וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם שלומית אהרון

19.4.2016 / 0:22

שלומית אהרון מארחת את מיקי גבריאלוב ואלון אולארצ'יק למופע מיוחד, שיכלול שירים מאלבומה החדש וגם קלאסיקות מוכרות ואהובות. רגע לפני ביקשנו ממנה לבחור את האלבומים שהשפיעו עליה יותר מכל. האזינו לבחירות

"The Beatles - "Abbey Road

הביטלס הם אחת ההשפעות החזקות ביותר על הדור שלי
ב-Abbey Road כלולים כמה משיריה המדהימים ביותר של הלהקה. אהבתי את הצבע המיוחד שלהם, ההרמוניות והתכנים. שירי אהבה ושלום שחיברו דור שלם ואנושיות רבה.

"Barbara Streisand - "Memories

ברברה סטרייסנד היא השראה מאוד גדולה עלי כזמרת. מורה שלי מבלי שהיא יודעת. הושפעתי ולמדתי מצורת השירה שלה, מהתאטרליות, מהמקצוענות, מהדיוק וההקפדה שלה בשירה ובמשחק.

ב-1981 (כשייצגתי עם הכל עובר חביבי את ישראל בארוויזיון עם "הלילה") הקליטה ברברה את השיר "Memory" מהמחזמר "Cats". ביצוע מדהים שלה, ובהשפעתה אני שרה אותו כבר שנים בהופעותיי.

אסתר עופרים – "היו לילות"

אסתר עופרים היא הזמרת הישראלית שגדלתי עליה. הקשבתי לה, למדתי ממנה. הקול שלה הוא ייחודי ומיוחד. נובע בטבעיות מתוכה .

שנים ניסיתי לפענח את ה"חמאתיות" ה"דיבשיות" שבהפקת הקול שלה. משהו טהור. עד היום אני שרה את היו לילות בהופעות שלי וחושבת עליה.

חוה אלברשטיין - "כמו צמח בר"

עוד אחד מתקליטיה המדהימים של חוה אלברשטיין שהיא פס קול מובהק של חיינו. זמרת עמוקה, חכמה, אמנית של הגשת טקסט. בחירות השירים שלה נפלאות, נוגעות באנושיות פרטית וכללית. קלאסיקה.

שלמה ארצי - "שפויים"

בשנתיים האחרונות, אחרי שהעניק לי שני שירים לדיסק החדש שלי "שקט אמיתי", התוודעתי יותר לעומק, ליופי של השירים של שלמה ארצי ולשירה הנוגעת והלא מתפשרת שלו.

יש בשיריו אנושיות רבה, סיפורי חיים, מורכבות וגם ישירות ויכולת לגעת בלבבות של כל כך הרבה אנשים. אין לי ספק שהקשבה לשירה שלו היום, מנערת בתוכי כזמרת הרבה דברים.

seperator

שלומית אהרון תארח את אלון אוליארצ'יק ומיקי גבריאלוב במסגרת פסטיבל ימי זמר של תיאטרון חולון. ההופעה תתקיים ביום רביעי, ה-27 באפריל בשעה 21:00 במרכז שטיינברג בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully