וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן מקניט את אייל גולן: "מי שמאמין לא מבטל"

18.4.2016 / 14:05

לאחר שגולן החליט לבטל את הופעתו בעצרת למען החייל היורה מחברון, הגיע גל התגובות מתעשיית הבידור. אביב גפן בחר להקניט, אסי עזר פרגן

עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיווח מאולפן וואלה! NEWS)

seperator

העצרת למען החייל היורה מחברון ממשיכה לעמוד במרכז סדר היום הציבורי. הבוקר (שני) הודיעו הזמרים דוד ד'אור ואייל גולן כי לא יופיעו בעצרת וחבריהם לתעשיית הבידור מיהרו להגיב. "מי שמאמין לא מבטל", הקניט אביב גפן בעמוד הפייסבוק שלו בעוד שאסי עזר החליט דווקא לפרגן להחלטתם של ד'אור וגולן: "כל הכבוד לאייל גולן ולדוד דאור על שביטלו את השתתפותם בעצרת. אם כבר עושים עצרת תמיכה ענקית, אז זו צריכה להיות עצרת תמיכה בצה"ל. עצרת תמיכה בחיילים שלנו, שנותנים הכל למדינה, תוך שהם ממלאים אחר הפקודות של מפקידהם ומכבדים את ערכיו של צה"ל. להם מגיעה עצרת תמיכה. אם כבר עושים עצרת לחייל אחד, אז צריך לעשות עצרת לחייל שניטרל את המחבל, כשהיה מסוכן. הוא הגיבור. אינני יודע מה קרה שם עם אותו חייל בחברון, ולכן אני לא שופט אותו, רק בית המשפט ישפוט. לא אני, לא הציבור, לא התקשורת ולא הפוליטיקאים. ככה מדינה מתוקנת עובדת, וככה צבא אמיתי, וחזק ומוסרי עובד. והיום, אני גאה בצבא שלי, וגאה במדינה שלי".

גם אפרים שמיר התייחס לנושא וכתב לפני שעה, לצד שיתוף לינק על ביטול השתתפותו של גולן: "אני מבקש פעם אחת ויחידה להיות פה לכל הערסים הלאומנים. (כי הם עסוקים בלאכול את ליבם הנבגד)..אייל גולן אתה פחדן עלוב ואפס חסר עקרונות, בגדת ב'ילד של כולנו' בשביל הכסף".

עוד באותו נושא

נכנע ללחץ: אייל גולן לא יופיע בעצרת למען החייל היורה מחברון

לכתבה המלאה

הסטטוס של אביב גפן:

הסטטוס של אסי עזר:

אתמול (ראשון) פנה העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בדף הפייסבוק שלו לציבור להגיע כדי "לדרוש את שחרורו של הלוחם". ההפגנה תתארגן תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל". "יום שלישי, 19:30 בכיכר רבין בתל אביב - יוצאים לדרוש את שחרורו של הלוחם", כתב גל. "באים עם דגלי ישראל, באים עם אהבת ישראל, למפגן ענק של תמיכה. אסור להישאר בבית, אסור להישאר אדישים". הוא הוסיף: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לעשות מאמץ ולבוא, לצאת מהפייסבוק לרחוב".

גל הגיב לביטולים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: כמה מפתיע, התקשורת עושה הכול כדי לטרפד את העצרת. נעמוד בלחצים, הגיבוי שלכם חשוב. מה שלא יהיה, נהיה מחר בכיכר במפגן תמיכה בצה"ל ובקריאה ברורה לשחרור הלוחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully