וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת מחברותיה של תאיר ראדה מנסה למנוע ריאיון עם האם

23.2.2016 / 18:53

אילנה ראדה התראיינה בתוכניתו של ליאור דיין בערוץ 20, ובמהלכה הפנתה אצבע מאשימה כלפי חברותיה של הבת. אחת מהחברות שנחשפה לדברים פנתה באמצעות עורכת דינה לערוץ, בדרישה למנוע את שידור הריאיון בתוכנית שתעלה הערב - כך נודע לוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא רוצים לדעת את האמת". הריאיון עם אילנה ראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסיון למנוע את הריאיון עם אילנה ראדה שטוענת כי רומן זדורוב אינו הרוצח של בתה. אחת מחברותיה של תאיר ראדה ז"ל, פנתה באמצעות עורכת דינה בדרישה למנוע את שידור הריאיון שנערך בתוכנית "הכל לציטוט" של ליאור דיין בערוץ 20, ובו טוענת האם כי רומן זדורוב אינו הרוצח ומפנה את האצבע כלפי חברותיה של תאיר.

אילנה ראדה התארחה בתוכנית החדשה של דיין, שצפויה לעלות היום בשעה 21:00. במהלך הריאיון שהוקלט בטרם השידור, האם חזרה על טענתה כי זדורוב, שהורשע לפני כחודשיים על ידי בית משפט העליון, אינו הרוצח והפנתה אצבע מאשימה כלפי חברותיה של תאיר. אילנה אמנם לא ציינה את שמן של הצעירות, אך טענה כי לאחר הרצח הן התנהגו באופן שעורר בה חשד. כשנשאלה על ידי דיין האם ישנה מישהי ספציפית מבין חברותיה של תאיר שבה היא חושדת, השיבה האם: "הייתי רוצה לחשוב שלא אבל אני חושבת שלאור כל הראיות ולאור כל ההתנהלות בבית המשפט, לצערי קשה לי להתנתק מזה".

בהמשך, לאחר שתיארה את השתלשלות הדברים מול חוקרי המשטרה, אמרה אילנה ראדה: "למעשה אני מגיעה למסקנה שהם לא רוצים לדעת כנראה את האמת".

במהלך השבוע, במסגרת קידום התוכנית, הפיץ ערוץ 20 קטעים מתוך הריאיון לכלי התקשורת השונים. אחת מחברותיה של תאיר שנחשפה לדברים שאמרה האם, פנתה היום באמצעות עורכת דינה מיה קריכלי בדרישה למנוע את פרסומם.

"מרשתי הייתה תלמידה בבית הספר שבו למדה תאיר ראדה ז"ל. למרשתי נודע כי היום ישודר ראיון עם אמה של תאיר שבו היא מאשימה את חברותיה של בתה המנוחה ברצח המזוויע", כותבת עו"ד קריכלי ומוסיפה: "האשמת מרשתי בין במפורש ובין במשתמע ברצח תאיר ראדה ז"ל מהווה לשון הרע קשה, פוגעני וחמור כנגדה. למותר לציין כי למרשתי לא הייתה יד ורגל בביצוע הרצח הנפשע. מי שהורשע ברצח המזוויע בשתי ערכאות שיפוטיות הוא רומן זדורוב".

עו"ד קריכלי ציינה כי אם ישודר הריאיון תוגש נגד הערוץ תביעת לשון הרע. למרות זאת, לוואלה ברנז'ה נודע כי אין בכוונת הערוץ לבטל את שידור הראיון עם אילנה ראדה, משום שלא מוזכר כל שם באופן מפורש או ברמיזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully