וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנים אחרי: האיחוד של כוכבי "חברים"

22.2.2016 / 10:01

מאט לה בלנק, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר וליסה קודרו, הופיעו יחד לראשונה מאז ירידתו של הסיטקום המיתולוגי משידור. במהלך המשדר לכבודו של המפיק ג'ים בורוז, סיפרו הכוכבים על האופן שבו התחברו בתחילת הדרך ועל הפרקים האהובים עליהם ביותר

תוכנית הספיישל לכבודו של המפיק ג'ים בורוז ברשת NBC, ששודרה לפנות בוקר (שעון ישראל), איחדה על הבמה את הקאסט של כמה מהסדרות האהובות ביותר שנראו על המסכים בעשורים האחרונים. בין היתר היו שם הכוכבים של "המפץ הגדול", "פרייז'ר", "חופשי על הבר" ו"וויל וגרייס". אלא שגולת הכותרת שעמדה במוקד המשדר היתה האיחוד של כוכבי "חברים" על במה אחת, לראשונה מאז ירידת הסדרה ב-2004. מת'יו פרי נעדר מהספיישל.

קורטני קוקס, מאט לה בלנק, ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר וליסה קודרו התקבלו בהתלהבות גדולה של הקהל באולפן. בתשובה לשאלת המנחה אנדי כהן לגבי הסיבה לאיחוד דווקא עכשיו, השיבה אניסטון: "אנחנו נעשה הכל בשביל ג'ים בורוז, בגלל שהוא נתן לנו את הזדמנות חיינו וככל הנראה את עשר שנות המשחק הטובות ביותר בקריירה שלנו. חווינו רגעים גדולים של יצירתיות, שברון לב, משפחות, ילדים, הכל יחד. זכינו שהעולם יתחבר גם אלינו וזה נהדר". מאט לה בלנק סיפר שבמהלך צילומי פרק הפיילוט החל בורוז לנגן על פסנתר גדול שעמד באולפן. "הוא ממש גרם לנו להסתדר יחד, ללמוד אחד על השני, לשמור אחד על השני ולתמוך". אניסטון הוסיפה שבורוז ויתר על חדר ההלבשה הגדול שלו עבור חברי הצוות. "הרגשנו מהרגע הראשון שאנחנו צריכים להיות חברים", סיפרה ליסה קודרו, "ואז היינו יושבים בחדר הזה ולשחק שם פוקר". לאחר מכן הפך המפגש הזה לנושא של פרק אמיתי בסדרה "זה עם הפוקר".

מאט לה בלנק סיפר שבורוז עודד את כוכבי הסדרה לצפות בפרקים ולספק הערות בונות זה לזה. כהן שאל את השחקנים אם במסגרת החיבור שנוצר ביניהם, הם נדרשו לחתום על מסמך שמחייב אותם שלא לשכב זה עם זה בתקופת הסדרה. "אני לא נדרשתי לחתום על שום דבר", הבהירה קודרו. קורטני קוקס סיפרה ששלוש הכוכבות של הסדרה היו אוכלות צהריים יחד מדי יום, ובכל פעם את אותה מנה: הסלט של ג'ניפר אניסטון. קוקס ואניסטון סיפרו שערכו אודישנים לתפקידים הפוכים, אך השתכנעו שהן מתאימות יותר לדמויות שבסופו של דבר נבחרו לגלם.

בתשובה לשאלה מהם הפרקים האהובים עליהם ביותר, בחרה קוקס בפרק הבלאקאאוט. לה בלנק סיפר כי הפייבוריט שלו הוא פרק מהעונה הראשונה, בו ג'ואי וצ'נדלר לוקחים את רוס למשחק הוקי לציון שנה לפרידתו מאשתו לשעבר, קרול. אניסטון בחרה את פרק הפלאשבק שחזר אל החבורה בתיכון, והציג את רייצ'ל לפני ניתוח האף, את מוניקה השמנה ואת רוס עם תספורת האפרו.

מעריצים ברשת הביעו את אכזבתם מהעבודה שהאיחוד כולו ארך פחות מעשר דקות, על אף שהפרומואים לאירוע יצרו את הרושם שמדובר באירוע המרכזי של הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully