וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב כואב: "שש עם" התרשלה בסיקור המוות של רונית אלקבץ

20.4.2016 / 5:40

מותה של אלקבץ היה יכול להיות התיקון עבור "שש עם" ויונתן ריגר לאחר פיצוץ הריאיון בחודש פברואר האחרון אולם בתוכנית העדיפו להתמקד בדברים אחרים, כמו בכתבים שלהם למשל

צילום: באדיבות "מאקו"

בהפקת "שש עם" לא לקחו סיכונים ולקראת האייטם שעסק במותה של רונית אלקבץ, הפכו את האולפן לשטח סטרילי. עודד בן עמי ויונתן ריגר, שאחראים על פיאסקו פיצוץ הריאיון עם אלקבץ המנוחה בפברואר האחרון, לא נכחו במתחם (בן עמי לא עובד בימי שלישי באופן קבוע) ובמקומם הופיעה סיון רהב-מאיר, סמל הממלכתיות החדש של ישראל. בחלונית הקטנה, שם הופיעו ריגר ואלקבץ בסיבוב הקודם, התארחו הבמאי עמוס גיתאי והשחקנית רובי פורת-שובל, שני אנשים שיכולים להחזיק שיחה בכיף. הכל היה נקי ומנומס. עד שפעם נוספת, העסק התפוצץ. אבל עוד נגיע לפיצוץ.

כזכור, בחודש פברואר הגיעה אלקבץ ל"שש עם" על מנת לקדם את הסדרה "טריפליום" אולם במקום שאלות על הסדרה, סיבת קיום הריאיון, החליטו בן עמי וריגר לשאול את דעתה על פרשת איבגי. אלקבץ לא אהבה את זה שהצהוב קיבל חשיבות על פני הקריירה ונטשה בזעם את האולפן. הפעם, ב"שש עם" הציבו את הקריירה בקדמת הבמה והאייטם שעסק במותה של אלקבץ נפתח במונטאז' של קטעים מסרטיה וראיון שהעניקה. לאחר מכן רהב-מאיר פנתה למרואיינים, הזכירה באגביות את פיצוץ הריאיון הקודם והופתעה בעצמה כשגיתאי חייך בציניות ואמר שדווקא ישמח לשמוע מה דעתה על הפיצוץ. בשכונה קוראים לזה "הכל חוזר אליך". רהב-מאיר הבטיחה שבהמשך התוכנית יעסקו שוב בפיצוץ והחזירה את הקריירה של אלקבץ למרכז הדיון, קצר ושטחי ככל שיהיה.

רונית אלקבץ מפוצצת ריאיון בתכנית "שש עם" בחדשות 2 לאחר שנשאלה על משה איבגי. צילום מסך
בפעם הקודמת זה נגמר ב"לב אוהב"/צילום מסך

אחרי הפרסומות, ב"שש עם" אכן עסקו בפיצוץ מחודש פברואר. על המסך הפציעו יונתן ריגר ובן מיטלמן וריגר החליט להסביר למיטלמן, תוך שימוש בתנועות ידיים מוגזמות ובשרבובי שפתיים, מה קרה לפני חודשיים. רהב-מאיר התפוגגה, ריגר אפילו לא טרח להביט למצלמה כשסיפר למיטלמן שמיד בתום הריאיון התנצל בפני אלקבץ ושהיא השיבה לו "לב אוהב" בהודעת הסמס כדבריו. איך הוא יודע אם הלב אוהב או שהוא סתם לב? לא נדע לעולם. מיטלמן, מצידו, סירב להתרגש ו/או להגיב לריגר והודיע בתום המונולוג של ריגר "בוא נדבר קצת על כדורגל". ריגר, מן הסתם, נענה לאתגר והשניים החלו לדבר על בחירת המאמן הבא של נבחרת ישראל בכדורגל. ואז על סרט חדש שעוסק במייקל ג'קסון ושישודר השבוע בטלוויזיה. ואז על פתיחת בית תרבות חדש בירושלים. ואז על מירוץ כלשהו. לא היה נושא בעולם שריגר ומיטלמן לא עסקו בו.

כי בכל זאת, ריגר ומיטלמן הם לא באמת כתבים שמתמחים בתחום מסוים, לא משנה מה יהיה כתוב מתחת לשמם על המסך. השניים הם בעיקר מקריאי קומוניקטים שגולשים ביוטיוב בזמנם הלא פנוי. לכן כלל לא מפתיע שריגר לא הצליח לעצור את בן עמי כשהשתלח באלקבץ לפני חודשיים ועוד יותר לא מפתיע שריגר לא היישיר מבט לעבר המצלמה כשלא התייחס למותה כפי שהיה ראוי מכתב תרבות שאמור לסקר מוות של דמות מפתח בתחומו. הוא? הוא שם בשביל הסרטון המגניב בסוף התוכנית. מותה של אלקבץ היה יכול להיות התיקון עבור "שש עם" ויונתן ריגר אבל הדרך בה סוקר בתוכנית והטעות המביכה של אורן וייגנפלד ב"מהדורה ראשונה" רק הוכיחו שבחדשות 2 קטנים מדי עבור פיגורה גדולה מהחיים כמו אלקבץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אורן וייגנפלד טועה בהגיית שם הסרט "שחור":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully