וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היי סלינה, האם את גוגל?": מאזינים מתחילים עם סלינה גומז בשידור

28.3.2016 / 13:47

מאזיני תחנת הרדיו BBC 1 הוזמנו לנסות את מזלם במשפטי פתיחה עם סלינה גומז, שהתארחה לריאיון. מאזין בן 12 הצליח להפתיע את כולם עם שורה שגרמה לזמרת להסמיק. מאזין אחר פנה למחוזות המתמטיקה וחזר עם משוואה מוצלחת במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמוקה. סלינה גומז/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלינה גומז נחשבת בעיני רבים לאחת הנשים הנחשקות ביותר בעולם, אבל הפער בין מעמדה לבין רבים המעוניינים בקרבתה מונע מהם להביע את רגשותיהם כלפיה. כל זה השתנה למספר רגעים במהלך הריאיון של הזמרת בת ה-23 לרדיו BBC 1 הבריטי. המנחה קל ספלמן הזמין את מאזינים התוכנית להתקשר ולנסות להתחיל עם גומז באמצעות משפט אחת בלבד.

הראשון לנסות היה מקס בן ה-12, שפנה אל גומז ואמר: "היי סלינה, זה מקס. האם השם שלך הוא גוגל? כי יש בך את כל מה שאני מחפש". השורה הזאת פגעה בול, כאשר גומז החלה לצחוק, העבירה את ידיה בשיערה והסתכלה בהפתעה אל חבריה שישבו בקהל. בשלב מסוים אף כיסתה את פניה במבוכה והודתה שהסמיקה מעט. "הבעיה העיקרית שלי היא עניין הגיל החוקי, המעבר לגיל 18", אמרה גומז. "אבל אני מאוד מתרשמת, וואו מקס, תודה".

הניסיונות הבאים היו רק מעט פחות מוצלחים. אחד מהמאזינים אמר ששמע שגומז טובה מאוד באלגברה, לפני ששאל: "תוכלי להחליף את האקס (X) שלי בלי לשאול למה (Y)?", מאזין אחר העדיף ללכת על כיוון דושי מעט יותר ושאל: "את יודעת ממה עשויה החולצה שלי? חומר של חברים". אף אחד מהמעריצים האלמוניים לא זכה בסופו של יום בליבה של גומז, אבל אם יש מכאן לקח זה הוא: אם אתם תקועים עם משפט פתיחה, תמיד טוב להיעזר בגוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully