וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידעתם שזה זמני: "אייל גולן קורא לך" חוזרת למסך

7.3.2016 / 18:52

מערוץ 24 אישרו כי הזמר אייל גולן יחזור עם תוכניתו ששמה יהיה כעת "אייל גולן קורא לכם". מקורב לגולן מוסיף כי "יהיה שינוי משמעותי בעמדת השיפוט. דודו אהרון לא יהיה שם. הוחלט אסטרטגית שייכנסו יותר שופטות"

צילום מסך

התוכנית "אייל גולן קורא לך" צפויה לחזור לערוץ 24. בנובמבר 2013, בעקבות החשדות נגד גולן בעבירות מין, הודיעה קשת על השעיית הפקת העונה הרביעית של התוכנית. החקירה המשטרתית נגד גולן בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות הסתיימה בסגירת התיק נגד אייל גולן עקב חוסר ראיות מספקות, ואביו דני ביטון הורשע בעבירות מין במעריצות של גולן ונידון לשנתיים מאסר בפועל. מערוץ 24 אישרו לוואלה! תרבות את הכוונה להשיב את התוכנית למסך ומסרו כי "יש הסכמה עקרונית שהתוכנית חוזרת, שמה יהיה 'אייל גולן קורא לכם', ויתמודדו בה גם גברים וגם נשים". עם זאת, הוסיפו בערוץ 24 כי "אבל עדיין אין חוזה חתום. אם זה יקרה, התוכנית תצא להפקה בימים הקרובים".

בניגוד לדברי ערוץ 24, מקורב לאייל גולן טוען כי "לא נכון להגיד שאין חוזה חתום, כי יש חוזה חתום בין הצדדים כבר מזמן. הצדדים חתומים על 4 או 5 עונות. בקשת החליטו לממש את החוזה עם גולן, ולהפיק עונה נוספת. בודקים את האפשרות שהתוכנית תעלה במאי או באוגוסט". לדברי המקורב לגולן, "יהיה שינוי משמעותי בעמדת השיפוט. יהיה הרכב אחר לגמרי. אני די בטוח שדודו אהרון לא יהיה שם. הוחלט אסטרטגית שייכנסו יותר שופטות".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully