וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פילטר: שיחה אישית עם מרים זוהר

18.3.2016 / 1:10

השחקנית מרים זוהר הגיעה לאולפן וואלה! NEWS לרגל צאת הסרט "ציפורי חול" והתייחסה בשיחה אינטימית לילדותה במחנות הריכוז, תהתה האם המצלמה אוהבת אותה ודיברה על ההבדלים בין תיאטרון וקולנוע

צילום: עידו שחם, בימוי: ליאור נאור, עריכה: יותם וקס

"ציפורי חול" הוא דרמה קומית העוקבת אחר פרשה משטרתית מסתורית המנסה לפענח מקרה מוזר המלא סתירות לא הגיוניות. עלילת הסרט נפתחת כשגופת גבר כבן 80 נמשית מנחל הירקון בתל אביב. הגופה מלאה סתירות - האדם לבוש בחליפה יקרה, אך סימני הזנחה רבים קיימים על גופו. אין לו שם, או כל דבר שיכול להסגיר את זהותו, מלבד מספר של אסיר מחנות הריכוז, המקועקע על אמת ידו.

לאמנון (אמנון וולף), קצין המשטרה בשנות ה-40 לחייו המופקד על החקירה, זו חקירתו הראשונה לאחר השעיה ארוכה. הוא מבקש לפתור במהירות את התיק המעיק וחסר החשיבות, לכאורה, שהוטל עליו ולהחזיר עטרה ליושנה כחוקר מבריק. אמנון חוקר את עברו של הנרצח וחושף קשרים הדוקים עם שחקנית מפורסמת (מרים זוהר), סוכנת הבית שלה (דבורה קידר שזכתה בפרס אופיר לשחקנית המשנה על תפקידה בסרט) ורופאה בגמלאות (גילה אלמגור). פענוח הפרשייה נע בין העבר של הוריו (עליזה רוזן), ניצולים גם הם, והווה שכולל את גרושתו (מלי לוי גרשון) וילדתם הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully