וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "הזוכים" בטקס פרסי הראזי 2016

28.2.2016 / 9:15

"חמישים גוונים של אפור" הצליח "לזכות" הלילה בארבעה מתוך חמשת הפרסים להם היה מועמד בטקס הידוע לשמצה. בין התארים המפוקפקים: הסרט הגרוע של השנה, השחקן והשחקנית הגרועים ביותר והתסריט הגרוע ביותר. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "חמישים גוונים של אפור")

seperator

13:25 - הביצוע המרגש של "אמריקן איידול"

כל ארצות הברית מדברת על ההופעה המרגשת של קלי קלארקסון ב"אמריקן איידול" אבל ממש בעוד רגע כל העולם ידבר על הביצוע המהמם של לה'פורשה רנה, מתמודדת בעונה האחרונה של "אמריקן איידול", ללהיט "Diamonds" של ריהאנה.

ריהאנה מי?

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

11:28 - הסוכניות מהמרות: עם מי יגיע דיקפריו לטקס?

כיוון שהאוסקר הוא סוג של ספורט בעיני האמריקאים, אז כמדי שנה, גם הפעם אפשר להמר על מה שיתרחש בטקס ממש כאילו היה מדובר בכדורסל ולא בקולנוע. הסוכנויות מיישרות קו עם התחזיות שהתפרסמו בכלי התקשורת, כך שגם אצלן "האיש שנולד מחדש" ודיקפריו אמורים לצאת כמנצחים הגדולים של הטקס. חוץ מלהמר על מי יזכה במה, אפשר גם לשים את הכסף על כל מי שמסביב – למשל, מי יהיה הדייט של הכוכב. אמא שלו צועדת בצמרת האפשרויות, אבל משום מה גם בר רפאלי מככבת שם, עם יחס לא נמוך בכלל של 1 ל-14.

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
עם מי הוא יגיע הפעם? לאונרדו דיקפריו/GettyImages

09:36 - ג'יי ג'יי אברהמס חושף: יהיו דמויות להט"ביות ב"מלחמת הכוכבים"

בזמן שהוליווד עוסקת בהדרה של אוכלוסיות ומוצאים שונים מסרטיה וטקסיה, נראה שהטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים" תיהנה מייצוג מגוון הרבה יותר של מיעוטים ונטיות מיניות. אחרי שפין (ג'ון בוייגה) הפך לכוכב השחור הראשון של הסדרה, קובע במאי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", ג'יי ג'יי אברהמס, שגם דמויות להט"ביות יופיעו בהמשך הדרך.

"כשאני מדבר על להיות כוללני, אני מדבר על כולם", הסביר אברהמס בריאיון לדיילי ביסט. "אני לא מתכוון שצריך להשמיט דמויות גאות. עבורי הכיף הגדול ב'מלחמת הכוכבים' הוא מגוון האפשרויות, אז זה יהיה מאוד צר אופקים מצידנו לומר שלא תהיה דמות להטב"ית בעולם הזה".

כזכור, אברהמס סיים את חלקו כבמאי בסדרה לאחר "הכוח מתעורר". עם זאת, הוא ימשיך לשמש כיועץ מאחורי הקלעים עבור הסרט הבא בסדרה בבימויו של ראיין ג'ונסון, וככל הנראה גם עבור הסרטים הבאים בסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסיה לא לסטרייטים בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:29 - כוכבים מקריאים ציוצים מרושעים - גרסת האוסקר

אתם כבר יודעים איך זה עובד: אנשים מפורסמים קוראים ציוצים מרושעים שנכתבו עליהם במסגרת הפינה, שהפכה כבר לקאלט בתוכנית של ג'ימי קימל. הפעם קיבץ מנחה תוכנית הלילה של ABC כמה השחקנים הבולטים והמעוטרים של עיר הסרטים. בין היתר הם שמעו דברים כמו: "אם הזקן המרופט הזה ג'ורג' קלוני יכול למצוא בחורה... אתם גברים רגילים בטוויטרספרה בטח טובעים ב-***".

09:15 - והראזי הולך אל...

אם במקרה לא שמתם לב, הוליווד מתמרקת לקראת טקס קטן וחסר חשיבות שייערך בשעות הבוקר המוקדמות של מחר. ובזמן שהכוכבים הספיקו לסגור עוד ערב קוקטיילים משובח בטקס פרסי האינדי ספיריט, נמשכה גם המסורת של בחירת הסרטים הגרועים ביותר של השנה החולפת. כמו 35 "הטקסים" הקודמים, גם זה של השנה נערך בסלון של מייסד האירוע, ג'ון ב. ווילסון, בלוס אנג'לס.

ווילסון לא הצליח להכריע הפעם בסוגיית הסרט הגרוע של השנה, ופיצל את הבחירה לשני זוכים: "חמישים גוונים של אפור" ו-"ארבעה מופלאים". הסרט שמבוסס על רב המכר הארוטי "זכה" ב-4 מתוך 5 המועמדויות שקיבל השנה.

אדי רדמיין לא יזכה בפרס האוסקר לשחקן ראשי הלילה (זה יילך ללאונרדו דיקפריו) וספק אם הוא יתנחם בכך שפרס שחקן המשנה בראזי ניתן לו על "איכות המשחק" ב"עלייתה של ג'ופיטר". קיילי קוקו, כוכבת "המפץ הגדול" קיבלה את הפרס המקביל עבור שני סרטים.

רשימת הזוכים המלאה:

הסרט הגרוע ביותר: "חמישים גוונים של אפור" ו-"ארבעה מופלאים"

השחקן הגרוע ביותר: ג'יימי דורנן ("חמישים גוונים של אפור")

השחקנית הגרועה ביותר: דקוטה ג'ונסוון ("חמישים גוונים של אפור")

שחקן המשנה הגרוע ביותר: אדי רדמיין ("עלייתה של ג'ופיטר")

שחקנית המשנה הגרועה ביותר: "קיילי קוקו ("אלווין והצ'יפמאנקס 4" ו-"שושבין להשכרה")

הרימייק הגרוע ביותר: "ארבעה מופלאים"

הצמד הגרוע ביותר על המסך: ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון ("חמישים גוונים של אפור")

הבמאי הגרוע ביותר: ג'וש טראנק ("ארבעה מופלאים")

התסריט הגרוע ביותר: "חמישים גוונים של אפור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully