וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול" :האח עם חברה מטרי-פרכי

אביעד "צפניה" קדרון

12.3.2016 / 23:23

אי אפשר לבוא בטענות לשי חי על הפרישה, המיצג האמנותי של אור היה ממש מכוער ומי זאת קסניה לכל הרוחות? בלוג "האח הגדול" - צפניה בצלו של שי חי

צילום מסך

01. מתברר שבנוסף להתאבדויות ולדכאונות, חרם גם עלול לגרום לאובדן דירה פוטנציאלית בבאר יעקב. את האמת? אפשר להבין את החלטת הפרישה של שיחי וחבריו. 80 וכמה ימים עם אור וחבריה יכולים לחרפן כל אחד. בטח כשרוב הזמן אותם אנשים מתמקדים בלשמוח לאיד ובלטנף עליך ועל חבריך בזמן שאתה מטנף עליהם ועל חבריהם. מאוד מתיש כל העסק הזה. רק כמות האנרגיות שדודו שואב מהאנשים מייאשת. ובכלל, עם יד על הלב, הייתם מצליחים לחיות בבית עם אדם שבטוח שהשתתפות בתוכנית טלוויזיה היא הדרך שלו למצוא עבודה שהיא לא פריסת פסטרמות (כמו כן, אין שום דבר רע בפריסת פסטרמות חוץ מזה שזה בשר ובשר זה רצח ועדיין, זו עבודה ואין שום דבר רע עם העבודה הזו כשאתה בן 26)? בקיצור, מכל הסיפור הזה רק מפליא ששיחי וחבריו לא פרשו אחרי השבוע הראשון ושרדו את התופת האנושית הזו כמעט ארבעה חודשים. להתראות שיחי, מתמודד ריאליטי מופלא שכמוך שמצליח אפילו בריאיון היציאה מהתוכנית לאתגר את כל המוסכמות, נתגעגע אליך קשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאאאאאא/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. בחיי שלא ראיתי כזאת כמות של דמעות נשפכת על קרטון מאז הניצחון של אור טרגן ב"כוכב נולד 10".

03. מישהו צריך להגיד את זה: המיצג האמנותי של אור הצליח להיות מכוער יותר מהמיצג האמנותי של ההוא שדחף דגל לישבן בתחילת השבוע וממופע פיזור קליפות השום המהמם של איציק. נכון, היתה השקעה והיו כל מיני קרטונים בצורת שיחי עם סיכות נעוצות במקום שבו אמור להיות הלב שלו משום מה אבל משהו שם לא הרגיש אותנטי. הכל היה מתוכנן. זה לגמרי משל על ההתנהלות של אור בתוכנית לאורך העונה. כל ההערות, כל האג'נדות המוסללות וכל הדיונים על השיח שהיא רוצה - כולם מתוכננים. מי שסוטה מהתכנון, חוטף על הראש פלוס זעקת "זה לא השיח שמעניין אותי". לעומת זאת, ההתפרצויות של יריביה היו אותנטיות ולא מתוכננות, כאילו, מלבד פינת כל האמת בפרצוף שתוכננה לפרטי פרטים מעצם היותה פינה. הפואנטה? לפעמים לא צריך לחשוב יותר מדי אלא פשוט לתת לדברים להחליק למקומם הטבעי. אתם יודעים, כמו דגל לישבן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הפלא שהתרבות שלנו נראית ככה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היישר לנבחרת ישראל!/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. בעצם, מה רע בזה שאיציק שבר צלחת על הרצפה? כל זעקות השבר של דודו לגבי "זו התרבות שלך" מעט תמוהות כי יש מדינה שלמה, נגיד, יוון, שמתבססת על שבירת צלחות על הרצפה. סתם, נו, ברור שיש הרבה דברים רעים בשבירת צלחות על הרצפה. נניח, פחות עובד של מאקו שיקבל שי לחג (אתם לא באמת חשבתם שהסטים שאתם מקבלים חדשים, נכון?).

05. אז קסניה, מה הסיפור שלה? כאילו, מי היא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי הוא בלעדיה? ומי היא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. נכון שיש עוד כמה ימים עד שבהפקה יבינו מה נפל עליהם, כלומר, עד שארז טל וקורין גדעון יגידו מה יקרה אבל אפשר לפנטז על מה שנרצה שיקרה. סביר להניח שהאחיות גיטר לא ייכנסו פעם נוספת לבית וזה חבל אבל למה לא להכניס את האח התאום של עמרי? רק דמיינו מה יקרה כשקסניה תתבלבל ביניהם, בכל זאת - עמרי נטול אופי כמו חתיכת פימו לפני אפייה, ותיכנס עם התאום למיטה? ואולי התאום יעשה מהלך עם שי מיקה ויוציא ממנה את הבחורה האובססיבית שכולנו רוצים לראות כי היא תחשוב שעמרי סוף סוף התחיל איתה אחרי 85 ימים?

07. וברצינות רגע, הדבר היחידי שיכול להציל את העונה הזו מלהיות שעמומון בן חודש הוא שיורם זק וחבריו בקונטרול יתנו לששת המופלאים להתחיל לאכול אחד את השני ולהעמיד להדחה אחד את השני עד לגמר. כלומר, לוותר על הקונספט של חמישה מתמודדים בגמר וללכת על שלושה כשעד אז החברים הטובים צריכים להתחיל להתלכלך. לא ללכת על הפתרון הקל של העמדת כל הדיירים להדחה אלא לתת לאנשים המוסריים האלה לחשוף את פרצופם האמיתי שוב ושוב ושוב ושוב.

וכעת, לסקר המופלא של השבוע:

ציטופוט

"זו הפתעה לך אבל גם לדודו קצת" (אור ממשיכה לחבוט על הארון של דודו)

"לא כל אחד ערוך לעשות את התפקיד הזה" (איציק נכנס לנעליו הגדולות של שיחי)

"אני פונה אל שרת החינוך והתרבות מירי רגב" (איציק מעניק למירי רגב תפקיד נוסף, לא עלינו)

"אני מתכוון להישאר פה עד היום האחרון ולא לזוז מהבית הזה" (איציק מזגזג)

"התספורת תתן לך כוח" (תני מחזירה לחיים את שמשון הגיבור)

"מה הדיסקוטק הזה מקרטון עשה לו?" (אור מתאבלת)

"בצער רב, האח הגדול הסכים להיענות לבקשתך" (יורם זק מתאבל)

"אנחנו לא שייכים לפה" (שיחי מסכם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully