וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "משחקי הכס" עלולה להסתיים מוקדם מהצפוי

15.4.2016 / 6:10

יוצר סדרת הפנטזיה המצליחה סיפר בריאיון כי נשקלת האפשרות לפצל את העונה האחרונה של הסדרה לשתי עונות מקוצרות. וגם: "אווטאר" מוסיף עוד סרט לתכנון. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

20:05 - טריילר ראשון ל"הולדת אומה"

"The Birth of a Nation" (הולדת אומה), הזוכה הגדול של פסטיבל סאנדנס ומי שנחשב לאחד המועמדים לזכות באוסקר ב-2017, סיפק היום הצצה ראשונה לקהל הרחב עם טריילר רשמי.

הסרט בכיכובם של ארמי האמר ("הרשת החברתית"), ג'קי ארל היילי ("סיוט ברחוב אלם"), גבריאל יוניון ("מעודדות צמודות") ונייט פרקר, שגם ביים וכתב את התסריט לסרט, מגולל את סיפורו של עבד לשעבר שמוליך תנועה לשחרור העבדים האפרו-אמריקאים בווירג'יניה של 1831, התנגשות שמובילה לתגובה אלימה מצד בעלי האחוזות הלבנים.

"הולדת אומה" יגיע לבתי הקולנוע בארה"ב ב-7 באוקטובר, טרם נקבע תאריך הפצה רשמי בישראל.

06:35 - תכינו את הצימיצ'נגה: "דדפול 2" מגיע רשמית

הוא כבר הכריז על כך בעצמו בסצנת הקרדיטים של הסרט הראשון, אבל עכשיו זה רשמי וסופי: "דדפול" ישוב לסיבוב נוסף על המסכים עם הבמאי טים מילר, צמד הכותבים רט ריס ופול וורניק וכמובן הכוכב ראיין ריינולדס.

"דדפול", שעדיין מוקרן בבתי קולנוע ברחבי העולם, גרף עד כה 757 מיליון דולר ומחזיק בשלב זה בתואר הסרט הרווחי ביותר של 2016.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא חוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

06:27 - ההזיה שממשיכה להעניק: ארבעה סרטי "אווטאר" בדרך לבתי הקולנוע

זה התחיל בהמשכון אחד, נמשך בשניים, עבר לטרילוגיה, וכעת אנחנו מדברים כבר על ארבעה סרטי המשך לסרט המד"ב מ-2009. הבמאי ג'יימס קמרון, שהפך את הסרט רשמית למפעל חייו, הכריז בכנס סינמקון שהסרטים מתוכננים להגיע בחג המולד של 2018, 2020, 2021 ו-2023.

בריאיון לוול סטריט ג'ורנל הרחיב קמרון והסביר כי כל אחד מסרטי "אווטאר" החדשים יעמוד בפני עצמו, ויתרחש במיקום שונה על כוכב פנדורה. במוקד כל אחד מהם יעמדו תרבויות שונות, כאשר קו מקשר עלילתי אמור לחבר בין כל סרטי הסדרה.

בעוד שקשה לא להתרשם מהעבודה העצומה שמושקעת בפרויקט הזה, משהו בהכרזה הזאת נראה מאוד מוזר. אף אחד לא בטוח עדיין שהעולם מעוניין בכלל בסרט המשך אחד ל"אווטאר", סרט שהחידוש העיקרי והמרכזי בו (השימוש בתלת ממד), הפך מאז שכיח ואף מעיק. לאור העלויות העצומות של הפרויקט הזה, האם זהו באמת הימור נכון מבחינת אולפני פוקס לכבול את עצמם מראש לארבעה סרטים? בין אם יצליח או יתרסק, העתיד של "אווטאר" נראה בהחלט מרתק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא באמת אמר ארבע סרטים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

06:16 - העונה השישית של "משחקי הכס" תהיה האחרונה באורך רגיל?

בשנים האחרונות התבטאו יוצרי "משחקי הכס", דן וייס ודיוויד בניוף, מספר פעמים לגבי העתיד שהם רואים לסדרה המצליחה. השניים טענו כי 8 עונות נראות כמו יעד ריאלי לסיים בו את הסדרה, אבל כעת מתברר שהן לא יהיו עונות "רגילות" בהכרח.

בריאיון למגזין וראייטי סיפר בניוף: "אני חושב שהגענו ל-13 הפרקים האחרונים שלנו (אחרי העונה השישית), אנחנו לפני הסיבוב האחרון. זאת התחושה כי שום דבר לא חקוק עדיין באבן, אבל לשם אנחנו מתכווננים". על פי הדיווח בכתבה, את 13 הפרקים הללו מתכוונים שני היוצרים לפרוש על פני שתי עונות: 7 פרקים לעונה השביעית ו-6 נוספים בעונה השמינית.

רשת HBO מיהרה לפרסם הודעה שסותרת את הדברים: "כל שיחה לגבי סיומה של 'משחקי הכס' ומספר הפרקים שנותרו בעתידה היא ספקוליטיבית לחלוטין בשלב זה. בנוהל המקובל, ראשי הרשת יישבו עם דן ודיוויד לדון בפרטים ולאחר מכן נצא בהודעה מסודרת לגבי העונה השביעית".

יש לציין כי באופן רשמי העונה השביעית כלל לא זכתה לאור ירוק רשמי מטעם HBO, אם כי זה רק עניין פורמלי. בשנים האחרונות נקטה רשת AMC בטריק הזה של פיצול עונה אחרונה לשניים ב"שובר שורות" ו"מד מן", צעד שזכה לביקורות רבות מצד מעריצים. עם זאת, נראה של-HBO יהיה קשה מאוד להיפרד מהצלחה עצומה כמו "משחקי הכס", ובמידה והיוצרים יתעקשו לסיים עם שתי עונות מקוצרות, זה יקנה לה לכל הפחות מספיק זמן כדי להתחיל לחשוב ולהפיק יורשת ראויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה אנחנו נראים מאז ששמענו את החדשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully