וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 93: נמצאה הסיבה שבגללה כולם שונאים את ניקלבק

21.4.2016 / 0:00

מחקר אקדמי ניסה לספק תשובה לתיעוב העולמי כלפי הלהקה הקנדית, איאן זירינג מצליח להשניא את עצמו גם ב"רוקדים עם כוכבים" ומייקל בובלה לא יודע לאכול תירס. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: למה כולם שונאים את ניקלבק — ההסבר המדעי

בעוד העולם כולו קיבל את השנאה האוניברסלית ללהקה הקנדית ניקלבק כמצב נתון, אקדמאית פינית החליטה לרדת לעומקו של העניין ולספק תשובה מדעית לשאלה שאף אחד מעולם לא שאל: למה אנחנו שונאים את ניקלבק. סאלי אנטונן חקרה ביקורות שפורסמו על הלהקה בעשור האחרון, והגיעה למסקנה שניקלבק לא פיתחה לעצה זהות אותנטית. "יש בהם קצת מכל דבר, ולא מספיק בשביל להיות הדבר עצמו", כתבה. "הם שומרים טוב מדי על חוקי הז'אנר, כך שהם נשמעים כמו חיקוי חיוור של להקת רוק". אז עכשיו כשיש לנו את הגושפנקא המדעית, אפשר לחזור ולשנוא בשקט וללא רגשות אשם.

מקום 4: סטיב סנדרס נורא מעצבן ואף אחד לא מופתע

העניין של רובנו ב"רוקדים עם כוכבים" נעלם עוד לפני שהספקנו להגיד דני יוחטמן, אבל כשאחד הרוקדים מטנף על אחד הכוכבים, אנחנו נהיה שם כדי לחטט בפצעים. בריאיון שהעניקה השבוע הרקדנית שריל בורק, סיפרה שהכוכב השנוא עליה מבין בני זוגה לריקוד היה בוגר "בוורלי הילס 90210", איאן זירינג. סטיב סנדרס היה כל כך מעצבן עד שהיא פשוט רצתה, לדבריה, לחתוך ורידים. בעקבות ההערה הזו ספגה בורק ביקורת על זילות הדיון בבריאות הנפש, ובפוסט שפרסמה בפייסבוק הסבירה שלא התכוונה ללעוג לסובלים מדיכאון ומחשבות אובדניות. מאחורי הדברים על זירינג, לעומת זאת, היא עדיין עומדת. זה לא עזר לה והצמד הגיע למקום הרביעי. "עצם העובדה שהוא מבטא את שמו יאן ולא א?יאן כבר גרמה לי לרצות להקיא", אמרה, והאמת שנורא קשה להתווכח עם זה.

שריל בורק. GettyImages
כנראה שהיא לא תרקוד יותר עם איאן זירינג. שריל בורק/GettyImages

מקום 3: יש מי שחושב שמייקל ג'קסון עבר סירוס כימי

תיאוריות שונות ומשונות אפפו את מייקל ג'קסון בחייו ובמותו, אבל זו, ככל הנראה, היא המשוגעת מביניהן. רופא צרפתי בשם אלאן ברנשרו מציג בספרו טענה לפיה עבר ג'קסון בצעירותו טיפול נגד פצעי בגרות, שעצר את התפתחותו המינית והשאיר אותו עם קול גבוה של ילד. מדובר בטיפול המעכב קליטת הורמונים גבריים כמו טוסטסטרון, ולכן הוא ניתן בעיקר לנשים, אך משמש גם לסירוס כימי של עברייני מין. למרות שמעולם לא שוחח עם ג'קסון או עם בני משפחתו, ברנשרו משוכנע שג'קסון הוא למעשה גלגול מודרני של הקסטרטו, זמרי אופרה צעירים שאשכיהם הוסרו מהם על מנת לשמור על קולם המלאכי. נשמע יותר כמו בדיחה ששמעתם פעם על דוד ד'אור.

מקום 2: מייקל בובלה לא יודע לאכול תירס

מייקל בובלה בילה לו בדיסנילנד ואכל לתומו קלח תירס, ואין כאן שום עניין לציבור. לכאורה. העניין הוא, שמייקל בובלה לא יודע לאכול קלח תירס. הוא לא נוגס בו בשורות, וגם לא חותך את הגרעינים ואוכל אותם בכפית. הוא פשוט נוגס בו כאילו היה בננה, ולא ברור ממש מדוע, אבל זה נורא מצחיק. התמונה הפכה חביבה על מצחיקני פוטושופ, אבל דווקא התמונה המקורית עושה את עבודת ההצחקה טוב פי כמה. בובלה עצמו הפגין חוש הומור עבש במיוחד וטען שהוא עובר "הטרדה ירקית", וכי מה שעושה אדם עם התירס שלו הוא עניינו בלבד. כן, אבל למה מול כולם? יש כאן ילדים.

מקום 1: רק פניות מתאימות ייענו

את מודעת הדרושים הזו סביר להניח שלא תמצאו באתרי חיפוש העבודה הקונבנציונליים, אך את תשומת לבה של התקשורת העולמית היא הצליחה ללכוד. מדובר בג'וב במועדון בדנמרק, כזה שאין בו צורך בניסיון קודם או כישורים מיוחדים, רק להיות מעל גיל 18 ובעלי "ראש פתוח". המועדון, "הורנסלת' בר", יספק למועמד הנבחר משרד, מחשב וערימה של סרטים פורנוגרפיים. מתוך השלל הזה יתבקשו העובד או העובדת בני המזל לדגום את קטעי הסאונד המוצלחים ביותר, לצורך רצועה באורך 60 שעות שתתנגן בשירותים. כלומר, החדר הזה במועדון שבאים אליו לעשות סקס ולא צרכים. ומי שזה נשמע לו כמו עבודת החלומות, כדאי שייזכר מה קרה לג'ואי וצ'נדלר כשהם קיבלו ערוץ סקס בחינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה למצוא את השירותים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully