וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור: "זמר מאוד מפורסם ניסה לאנוס אותי"

9.3.2016 / 11:54

השחקנית המוערכת התראיינה לתוכנית "אנשים" וסיפרה כי עברה ניסיון אונס על ידי זמר מפורסם בזמן ששהו ביחד בפריז. "צעקתי 'אני אהרוג אותך'", אמרה

מתוך "אנשים", באדיבות שידורי קשת וקסטינה תקשורת

גילה אלמגור מצטרפת לנשים שמספרות על תקיפה מינית שעברו. בריאיון שישודר הערב (רביעי, 18:50) בתוכנית "אנשים" בקשת, חושפת אלמגור כי זמר "מאוד מפורסם" ניסה לאנוס אותה בזמן שהשניים שהו ביחד בפריז.

"הוא ליווה אותי למלון ועלה איתי לחדר", מספרת אלמגור. " צעקתי 'אני אהרוג אותך, תצא מפה עכשיו'". בהמשך, המראיין דרור גלוברמן שאל האם היא מסוגלת לסלוח לגברים שתקפו מינית נשים ואלמגור השיבה שהיא סלחה אך הוסיפה: "בזתי לו תקופה ארוכה".

עדותה זו של אלמגור מצטרפת למקרי תקיפה נוספים עליהם דיברה בעבר. כך סיפרה אלמגור שעברה חוויה אלימה ומשפילה במיוחד על סט "מלכת הכביש" בחסות במאי הסרט מנחם גולן שהורה לאחד השחקנים לגעת באיבר מינה של השחקנית בלא הכנה מוקדמת במהלך סצנת האונס הקבוצתי. "כשהוא צעק קאט אני כעסתי עליו" אמרה אז אלמגור ליפתח קליין. "זה היה ארבעה גברים שהתנפלו עליי.. אני שנים לא יכולתי לעבור על פניהם של הגברים האלה שאנסו אותי 'בכאילו' בסרט הזה".

בנוסף, אלמגור סיפרה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שבהיותה בת 19 בלבד נאלצה להתמודד עם תקיפות בתיאטרון "זה היה בלתי נסבל להיכנס למונית שלוקחת אותך להצגה ולהרגיש ידיים," שיחזרה, "אני גידלתי ציפורניים כדי לדקור את האצבעות שטיילו עלי והייתי לוחצת עם העקב על הרגל של הגבר שישב לידי, והייתי רואה אותו מתפתל". אלמגור הוסיפה שסטרה לשחקן בכיר שתפס אותה בחזה באומרו "את זה אני רוצה" כשיצאה מסצנה על הבמה.

seperator

בחודש שעבר חשפה השחקנית לימור גולדשטיין שהותקפה מינית על ידי שחקן תיאטרון בכיר לפני 25 שנים כשהיתה בתחילת קריירת המשחק שלה. "הייתי תפרנית בתחילת דרכי בתיאטרון וגרתי בדירת חדר, ככה שאפשר היה להתיישב רק על המיטה. הוא התיישב, קרא לי לשבת לידו, התיישבתי לידו והוא תקף אותי", סיפרה גולדשטיין לחדשות 2. השחקנית מיה דגן סיפרה ל"ידיעות אחרונות" גם כן כי הוטרדה מינית לפני 17 שנים.

גל הווידויים מגיע, בין היתר, בעקבות התהודה לה זכה תחקיר וואלה! NEWS בפרשת ההאשמות נגד השחקן משה איבגי. מעל 20 נשים נחשפו וטענו כי איבגי תקף אותן מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully