וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 88: השפל החדש בקריירה של קתרין הייגל

24.3.2016 / 6:39

כוכבת "האנטומיה של גריי" מפרסמת חול לצרכי חתולים, סאלי פילד מטנפת על ספיידרמן ואלביס פרסלי היה דלוק על ברוס ג'נר. מצעד הטראש השבועי

מקום 5: התאונה המופלאה בהשפעת הלוני טונס

סרטוני לוני טונס מעולם לא היה ריאליסטים במיוחד, אלא אם כן המציאות שלכם כוללת דברים ענקיים שנופלים מהשמיים או ארנבים ששואלים "מה נשמע, דוק?". זה לא מנע מגולש באתר "רדיט" לפרסם תמונה של הרכב שלו לאחר שלטענתו, התנגש בקיר עליו היתה מצוירת מנהרה. כן, למרות שזה הטריק הכי ישן בספר של הרוד-ראנר, למרות שרבאק, רוד-ראנר מצויר שם בעצמו, הרדיטור הזה הצליח לדפוק את הפיאט שלו. לפחות הוא הצליח לקצור מהתקרית מעט תהילת רשת, תענוג שווייל-אי-קויוטי עדיין לא נהנה ממנו. חבל שאין כפתור תגובה שאומר "מיפ מיפ".

מקום 4: די.ג'יי חאלד מקבל אי על שמו

כל מה שדי.ג'יי חאלד עושה זה לנצח, בין אם במצעדי הפזמונים ובין אם בסנאפצ'ט, שם הוא עושה שיגועים וצובר מיליוני מעריצים. גם במדינה בליז, על חוף הים הקריבי, נפלו בקסמו של המוזיקאי האהוב והחליטו לקרוא לאחד האיים שם על שמו. מועצת התיירות הבליזית שחררה סרטון — בסנאפצ'ט, כמובן — בו מוצג האי כמקום עם וייב רגוע וזורם, עם הזמנה לחאלד לבוא לביקור ולתפוס ערסל על חוף הים. זה כבוד גדול, במיוחד עם לוקחים בחשבון את העובדה ש"לה איסלה בוניטה" של מדונה נכתב בהשראת אי בבליז, ומה היא קיבלה מהם? נאדה.

מקום 3: סאלי פילד מטנפת על ספיידרמן

ישנו שלב בקריירה של כל כוכב שבו הוא מסתכל לאחור ומרשה לעצמו לטנף על הפרויקטים שלו. יש כאלה שעושים את זה מוקדם מדי (קתרין הייגל, אנחנו מסתכלים עליך), אבל כשעושים את זה נכון, אין מפסידים. כולם יכולים להתרווח וליהנות מהזוהמה. השבוע זה קרה לנו עם סאלי פילד, שיש לה בחגורה שני אוסקרים ואפס פסים לשים על העולם הזה. בריאיון לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן טענה פילד שסרטי "ספיידרמן המופלא" בהם השתתפה לא היו לטעמה, ואף הגדילה והתייחסה לדמות של דודה מיי, אותה גילמה, כשטוחה. עוד הסבירה שהתקשתה לגלם את מיי כי "אי אפשר לדחוף חמישה קילו של חרא לשק שיכול להכיל רק שניים". את הג'וב היא לקחה כטובה לחברתה, המפיקה לורה זיסקין, שגססה מסרטן והיה זה סרטה האחרון.

סאלי פילד בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, ינואר 2013. Jason Merritt, GettyImages
כמה חרא אפשר לדחוף לשק? סאלי פילד/GettyImages, Jason Merritt

מקום 2: קתרין הייגל בשפל חדש

קתרין הייגל היא סיפור סינדרלה הוליוודי, רק בהפוך. אחרי שהיתה מלכת הנשף, היא עכשיו לא רחוקה מקרצוף רצפות בבית אמה החורגת וספיגת עלבונות מאחיותיה המרושעות. איזי סטיבנס מודל 2016 מככבת בפרסומת, ועוד למוצר די מטונף: חול לחתולים. זה אמנם צעד אחד למעלה מהאשפה הקולנועית מן השנה שעברה, "החתונה של ג'ני", ועדיין, אם את מוצאת את עצמך מתדרדרת מזכייה באמי לפרסום מצע לקקי של חתולים בתוך פחות מעשור, את צריכה לשאול את עצמך כמה שאלות. הראשונות שבהן הן האם, מתי ואיך תחזור הפיה הטובה של הקריירה שלך, שונדה ריימס.

מקום 1: כשאלביס פרסלי נדלק על ברוס ג'נר

הרבה לפני קייטלין ג'נר, והרבה לפני הקרדשיאנס, ברוס ג'נר היה ספורטאי מצטיין ואלוף אולימפי שזכה במדליית זהב באולימפיאדת מונטריאול ב- 1976. באותו זמן באחוזת גרייסלנד, צפו להם במשחקים האולימפיים אלביס פרסלי וחברתו דאז, לינדה תומפסון. אותה תומפסון נישאה לג'נר כעבור שנים אחדות. עכשיו היא מוציאה ספר, שבו היא חושפת שעוד באותו הערב מול מסך הטלוויזיה, ידעה שתתחתן עם ג'נר, ועוד היא מגלה, שהיא לא היתה היחידה שנדלקה עליו. "אני לא הומו, אבל לעזאזל, הוא נראה טוב", אמר לה אלביס. כשתומפסון התגרתה בו ואמרה לו שיום אחד ג'נר יהיה בעלה, השיב לה מלך הרוקנרול "על גופתי המתה". שנה לאחר מכן הוא קיים את הבטחתו ופינה את הדרך לנישואי השניים, חבל רק שהוא לא זכה להכיר את קייטלין.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully