וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה: השחקנים החדשים במאבק של אייל גולן לשיקום תדמיתו. דעה

24.2.2016 / 11:48

אייל גולן יצא בבליץ תקשורתי על מנת להלבין סופית את תדמיתו שנפגעה בעקבות פרשת הקטינות שבה היה מעורב. על הדרך הוא גרר לבוץ גם את ילדיו ואת סבתו המנוחה

ספק: אלוני מורי

ליל הסדר רחוק אבל כבר עכשיו אייל גולן יצא למסע נקיונות רציני וגייס את כל התותחים הכבדים: ריאיון כתוב ב"שבעה לילות" וריאיון מצולם לחדשות סוף השבוע של ערוץ 2. אבל גולן לא מגיע לבדו, הבליץ התקשורתי שנמשך כבר שבוע שלם, כולל גם את בני משפחתו של גולן. קוראי "שבעה לילות" יקבלו את בתו אלין, צופי ערוץ 2 ייהנו לצפות בבנו ליאם ואסור לשכוח את הופעתו הטלפונית ב"הישרדות" בה שוחח על בנו הפעוט יאן. כל האמצעים כשרים בדרך להלבנת תדמיתו של גולן ולהפיכתו לאיש משפחה מושלם, כשנתיים לאחר סגירת התיק נגדו בפרשת הקטינות.

גולן אומר ל"שבעה לילות" כי הוא מתייחס לפרשה, שוב, בשל רצונו לשנות את הסיבה לסגירת התיק. "אני מעוניין שזה יהיה 'מחוסר אשמה', ולא רק 'היעדר ראיות'", אומר הזמר ומוסיף כי כמעט כל המדינה השתכנעה להחזירו למעמד הזמר הלאומי שהומצא על ידי משרד יחסי הציבור. נו, כל אחד רוצה לשנות את העולם וזכותו של גולן לפעול למען מטרה שבה הוא מאמין. הבעיה עם ההתנהלות של גולן היא השימוש הציני והמיתמם שהוא עושה בבני משפחתו כדי להשיג את המטרה.

אייל גולן. שרון רביבו,
אייל גולן, רוסלנה רודינה וליאם ואלין גולן/שרון רביבו
כלי התקשורת קיבלו (גם אם לא ביקשו) קובץ וידאו שמתעד את גולן בוכה על הבמה בזמן הופעה שנערכה שעות ספורות לאחר מות סבתו. למה היה חשוב למשרד יחסי הציבור של גולן לתקשר את האירוע הזה מיוזמתו?

כך למשל, כלי התקשורת קיבלו (גם אם לא ביקשו) קובץ וידאו שמתעד את גולן בוכה על הבמה בזמן הופעה שנערכה שעות ספורות לאחר מות סבתו. "אייל גולן הופיע אמש בנמל תל אביב וזאת למרות שהיה שרוי באבל כבד על מות סבתו, אסתר ג'מיל, שנפטרה אתמול והיתה זו שגידלה אותו בילדותו. אייל אמר שהיה לו חשוב להגיע ולהופיע למרות הכל ולא לאכזב את הקהל והקדיש לה את השיר 'לוחמת' כשבמהלכו לא יכל היה לעצור את הדמעות והתפרץ בבכי", נכתב בהודעה שצורפה לקובץ. למה היה חשוב למשרד יחסי הציבור של גולן לתקשר את האירוע הזה מיוזמתו ולהאניש את אבלו?

ומילא להשתמש במות סבתו, היא כבר לא תבוא אליו בטענות. גולן חושף, שוב, את ילדיו לפרשת הקטינות בו בזמן שהוא מתלונן שהשניים היו "צריכים לעבור את זה". בשיחה עם דנה ויס הוא שואל את בנו ליאם אם הוא זוכר את שיחת הטלפון שערכו בזמן שהיה במעצר ומציף זכרונות שסביר להניח שבנו היה מעוניין לשכוח. את בתו אלין הוא רותם לדואט חדש ("יפהפה" כהגדרה האובייקטיבית של "שבעה לילות") שייצא בסוף השבוע. דואט שייזכר לעד כשיר שיצא בזמן נסיונותיו של גולן לשקם את תדמיתו. וכל זה קורה ימים ספורים לאחר שצופי "הישרדות" זכו לראות את זוגתו הנוכחית של גולן, רוסלנה רודינה, משוחחת איתו בטלפון ורוצה לשמוע את קולו של בנם הפעוט. דא עקא, בזמן שגולן אמור לשמור על בנם, מתברר שהוא בלונדון עם חבר טוב. כל כך הרבה ילדים, כל כך מעט זמן פנוי. צריך לציין שבמקביל לראיונות השונים, גולן פועל בדרכים נוספות והצהיר, בין היתר, כי יעניק 150 אלף ש"ח לגילי ארגוב, שנאבק בהתמכרות לסמים.

כאמור, אין פסול ברצונו של גולן לשקם את תדמיתו. ואין פסול בבחילה קולקטיבית לאור השימוש של גולן בבני משפחתו. ישראל היא עדיין, למרות מאמצי משרד יחסי הציבור של גולן, מדינה שבה אפשר לחשוב דברים לא נחמדים על הזמר הלאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully