וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 89: "מהיר ועצבני והיטלר" - הבדיחה שתהפוך לסרט?

31.3.2016 / 0:00

צעיר מקליפורניה הפך משחק מילים מצחיק לפרויקט גיוס כספים מגלומני, הבן של פיטר אנדרה וקייטי פרייס הולך בדרכם והכלב שמצייר יותר יפה מכם. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: יש מי שרוצה לשלוח את חבורת "מהיר ועצבני" לגרמניה הנאצית

לפעמים בדיחות יוצאות משליטה, וכל שנותר לעשות זה להתבונן בהן בפה פעור ולחשוב, "וואלה, אם הן רק היו נשארות סטטוס בפייסבוק, הייתי עושה לייק". זה בדיוק מה שקורה כעת לצעיר קליפורני בשם ג'ורדן דווינה, שחשב על משחק המילים הדי-מוצלח, יש להודות, Fast Nein: The Fast & The Führer. במקום לפרסם ולתת ללייקים ולריטווטים להיערם, דווינה הלך וכתב תסריט למה שהוא מקווה שיהפוך יום אחד לחלק התשיעי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", בו חוזרת החבורה בזמן אל גרמניה הנאצית ומנסה לעצור את היטלר. דווינה גם פתח בקמפיין גיוס כספים לסרט, אך היעד המופרך — מאה מיליון דולר — מבהיר שאין לו שום כוונה או יכולת להפיק את הדבר המשונה הזה. אז זה מצחיק, הבנו. יכולנו להסתפק בפוסטר.

מקום 4: כוכב העבר שמנסה לברוח מהגורל

קשה שלא להרגיש צביטה בלב כשמתבוננים בקורי פלדמן. הילד-כוכב משנות השמונים, ששיחק בסרטים נצחיים כמו "אני והחבר'ה" ו"הגוניס", אבל חייו האישיים זימנו לו הרפתקאות לא נעימות כמו הליך משפטי לצורך יציאה לעצמאות מהוריו בגיל 15, וחברות קרובה עם מייקל ג'קסון. פלדמן מנסה כל חייו לברוח מגורלם הידוע מראש של ילדים-שחקנים, זה שהרג את חברו הטוב קורי היים, את ריבר פיניקס, ועוד רבים וטובים. בדרך הוא הופך לקלישאה חבוטה של כוכב עבר, וגם נהיה דומה יותר ויותר למייקל ג'קסון. השבוע השיק פלדמן קמפיין מימון המונים לפרויקט המוזיקלי הבא שלו, אלבום חדש בן 22 רצועות וסאונד שמזכיר את נגינת האורגן של רוס ב"חברים". אמנם הזלנו דמעה למול שאיפתו הכנה של פלדמן להגשים את עצמו סוף סוף, אבל הדמעות לא מתרגמות למזומנים: נכון לעכשיו גויסו רק 3,500 מתוך 105,000 הדולרים הנדרשים להשגת היעד. תחזיק מעמד, פלדמן. גוניס לעולם לא אומרים נואש.

מקום 3: הילד שלמד מההורים איך לנצל דקות של תהילה

אם יש משהו שג'וניור אנדרה למד מההורים שלו — אבא פיטר אנדרה, שעשה קריירה שלמה על שיר אחד בלבד ואמא קייטי פרייס, שמינפה הופעה בעמוד 3 הידוע לשמצה של ה"סאן" לקריירה טלוויזיונית מצליחה ורווחית — זה שדקות של תהילה חייבים לנצל. ג'וניור בן ה-10 הגיע, ביחד עם אחותו פרינסס, להתארח בספיישל ילדים של תכנית האירוח היומית בה משתתפת אמו. ההופעה שהוא נתן שם היתה כל כך מגוונת, שבלתי אפשרי לקבוע מה היה שיאה. אולי היה זה הרגע בו הרהר על משמעות מוסד הנישואים עבור אמו, שנשואה כעת בפעם השלישית, ושאל אותה מדוע התגרשה מאביו; אולי הרגע בו הטיף לה מוסר על כמות הניתוחים הפלסטיים שעברה, בייחוד במה שכינה ה"אזור הזה" והצביע על החזה, אך ניצל ברגע האחרון כשאמר לה שהיא מושלמת כמו שהיא; או אולי הביצוע המעונטז והמקריפ ל- "Mysterious Girl", שירו הבודד של אביו? הבחירה קשה. ג'וניור, על כל פנים, פיצח את הנוסחה.

מקום 2: הכירו את דוג-וינצ'י, הכלב המצייר

לכולנו קרה שנכנסנו למוזיאון, התבוננו באחד הציורים והפטרנו, "ילד בן חמש יכול לצייר את זה". איבון דאגר, אמנית מלונג איילנד, אומרת דווקא "הכלב שלי יכול לצייר את זה". לדאגר יש לברדור בן שלוש בשם ההולם "דאגר 2", שלטענתה נדבק ממנה בחיידק הציור. הכלבלב, שזכה לכינוי "דוג-וינצ'י", מצייר כשהמכחול בפיו ואיבון היא זו שעוזרת לו לבחור את הצבעים. הציורים שלו אפילו נמכרים, וההכנסות מהם מועברות לארגונים למען בעלי חיים. אפילו אדם לוין כבר עובד על הלהיט הבא, "לצייר כמו דאגר".

מקום 1: לסבתא-ראפ יש יותר קצב מלכולנו ביחד

מי שמצא את עצמו אי פעם תוהה מנין קיבלה גלוריה אסטפן את כל הכישרון הזה שלה, התשובה נמצאת בעמוד האינסטגרם של בתה, אמילי. האסטפנית הצעירה מעלה בחודשים האחרונים סרטונים חמודים בהם היא עושה ביטבוקס וסבתה, אמה של גלוריה, עושה ראפ. לגלוריה פחרדו בת ה- 87, המכונה גם ראפוולה (סבתא-ראפ, אם תרצו), יש יותר קצב - וגם יותר סוואג, אם לשפוט לפי הקפוצ'ונים ומשקפי השמש שלה - מלכולנו, וגם בלי להבין ספרדית ניתן לקבוע הסבתא הנכונה של הרגע. שמישהו ייקח אותה לשיר הבא של סטטיק ובן אל תבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully