וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "באטמן נגד סופרמן" נשחט בביקורות ברחבי העולם

24.3.2016 / 10:56

סרט הגיבורים הגדול יגיע בסוף השבוע לבתי הקולנוע ברחבי העולם, אבל המבקרים בעולם כבר משחיזים סכינים. וגם: האיש היחיד שיזכה לראות את העונה השישית של "משחקי הכס" לפני כולם. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק")

seperator

16:03 - גל גדות מציגה: וונדר וומן והאמזונות

זה היה צפוי. סרטי וורנר אמורים לקדם אלה את אלה, אז אין סיבה לא להתחיל עוד לפני שהסרט יוצא רשמית. גל גדות אמנם זכתה לתשואות על הופעתה ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", אבל זו היתה הופעת אורח קצרה בלבד. הסרט שיציג את וונדר וומן לעולם יגיע ב-2017, ועד שנקבל משהו משמעותי יותר: זה הכי מגניב שקיבלנו מהסרט הזה.

לצידה של גדות (הימנית בתמונה) אפשר לראות את רובין רייט, שתגלם את אמה של דיאנה פרינס, את קוני נילסן וליסה לובן. שלושתן אמורות לאמן את פרינס על מנת שתהפוך לנסיכה הלוחמת שאנו מכירים. הסרט ייצא ב-23 ביוני 2017.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

15:12 - טיזר טריילר ראשון לסרט הלגו של באטמן

אז הביקורות על "באטמן נגד סופרמן" לא משהו, אבל לאיש העטלף יש עדיין תקווה. אחרי ההצלחה הגדולה של "סרט לגו", מגיעה הצצה ראשונה לספין אוף של אחת הדמויות הכי אהובות בו, ומנהיג החבורה מטעם עצמו: באטמן. +

שינויים גדולים עומדים להתרחש בגות'הם, כאשר הסרט החדש יציב את באטמן מול יריבו המושבע, הג'וקר. סרט הלגו של באטמן (שעדיין לא קיבל שם רשמי בעברית) ייצא בפברואר 2017.

13:41 - יוצרי "משחקי הכס" מרגיעים: הסדרה לא תקלקל את הספרים

העונה השישית של "משחקי הכס" תצא לדרך ב-24 באפריל, כשלראשונה העלילה תהיה מקורית לחלוטין וללא הישענות על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין. הסופר סיפר מוקדם יותר השנה כי בעקבות החלוקה הזאת, הסדרה צפויה לחשוף אירועים שיתרחשו בספרים שטרם פורסמו. אולם כעת יוצאים יוצרי הסדרה להרגיע את המעריצים.

"אנשים מדברים כל כך הרבה אם הספרים עומדים להיות מקולקלים", אמר דיוויד בניוף בריאיון לאתר EW, "זה ממש לא נכון. הרבה ממה שאנחנו עושים שונה לחלוטין ממה שקורה בספרים בנקודה הנוכחית. יהיו אלמנטים דומים, אבל אנחנו לא עומדים להרחי עליהם יותר מדי - ואני גם לא חושב שג'ורג' יעשה את זה. אנשים עומדים להיות מופתעים מאוד כשיקראו את הספרים אחרי הצפייה בסדרה. היצירות שונות זו מזו בכל כך הרבה מובנים".

"בנקודה מסוימת הבנו שאנחנו עומדים לעקוף את הספרים ובחרנו לראות בזה דבר מבורך לשני הצדדים", הוסיף דן וייס. "יש את העולם המדהים שג'ורג' ברא ועכשיו יש עוד גרסה אחרת של העולם הזה. אין סיבה שלא נוכל ליהנות ולהתרגש משתיהן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי יצירות שונות. הספרים והסדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:46 - ברק אובמה שוב מפעיל קשרים לגבי "משחקי הכס"

נשיא ארה"ב ברק אובמה יסיים בסוף השנה הנוכחית את הקדנציה השנייה שלו בבית הלבן, ויעזוב לאחר 8 שנים תמימות בעמדת האזרח מספר אחת. עד אז יש לו עוד מספר חודשים ליהנות ממעמדו המיוחד וקשריו, ואתם יכולים לסמוך עליו שהוא ינצל אותם עד תום.

הנשיא שידוע כאוהד מושבע של טלוויזיה בכלל ושל "משחקי הכס" בפרט. בריאיון לאתר Volture סיפר השחקן ליאם קנינגהאם (דאבוס סיוורת') שעל אף הסודיות המוחלטת שאופפת את ההכנות לעונה, יש מי שיזכה לצפות בה לפני כולם. "אתם יודעים מי מקבל עותקים מוקדמים?", שאל קנינגהאם, "הנשיא! הוא מקבל אותם לפני שאנחנו מקבלים, ואנחנו משחקים בזה!".

רשת HBO הטילה על העונה השישית (שתשודר בישראל ב-yes) איפול כבד, כולל החלטה נדירה שלא לשלוח למבקרים עותקים מוקדמים לצורך ביקורת. בכך מקווים ברשת למנוע הדלפות של פרקים ופרטים לגבי העונה שתעסוק בגורלו של ג'ון שלג, ותסטה לראשונה באופן מוחלט מהספרים.

טריילר משחקי הכס עונה 6. צילום מסך
תתנהגי יפה, הנשיא מסתכל/צילום מסך

10:23 - שחר של יום שחור: מבקרי הקולנוע נגד "באטמן נגד סופרמן"

התחזיות הכספיות שמפרסמים אולפני וורנר לקראת סופ"ש הבכורה של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", נראות אופטימיות אפילו יותר מאשר ציפו בתחילה. הסרט עשוי להרוויח 160 מיליון דולר בארה"ב בלבד, אבל נדמה שהבאזז השלילי יפגע בסיכויים של הסרט להפוך ללהיט שובר שיאים.

מבקרי הקולנוע המובילים בעולם מתחרים ביניהם ביממה האחרונה בקטילות יצירתיות של הסרט. "השעה הראשונה של הסרט מנסה לפתח קונפליקטים כדי להעניק עומק לברוס ויין", כותב מבקר Collider מאט גודלברג, "למרבה הצער הוא הופך אותו לבאטמן הגרוע אי פעם".

"אף שובר קופות זה שנים לא נראה כל כך לא קוהרנטי, עד כדי כך שהוא נראה חסר עניין לספר סיפור בהיר וברור", כתב רובי קולין מהטלגרף. "על אף שהם עשויים להיות צעירים מדי עבור הסרט הזה, ילדים בני 4 שמטיחים זה בזה צעצועים עשויים להיות היחידים שייהנו מהסרט הזה", נכתב באתר RedEye.

מדד הביקורות החיוביות של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", עומד כעת על 33 אחוזים בלבד. זאת בעוד ש"איש הפלדה" שנחשב לסרט כושל ביקורתית אף הוא עומד על ציון של 56 אחוזים. יחד עם זאת יש לציין שגם הביקורות השליליות מציינות לטובה את הופעתה של גל גדות, שנראית כמו המרוויחה הגדולה ממה שמסתמן ככישלון די גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully