וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר לוק: "לא אנסתי את קשה ומעולם לא שכבתי איתה"

23.2.2016 / 11:11

המפיק המושמץ מגיב לראשונה בפומבי על ההאשמות של קשה נגדו. "מובן שכל אדם שפוי יהיה נגד אונס ותקיפה מינית", כתב, "אבל כל מי שמגיב עושה זאת בלי ידע או עובדות". בנוסף הזכיר ד"ר לוק את העובדה שקשה כבר העידה בשבועה בעבר כי לא אנס אותה

קאשה, קשה, ד"ר לוק. קאשה :גטי , ד"ר לוק: אייפי, עיבוד תמונה
קאשה, קשה, ד"ר לוק/עיבוד תמונה, קאשה :גטי , ד"ר לוק: אייפי

בשורת ציוצים בטוויטר חשף ד"ר לוק - המואשם על ידי הזמרת קשה בהתעללות מינית, פיזית ונפשית בה לאורך שנים - את הצד שלו בסיפור.

"עד כה לא הגבתי על התביעות, שעליהן להיות מטופלות בבית המשפט, לא כאן בטוויטר", הוא צייץ. "חבל שמסתובבות כל כך הרבה ספקולציות שמבססות את עצמן על כל כך מעט מידע. האדם האובייקטיבי היחיד שיודע את העובדות הוא השופטת. השופטת לא פסקה לטובת קשה ביום שישי. אני מבין למה אנשים בלי כל המידע משמיעים את קולם, אני יכול להעריך את החמלה שלהם. אבל חיים יכולים להיהרס כשיש חיפזון לשפוט לפני שכל העובדות נחשפות"

"מובן שכל אדם שפוי יהיה נגד אונס ותקיפה מינית" המשיך, "אבל כל מי שמגיב עושה זאת בלי ידע או עובדות. הם עומדים מאחורי האשמות בלבד - שהמניע שלהן הוא כסף. לא אנסתי את קשה ומעולם לא שכבתי איתה. קשה ואני היינו חברים במשך הרבה שנים והיא היתה כמו אחותי הקטנה. קשה הכחישה תחת שבועה את ההאשמות המחרידות שעומדות עכשיו נגדי. הנה העדות".

בשני ציוצים נפרדים הוסיף המפיק צילומי מסך מהעיתונות דאז - האחת של הניו יורק דיילי והשנייה של TMZ - המגבים את טענותיו.

"עורך הדין של קשה, מארק גראגוס, יצר האשמת שווא נוספת נגדי שהוכחשה בפומבי על ידי ליידי גאגא", המשיך המפיק. "דמיינו אם מישהו שאתם אוהבים הואשם בפומבי באונס שאתם יודעים שהוא לא ביצע. דמיינו את זה. יש לי שלוש אחיות, בת ובן עם החברה שלי, ואמא פמיניסטית שגידלה אותי כמו שצריך. קשה ואני עשינו הרבה שירים ביחד ולעתים קרובות זה היה טוב, אבל היו חילוקי דעות יצירתיים מדי פעם. עצוב שהיא הופכת מו"מ על חוזה למשהו כל כך מחריד ולא אמיתי. אבל אני בטוח שכאשר כל זה ייגמר, כל השקרים ייחשפו והאמת תתגלה".

"אני רוצה להודות לכל חבריי ולמשפחתי שתמכו בי לאורך כל זה", חתם ד"ר לוק את דבריו. "זהו מקרה משפטי שנמצא בהליכים כך שלא אגיב או אדבר עליו יותר מדי. זה צריך להישפט בבית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully