וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק עפיה יופיע בעצרת למען החייל היורה: "לא צריך לחלק פרחים למי שבא להרוג יהודים"

18.4.2016 / 15:38

ההכנות לעצרת למען החייל היורה מחברון נמשכות ובשיחה עם אולפן וואלה! NEWS, אומר משיק עפיה שיופיע בעצרת: "אני תומך בחייל ולא במחבל שנהרג"

עריכה: ניר חן

הזמר מושיק עפיה לא חוזר בו מכוונתו להופיע בעצרת למען החייל היורה מחברון. בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS הבהיר עפיה כי הוא מופיע בעצרת על מנת לתמוך בחייל וכי אין בהופעתו אקט מתריס נגד צה"ל. "אני מביע את הרגש שלי. זה לא בא ממקום פוליטי, זו לא המטרה. העצרת היא לא עצרת פוליטית. המטרה היא לתמוך בכל חיילי צהל בעיקר בתקופה כזו", אמר עפיה והוסיף: "אני תומך בחייל בן 19 שיכול להיות שעשה טעות. אני לא מגיע לשפוט אף אחד, אני תומך בחייל ולא במחבל שנהרג. אני אומר את זה בצורה הכי ברורה. כל אחד ששולף סכין ובא להרוג יהודים חפים מפשע, שייקח בחשבון שכנראה לא יישאר בחיים".

הבוקר (שני) הודיעו הזמרים דוד ד'אור ואייל גולן כי לא יופיעו בעצרת. "החלטתי אתמול לבוא ולתמוך בחייל ולחבק את משפחתו. מעולם לא חשבתי לצאת נגד הרמטכ"ל, אותו אני מעריך מאוד. מעולם לא רציתי לצאת נגד צבא ההגנה לישראל, שהוא צבא העם. לצערי, חלק מהציבור לקח את זה למקומות של ערכים ודמוקרטיה, בעוד כל רצוני היה לבוא לשיר ולחבק, בשם האמנות ובשמי כזמר, כאדם. לצערי, אני רואה שיש כאלה שלוקחים את רצוני למחוזות פוליטיים, כאילו אני מכריז מלחמה כנגד צה"ל. קיבלתי עשרות פניות מאנשים כמוני, שמצד אחד החייל חשוב להם, ומצד שני ערכי המדינה והצבא הם נר לרגליהם, ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי בעצרת מחר. הדמוקרטיה שלנו, שלטון החוק וצה"ל הם ערך עליון עבורי. אני מקווה בכל ליבי שהחייל ומשפחתו יהיו חזקים", מסר גולן לתקשורת.

אתמול (ראשון) פנה העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בדף הפייסבוק שלו לציבור להגיע כדי "לדרוש את שחרורו של הלוחם". ההפגנה תתארגן תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל". "יום שלישי, 19:30 בכיכר רבין בתל אביב - יוצאים לדרוש את שחרורו של הלוחם", כתב גל. "באים עם דגלי ישראל, באים עם אהבת ישראל, למפגן ענק של תמיכה. אסור להישאר בבית, אסור להישאר אדישים". הוא הוסיף: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לעשות מאמץ ולבוא, לצאת מהפייסבוק לרחוב". גל הגיב לביטולים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: כמה מפתיע, התקשורת עושה הכול כדי לטרפד את העצרת. נעמוד בלחצים, הגיבוי שלכם חשוב. מה שלא יהיה, נהיה מחר בכיכר במפגן תמיכה בצה"ל ובקריאה ברורה לשחרור הלוחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully