וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלילה נמשכת: "באטמן נגד סופרמן" רושם הישג מביך במיוחד

10.4.2016 / 8:47

סרט הגיבורים הגדול של אולפני וורנר עלול לאבד את הפסגה בטבלת שוברי הקופות לקומדיה שזכתה לביקורות גרועות יותר ממנו. אבל זה עוד סביר כשמגלים שאפילו "איש הפלדה" מקדים אותו

יח"צ - חד פעמי

ככל שמתרחקים מסופ"ש הבכורה של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", מתברר יותר כמה הוא היה חריג ביחס לערכו האמיתי של הסרט עבור צופי הקולנוע בארה"ב. אחרי שצלל בשבוע שעבר ב-69 אחוזים בהשוואה לסופ"ש הראשון, נראה שבשבוע השלישי שלו עומד סרט הגיבורים של אולפני וורנר לאבד את הבכורה בטבלת שוברי הקופות, ולא סתם לאבד, אלא לטובת קומדיה שקיבלה ביקורות גרועות אפילו יותר ממנו.

"הבוס" בכיכובה של מליסה מקארתי "נהנה" מ-18 אחוזי ביקורות חיוביות באתר Rotten Tomatoes, אבל זה יספיק לו ככל הנראה לסופ"ש בכורה של 23 מיליון דולר, 2 יותר מאשר צפויים ל"באטמן נגד סופרמן". בקצב הנוכחי של קיזוז ההכנסות משבוע לשבוע, עלול הסרט להחוויר אפילו בהשוואה ל"איש הפלדה". הסרט שעלילתו הובילה לזו של "באטמן נגד סופרמן" ונחשב להצלחה ביקורתית גדולה רק במעט ממנו, רשם רווח של 300 מיליון דולר בין עלויות ההפקה לבין הסכום שגרף בארה"ב. "באטמן נגד סופרמן" הצליח להרוויח עד כה רק 278 מיליון אחרי החזרת ההשקעה, הישג מפוקפק לסרט שבו נתלו כל כך הרבה תקוות.

"אני בטוח שיש אכזבה בוורנר", אמר האנליסט ווייד הולדן לאתר Comicbook, "הם ציפו למספרים של 'הנוקמים: עידן אולטרון', בוודאי בסרט שמאחד את שלושת הגיבורים הכי מצליחים אי פעם של DC על מסך אחד".

מי שממשיך בינתיים קמפיין מוצלח הרבה יותר הוא "זוטרופוליס". סרט האנימציה של דיסני צפוי להוסיף למאזנו השבוע כ-14 מיליון דולר, שיגדילו עוד יותר את הפער שלו בצמרת הסרטים המרוויחים ביותר של 2016. עד כה גרף הסרט 812 מיליון דולר ברחבי העולם, סכום ש"באטמן נגד סופרמן" נראה כרגע חסר סיכוי לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully