וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: איך "האיש שנולד מחדש" היה צריך להסתיים?

30.3.2016 / 14:37

מה באמת מתרחש בסרט שזיכה את לאונרדו דיקפריו באוסקר ואיך הוא יכול היה להיות הרבה יותר מעניין? וגם: ג'יימס קורדן וג'ניפר לופז עושים קריוקי במכונית. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מאחורי הקלעים של "האיש שנולד מחדש")

seperator

14:36 - ג'יימס קורדן עושה מקלמור

והנה עוד קטע משעשע במיוחד מהתוכנית הפרועה של ג'יימס קורדן. הפעם המנחה מספר על ספיישל מיוחד שבמסגרתו תוקדם תוכניתו חד פעמית ללב הפריים טיים של CBS ב-22:00 בערב. בטייק אוף הזה על "Donwtown" של מקלמור וריאן לואיס, הוא מספר איך הוא מתכוון להתמודד עם המגבלות של המשבצת היוקרתית וה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

14:27 - ג'יימס קורדן וג'ניפר לופז עושים קריוקי בנסיעה

מסורת הנסיעות המוזיקליות הנהדרת של ג'יימס קורדן, מנחה תוכנית הלילה של CBS, נמשכת עם ג'ניפר לופז. בין היתר תשמעו כאן את "My Love Don't Cost a Thing", "Botty", "Jenny From The Block" ואפילו את "Locked Out of Heavan" של ברונו מארס.

14:23 - באטמן וסופרמן ו... ברידג'ט ג'ונס?

אנחנו כבר יודעים ש"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" היה סרט נורא, ולא משנה כמה כסף הוא ירוויח, אבל האינטרנט עדיין לא ויתר על האפשרות לשפר אותו. הנה עוד ניסיון עם המאש-אפ הזה בין הטריילר האובר-קודר ורציני לסרט הקומיקס, ובין הסרט החדש בסדרת "ברידג'ט ג'ונס"

14:19 - טריילר כן ל"האיש שנולד מחדש"

זה כיף גדול ש"האיש שנולד מחדש" לא זכה בסופו של דבר בפרס הסרט הטוב ביותר, אבל הסבל שעברנו בגללו מצדיק את זה שנמשיך לצחוק עליו עוד קצת. בעצם, זה בכלל לא אנחנו אלא הצוות של "Honest Trailer". אז מה ראינו כאן בעצם? שמיים, הרבה מאוד שמיים, בן לא קיים, נקמה שלא הושגה בסיפור שעליו הוא מבוסס. סרט שהדבר היחיד שמעניין בו הוא הסרט על איך עשו אותו.

14:15 - איך "האיש שנולד מחדש" היה צריך להסתיים?

כולנו זוכרים (גם אם ממש נרצה לשכח) את המסע הארוך והמיידע של יו גלאס (לאונרדו דיקפריו) אל הנקמה המתוקה. אבל מה אם הוא לא היה היחיד שמבקש לנקום אובדן אישי, או לחילופין אם היה לו בן קצת יותר אחראי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully