וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עימתה בין השחקן משה איבגי לאחת המתלוננות נגדו

3.4.2016 / 17:36

במהלך העימות, שנערך כחלק מפעולות החקירה של יחידת להב 433 בפרשת ההטרדות המיניות שבה מעורב השחקן, אולץ איבגי לענות על טענותיה של המתלוננת מתיאטרון חיפה. ביום שלישי האחרון נשלח איבגי בתום חקירתו למעצר בית

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

השחקן משה איבגי עומת היום (ראשון) עם אחת הנשים שהתלוננו נגדו על הטרדה מינית ומעשים מגונים. במהלך העימות, שנערך כחלק מפעולות החקירה של יחידת להב 433 בפרשת ההטרדות שבה מעורב השחקן, אולץ איבגי לספק תשובות על טענותיה של המתלוננת.

איבגי עומת עם המתלוננת, עובדת תיאטרון חיפה, שטוענת כי ביצע בה מעשה מגונה בעת שעבד כשחקן ראשי באחת מההצגות במקום. בעקבות תלונתה בפני הנהלת התיאטרון, התקיים בירור פנימי שבסיומו התנצל איבגי בפני העובדת.

ביום שלישי האחרון נשלח השחקן בתום חקירתו למעצר בית. הפרשה בגין הטרדותיו לכאורה נגד נשים שעבדו עמו התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS. פרקליטו של איבגי, עו"ד ציון אמיר, אמר לאחר ההחלטה לשלוח אותו למעצר בית: "בנסיבות שנוצרו, מצאנו לנכון לאפשר ליחידה החוקרת לאפשר את החקירה כשהוא בבית".

עוד בוואלה! NEWS:
הפתולוג הפלסטיני: המחבל מת מירי החייל החשוד בהריגתו
המנהיג הסורי המסתורי נחשף: פורסמה זהותו של ראש ג'בהת א-נוסרה
שני טייסים נפצעו קל בנחיתת מטוס קל בים מול נמל תל אביב

איבגי הקלטה. צילום מסך
אולץ לספק תשובות להאשמות המתלוננת. משה איבגי/צילום מסך

עד כה פורסמו בתקשורת לפחות 15 עדויות של נשים שטענו כי משה איבגי הטריד אותן מינית, 10 מתוכן פורסמו בוואלה! NEWS. בשלושה מהמקרים טענו נשים שונות כי לאחר שדחו את השחקן הן פוטרו מעבודתן. שתיים מהן עברו בדיקת פוליגרף על ידי וואלה! NEWS ונמצאו 100 אחוז דוברות אמת. בעקבות התפוצצות הפרשה הודיע איבגי בחודש שעבר כי הוא לוקח פסק זמן מעולם המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully