וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מביכה את ג'ימי קימל: "איך השדיים שלי?"

16.3.2016 / 10:03

וונדר וומן הישראלית ממשיכה לשרוף את המסך הבינלאומי כשהיא מתארחת אצל ג'ימי קימל ומביכה אותו בשידור - אז מה גרם לכוכבת ההורסת לשאול את ג'ימי קימל מה הוא חושב על השדיים שלה? וואלה! סלבס פושאפ

צילום מסך

גל גדות איז און פייר! על כך אין ספק. הכוכבת הכי גדולה שיצאה אי פעם מישראל הקטנה, מסמנת עוד וי בדרך לכוכב שלה על המדרכה של הוליווד, כשהיא מתארחת באחת מהתכניות היותר פופולריות בעולם, זו של ג'ימי קימל.

וונדר וומן הישראלית נמצאת בימים אלו בסיבוב יחסי ציבור מטורף לקראת צאת הסרט שלה 'באטמן נגד סופרמן', כשהיא מתארחת אצל מנחי הטלוויזיה הגדולים בעולם. אחרי שהתארחה אצל אלן דג'נרס ולא ממש נתנה למגישה המנוסה להשחיל מילה בראיון, עכשיו מגיע תורו של קימל לספוג קצת חוצפה ישראלית.

רוצים עוד רכילות?
לא תאמינו מי מועמד להיות המנטור הבא ב'דה וייס'
הכוכבת הישראלית שתככב ב'נמלטים'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד! גל וג'ימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספר רגעים לאחר שהתחיל הראיון המדובר, פנתה הגברת גדות אל המנחה המחוספס ושאלה אותו בשיא הנונשלנטיות, "מה דעתך על החזה שלי?". קימל, שלא ממש הבין מה נחת עליו, הפך כולו לאדום משמע היה שקית בגדים של קסטרו (הבנתם את הקשר?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה יופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנרגעו הרוחות באולפן, הסבירה לו גל כי מעריצי הקומיקס ברחבי העולם התלוננו לא מעט כי לגל אין חזה מספיק גדול כמו שהיה לדמותה המקורית של גיבורת העל. מי אמר שלישראלים אין חוש הומור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, גדות סיפרה לקימל גם על ההתחלה שלה בעולם הבידור כאשר זכתה בתחרות מלכת היופי של ישראל, כשהיא מתארת לו את תהליך המיון ואת ההלם שקיבלה כשהגיעה לתחרות מיס יוניברס, אותה ניהל בזמנו ניהל דונלד טארמפ.
גדות המשיכה וסיפרה שכאשר הגיעה לתחרות הגדולה, היא לא רצתה לזכות ונלחצה מהעובדה שאולי תזכה בטייטל הנכסף ועשתה כל כדי להרוס לעצמה את הסיכויים לזכות.

וואלה! סלבס נלחצה גם מהסיכוי שתזכה במיס לאפה 2009 והחליט להקיא הכל.

מה דעתכם על הראיון? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully