וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מטשטשי העירום בריאליטי נחשפים

13.3.2016 / 11:27

האנשים שתפקידם למנוע מכם לצפות בחלקים האינטימיים של מתמודדי הריאליטי, מדברים לראשונה. וגם: הגרסה הכי חמודה ל"Bohemian Raphsody" שאי פעם שמעתם. לייב בלוגינג תרבותי

11:53 - הגרסה הכי חמודה אי פעם ל-"Bohemian Raphsody"

רבים וטובים ניסו לאורך השנים לשחזר את הקסם המקורי של "Bohemian Raphsody", אבל לא היו להם התשוקה והפרקציוניזם של מילי, כוכבת רשת חדשה וחמודה במיוחד. מילי ישבה במושב האחורי של רכב המשפחה ופצחה בגרסה נחושה מאוד ללהיט של קווין, תוך שהיא הודפת בכעס כל ניסיון להפריע לה במלאכה הקדושה.

11:44 - מצנזרי העירום מספרים על עבודתם הקשה

אם צפיתם בסדרות ריאליטי כמו "משפחת קרדשיאן", בוודאי נתקלתם בטשטושים שנועדו למנוע מכם לראות את כל מה שיש לבנות המשפחה להציע. בכל זאת ערוץ לכל המשפחה וזה. גם בריאליטי "Naked and Afraid" שעוקב אחר הישרדותם של מתמודדים בג'ונגל, בלי בגדים, מאופיין בהרבה עיגולי טשטוש שמלויים את המתמודדים. אבל מאיפה הם מגיעים?

בריאיון לאתר Entertianment Tonight שוחחו המנחים עם כמה מעורכי הוידאו של התוכנית, שרואים את כל מה שאתם לא אמורים לראות ומטשטשים את האמת לפני שהיא מגיעה לקהל הרחב.

"המנדט שלנו הוא לגרום לטשטושים להיראות טבעיים ככל האפשר ועדיין לכסות את המקסימום שניתם", מסביר ארין גאווין, מנהל תחום עריכת הוידאו בתוכנית. "תמיד חייבים להיות עירניים כי יש דברים שנוטים לבלוט תמיד, כמו 'סייד-בוב' אם תרצו,.

11:40 - המחזמר "בילי אליוט" מגיע לישראל

אחרי ההצלחה הגדולה ברחבי העולם, ובעקבות מתן הזכות להפקת גרסה מקומית למחזמר, הסתיימו לאחרונה האודישנים למציאת בילי אליוט הישראלי. במחזמר, בתרגומו של אלי ביז'אווי ובבימויו של אלדר גרויסמן, יככבו ארנון הרינג ושון גרנות זילברשטיין בתפקידים הראשיים. לצדם יככבו אבי קושניר בתפקיד אביו של בילי, אושרי כהן בתפקיד טוני (אחיו של בילי), דפנה דקל ודינה דורון.

את פס הקול שנכתב על ידי אלטון ג'ון, ילוו ביצועים חיים בליווי תזמורת על הבמה.

"בילי אליוט" יגיע לבמות בישראל ביוני 2016. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ב-15 במרץ בשעה 09:00. בקופות הסינמה סיטי, באתר קופת תל אביב ובטלפון 2207*.

בילי אליוט. יוסי צבקר,
כוכבי המחזמר "בילי אליוט"/יוסי צבקר

11:30 - "מיסטר גאגא" זכה בפרס הגדול בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי Tempo בשבדיה.

סרטם הדוקומנטרי של האחים הימן, העוקב אחר הקריירה של הכוריאוגרף אוהד נהרין ופועלו כמנהל האמנותי המוביל את להקת המחול "בת שבע", זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים Tempo.

מנימוקי חבר השופטים בפסטיבל: "הסרט שמסופר על ידי נרטיב עתיר שכבות ורבדים - מורכב מבחינת הסגנון והתוכן אך קל מאד לאהוב אותו. הסרט עורך לנו היכרות עם החלל בו פועל אמן מיוחד ומעורר השראה ופותח דלתות לעולם מרתק, פוליטי, כואב, מלא בסתירות, ובה בעת יפה להפליא.."

בעקבות הזכייה נרכש "מיסטר גאגא" להפצה מסחרית בבתי קולנוע בשבדיה. "מיסטר גאגא" השתתף עד כה בפסטיבלים בינלאומיים רבים נוספים ברחבי העולם.

פוסטר הסרט מיסטר גאגא.
פוסטר הסרט מיסטר גאגא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully