וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר צד: ליאור רז יגלם את האיש הרע בסדרה חדשה

9.3.2016 / 14:52

רז מצטרף לקאסט הסדרה "מטומטמת" שתשודר ב-HOT. עוד נודע שנדב נייטס ויעקב זדה-דניאל לוהקו גם כן לסדרה

פאודה מאחורי הקלעים. yes
כדורון קביליו ב"פאודה"/yes

הכותב והכוכב של דרמת האקשן "פאודה" ליאור רז חוצה את הקווים מהצד של הטובים לצד של הרעים. לוואלה! תרבות נודע ששחקן "פצועים בראש" שגילם את המסתערב הנועז דורון קביליו, יגלם הפעם את הנבל ב"מטומטמת", סדרת הדרמה הקומית החדשה של HOT.

הסדרה מספרת את סיפורה של שירי אזוגי (בת חן סבג שגם כתבה את הסדרה, ט"ק), שחקנית כושלת בת 30, וכלומניקית בעיני עצמה שמקבלת את תפקיד חייה בחסות משטרת ישראל. כדי להציל את בן זוגה ממאסר, היא מוחדרת אל תיכון יוקרתי במטרה לתפור תיק למנהל התיכון הנחשד ברומן עם תלמידה והדחתה לסמים.

רז יגלם בסדרה את סוחר הסמים השפל עמוס, חתול רחוב שנבעט מכל מסגרת אפשרית, גדל ללא אב וישב שנתיים בכלא על לא עוול בכפו. משם הוא יצא סוחר ויצרן סמים מניפולטיבי, שמנהל רשת הפצה זהירה ומוקפדת ביותר של סמי הזיות מבלי שאיש יחשוד בו.

את אהובה של שירי, נמרוד, יגלם מי שהיה בן זוגה של סבג בחיים האמיתיים, נדב נייטס ("אלנבי", "הבועה", וההצגות "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה" ו-"המוגבלים"). עוד לוהק לסדרה הקולגה של רז מ"פאודה" יעקב זדה-דניאל ("את לי לילה") שיגלם את מוריס מפקד יחידת המשטרה ששלח את שירי למשימה וכן הזמר מוקי בתפקיד אסף, מנהל בית הספר השרמנטי שלוקח את שירי תחת חסותו מפתח איתה מערכת יחסים.

"מטומטמת" עתידה להתחיל להצטלם באמצע אפריל ותעלה בHOT3 לקראת סוף 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully