוא מעדיף לוותר על הזכייה ולא לבגוד בטיטי. טילטיל אומר שזה רק בגלל שלכוכבי אין משפחה וילדים ולכן הכסף לא ממש חשוב. זה מזכיר לרובוארץ לשאול את טילטיל על אסטרטגיית ההיצמדות שלו לרוסלנה וכולם מתחילים לנהל דיון על זה. בפעם המי יודע כמה. אחר כך טיטי תוקפת את טילטיל על טקטיקת ההתמסכנות שלו. טילטיל טוען שזו לא טקטיקה וזה אולי נכון אבל בחיי שזה מתיש. "להגיד שהוא משחק על זה, זה גועל נפש", מגיבה רוסלנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם, רובוארץ מציע לכוכבי חסינות בתמורה להענקת המכונית שבה זכה בפרק הקודם. כוכבי לא מבזבז הרבה זמן ומודיע שהוא לא מתכוון לוותר על המכונית. רגע לפני ההצבעה, טיטי מבקשת מכוכבי שיגיד לה מה לעשות כי היא לא יודעת מה לעשות. "היא מדיחה אותו", מסננת ג'ני לחברי המושבעים. "אני לא יכול לבחור בשבילך", אומר לה כוכבי ומוסיף שגם אם תבגוד בו הוא ימשיך לאהוב אותה. המתמודדים הולכים להצביע ויש תיקו בין טיטי וטילטיל שניגשים למבחן הדלקת אש. לפחות הם לא צריכים להתמודד מול לירון. טילטיל מנצח ומבטיח את מקומו בגמר בזמן שטיטי מודחת ונאלצת להתמודד מול דנה על מקום בגמר בדו-קרב לילי. האתגר? ביצוע גרסת לייב לשיר ההישרדות של דנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה הכי עצובה של העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סתם, זו התמונה הכי עצובה של העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סתם, האתגר כולל איזון כדי חרס במתקן עינויים של בני המאיה ששופץ לאחרונה עבור ההפקה. מי שתפיל את כדי החרס תודח ותהפוך למושבעת השמינית. כל כד חרס, אגב, שוקל 20 ק"ג. טיטי אומרת למצלמה שאחרי שהצילה את דנה בתחילת העונה, היא תהיה זו שתדיח אותה ושזה סוג של סגירת מעגל. היא צודקת. שתיהן מתחילות לזמזם שירים. דנה שרה את שיר ההישרדות וטיטי שרה "שיר למעלות". אחרי 25 דקות של קריוקי מהגיהנום דנה כושלת וטיטי מעפילה לגמר, כמו שהטבע רצה.

עוד באותו נושא

סופי: ההצבעה בגמר "הישרדות הונדורס" לא תכלול הצבעת צופים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם נראים כל כך מאושרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו, יש לנו רביעיית גמר ושמונה מושבעים. שלושה מתוכם מצביעים לטילטיל, ובגלל שבגמר אין הצבעת קהל, אפשר כבר לסגור עליו כמנצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully