וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 85: ל"צער גידול בנות" יש פארודיית פורנו וזה בסדר גמור

3.3.2016 / 0:18

ביל גייטס לא מתרגש מהמחווה של ביונסה, רובי וויליאמס מוריד שערות מהגב, ברוס ספרינגסטין מתבלבל בין קליבלנד לפיטסבורג ו"צער גידול בנות" מורידה את הבגדים. מצעד הטראש של השבוע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

(בסרטון: טריילר לפרקי ההמשך של "צער גידול בנות")

seperator

מקום 5: ביל גייטס לא מתלהב מביונסה

בעוד כל אדם שפוי היה מתייג אזכור בשיר של ביונסה כרגע שיא בחייו, ביל גייטס נשאר די אדיש כשגילה שקווין בי זורקת את שמו בשירה החדש "Formation".

"יכול להיות שאני ביל גייטס השחורה בהתהוות", שרה קווין בי אבל מייסד מיקרוסופט בכלל לא ידע עד ש"מישהו במשרד", לדבריו, הסב את תשומת לבו. "זה סידור קצת מוזר של מילים", אמר בריאיון. "נחמד שאנשים רואים בי סמל להצלחה".

ככה זה כשאתה האיש העשיר בעולם, ביונסה שרה עליך וזה רק "נחמד".

מקום 4: הדרך לבכורת "משחקי הכס" רצופה בכוונות טובות

אם אתם נמנים על מעריצי "משחקי הכס", תשמחו בוודאי לשמוע שכרטיסים להקרנה חגיגית של פרק הבכורה של העונה השישית והאפטר פארטי שלאחריה מוצעים כעת למכירה. תשמחו קצת פחות לשמוע, שזוג כרטיסים יעלה לכם בסביבות ה-9,000 דולר. הכרטיסים האלו יקנו לכם מושבים בתיאטרון הסיני בלוס אנג'לס בערב הבכורה, אבל התמנגלות עם טיריון וחאליסי אינה מובטחת. אם בכל זאת ידכם משגת, HBO מציעים גם הם צמד כרטיסים במכירה פומבית, ואת הכסף ממנה יתרמו לצדקה. יש כבר עשרים הצעות על הכרטיסים והמחיר רק מטפס, אבל היי, אם חיפשתם איך לשלב את האובססיה לסדרה המצליחה וכל הכסף שיש לכם, זו כנראה ההזדמנות — בטוח יהיה יותר כיף מבחתונה האדומה.

מקום 3: ברוס ספרינגסטין שוכח איפה הוא נמצא

ברוס ספרינגסטין נמצא כעת בעיצומו של סיבוב הופעות אינטנסיבי, כזה שמתעוררים בו בכל בוקר בעיר אחרת. רק הגיוני שהמוזיקאי בן ה-66 יתבלבל מדי פעם ולא יזכור היכן הוא נמצא. זה קרה לו השבוע במהלך הופעה בקליבלנד, או איך שהוא בטעות קרא לה, פיטסבורג. שתי הערים אכן לא רחוקות כל כך אחת מהשניה, מה שעשוי להסביר את הבלבול של ספרינגסטין, אבל זה לא משנה לקליבלנדאים שלא ישכחו לו את הטעות הזו לעולם והתקשורת המקומית מרבה לשלב את ההקלטה של הרגע המביך בשידורי טלוויזיה ורדיו. התקרית הזו בהחלט גורמת להעריך את כל ה"גוד איבנינג, תל אביב!" שכל כך התרגלנו לשמוע.

מקום 2: שעווה זה כואב. תשאלו את רובי וויליאמס

השחקנית איידה פילד קיבלה לאחרונה תפקיד בסדרת הטלוויזיה הבריטית "Fresh Meat", וידעה מיד כי הדרך ללבם של הבריטים תהיה מהירה יותר דרך אחד הכוכבים האהובים אליהם. לשמחתה, היא נשואה לרובי וויליאמס. כשהתראיינה השבוע בתוכנית אירוח, הגיעה פילד מצוידת בסרטון של וויליאמס בזמן שקוסמטיקאית מורטת את שיער גבו באמצעות שעווה. כמצופה מגבר רגיש כמו רובי, הוא בכה, מה שלא הפריע לאיידה להמשיך ולהקניט אותו. זו אינה הפעם הראשונה שהזוג משחררים סרטונים אינטימיים: בשנה שעברה הם הכניסו אותנו איתם לחדר הלידה.

מקום 1: פארודיית הפורנו מצחיקה יותר מהמקור

הביקורות שוחטות את סדרת ההמשך של "צער גידול בנות", אבל זה לא מטריד אף אחד ב"פורנהאב", שם הציגו בשבוע שעבר את הפארודיה הפורנוגרפית שלהם ללהיט הניינטיז המתקמבק.

כמקובל בז'אנר, הדגש הוא בעיקר על משחקי מילים, וכך נולדה לה "Full Holes", עם דמויות כמו הדוד שפיכי (ג'יזי, בתרגום חופשי) ואשתו הדודה פאקי. אפילו הבובה המפורסמת של ג'ואי, מיסטר וודצ'ק, מקבלת מקום של כבוד.

כל היופי הזה מוגש על מצע של צחוקים מוקלטים. הפארודיה הזו לפחות מנסה להצחיק, בניגוד לסדרה שנראה כאילו אפילו לא מתאמצת.

עוד באותו נושא

הב מרסי: סדרת ההמשך של "צער גידול בנות" מדהימה בפאתטיות שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully