וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר מלא ל"העי"ג", סרטו החדש של ספילברג

5.4.2016 / 19:00

אחרי טיזר טריילר ל"העי"ג" מגיע טריילר מלא ומבטיח. בנוסף מליסה מקארתי נגד ג'ימי פאלון בקרב ליפ סינק, וההר מ"משחקי הכס" מככב בפרסומת ישראלית ויראלית. בלוג התרבות היומי

צילום מסך

20:00 - טריילר שני ל"העי"ג", סרטו המתקרב של סטיבן ספילברג

לפני ארבעה חודשים כבר ראינו את טיזר טריילר לסרטו הבא של סטיבן ספילברג, "The BFG", וכעת מגיע הטריילר המלא והנהדר. הסרט מבוסס על ספרו של רואלד דאל, שתורגם לעברית כ"העי"ג" - ראשי תיבות של "ענק ידידותי גדול". המעשה עוסק בילדה בבית יתומים באנגליה המתוודעת אל ענק שמסתובב ליד חלון חדר הילדים (מארק ריילנס המצוין, שזכה באוסקר על משחקו ב"גשר המרגלים" של ספילברג), וכאשר הוא לוקח אותה איתו היא מתוודעת אל עולם שלם של ענקים, אלא שהם רחוקים מלהיות ידידותיים כמוהו.

את התסריט לסרט כתבה מליסה מת'יסון, שהלכה לעולמה בנובמבר האחרון, ובעבר כתבה את "אי. טי. חבר מכוכב אחר" שביים ספילברג. "The BFG" צפוי לצאת לאקרנים ב-1 ביולי 2016.

19:45 - מליסה מקארתי נגד ג'ימי פאלון בקרב ליפ סינק שייזכר לדורות

קרבות הליפ סינק אמנם הפכו למותג משגשג ותוכנית מבדרת בפני עצמה, אבל הם נולדו בתוכנית של ג'ימי פאלון והפינה הזו ממשיכה להפציע אצלו מעת לעת. אתמול (שני) התארחה אצלו השחקנית מליסה מקארתי, והשניים התחרו זה בזה תוך דבקות גדולה במשימה. צפו בקטע במלואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

19:00 - הפרסומת הישראלית הוויראלית של ההר מ"משחקי הכס"

מאז ששוחררה הפרסומת הזו ליוטיוב לפני מספר ימים, היא הפכה להצלחה ויראלית שגרפה עד כה מעל 1,800,000 צפיות. ת'ור ביורנסון האיסלנדי, האיש החזק באירופה והשחקן שמגלם את גרגור 'ההר' קלגיין ב"משחקי הכס", מככב בפרסומת הישראלית ביים וניה היימן עבור סודה סטרים. בפרסומת ביורנסון ממליץ להמונים על מותג בקבוקי המים שהוא לוקח מהסופר והופך אותו לשרירי וחזק כל כך - עקיצה כלפי סחיבת הבקבוקים הכבדים מהחנות כשניתן להשתמש במכונת מים בבית. צפו בשני החלקים של הפרסומת ברצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully