וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לבית וטען שניסה להציל את אשתו - הזמרת טיילור סוויפט

15.3.2016 / 12:35

בעלים של דירה דיווח כי גבר נכנס בכוח לביתו וטען כי יש לו זכות לבצע חיפוש במקום. המשטרה עצרה את הבחור שהשתמש בתירוץ מקורי - הוא רוצה להציל את טיילור סוויפט, אשתו. מיותר לציין שהשוטרים לא האמינו למעשיה והוגש נגדו כתב אישום

מערכת וואלה!

בסרטון: כך נראה הפנטהאוז המפואר של טיילור סוויפט

שמענו כבר לא מעט סיפורים על עבריינים יצירתיים, שנתנו תירוצים משעשעים להאשמות נגדם - אבל יש סיכוי שהסיפור הזה מנצח את כולם.

משטרת מדינת טנסי תפסה פורץ שטען שנכנס לבית מגורים כיוון שניסה להציל את אשתו, הזמרת טיילור סוויפט. הרשויות בעיר נאשוויל עצרו את פול הרין, בן 26 לאחר שבעלי הבית דיווחו על הבחור ההזוי שמעורר המולה במקום מגוריהם.

בתחילה חשב הבעלים שהפורץ היה אחד השוכרים באזור, שהגיע לשלם את החשבון החודשי. אולם כאשר הוא פתח את הדלת, החשוד דחף את כף רגלו ברווח שנפער ודחף עצמו לתוך הבית. הגנב התעקש שהוא שם כדי "להציל את טיילור סוויפט, אשתו ולכן יש לו כל זכות לבצע חיפוש בדירה", כך דווח ברשת "פוקס נאשוויל".

איש חיפש את טיילור סוויפט. METRO NASHVILLE POLICE DEPARTMENT,
פול הרין, הפורץ עם הדימיון העשיר/METRO NASHVILLE POLICE DEPARTMENT

לא ברור אם הבחור שפוי בדעתו, אולם כרגע הוגש נגדו כתב אישום על פריצה בנסיבות מחמירות. סוויפט לא הגיבה לפרשה ההזויה אבל יש לנו הרגשה שאם היא הייתה מגיבה, אז זה היה במילות השיר שלה: "אמור שאתה זוכר אותי, עומדת בשמלה יפה, בוהה בשקיעה עם לחיים ורדרדות ושפתיים אדומות. תבטיח שתראה אותי שוב, אפילו אם זה רק בחלומות הכי פרועים שלך".

עוד באותו נושא

"לצורך ריגוש": פרץ לבתים, העיר את הדיירים - ונמלט

לכתבה המלאה
טיילור סוויפט בטקס פרסי הגראמי 2016. GettyImages
לטיילור שלום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully