וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החום הגדול עוד לפנינו: לוח הופעות קיץ 2016

1.5.2016 / 0:00

תחזיקו חזק, עונת ההופעות הגדולה יוצאת לדרך וכאן, במערכת וואלה! תרבות, ההתרגשות בשיאה. במיוחד עבורכם ליקטנו את ההופעות השוות ביותר שצריך לראות בחודשים הקרובים. אין בעד מה, בשביל זה אנחנו כאן

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: אליס קופר מזמין אתכם להופעתו בישראל)

seperator

מאי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כריס קורנל

מתי זה קורה: 6-7 במאי.
איפה זה מתרחש: היכל התרבות תל אביב ואמפי קיסריה (בהתאמה).
כמה זה עולה: החל מ-194 ש"ח.
מה הסיפור: קורנל שהפציע לחיינו באמצע שנות ה-80 כסולן להקת הגראנג' מסיאטל סאונדגארדן ובהמשך הוביל את להקות הרוק Temple of the Dog ו-Audioslave, הגיע לישראל לראשונה בשנת 2009 וזו תהיה הופעתו הרביעית בארץ הקודש. פעם אחת הופיע לבדו (2012) ובשנת 2014 הגיע יחד עם חבריו ללהקה שבה התחיל את דרכו להופיע בפסטיבל רוקנרולר.

חוליו איגלסיאס

מתי זה קורה: 7 במאי.
איפה זה מתרחש: היכל מנורה מבטחים, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-250 ש"ח.
מה הסיפור: אבא איגלסיאס מגיע לישראל במסגרת קידום האלבום "מקסיקו". זוהי לא הפעם הראשונה של איגלסיאס בארץ. כזכור, הוא הופיע ימים ספורים לאחר מותו של אריק איינשטיין וביצע לכבודו את "האיש ההוא" בעברית.

סטיבן ווילסון

מתי זה קורה: 7 במאי.
איפה זה מתרחש: זאפה אמפי שוני.
כמה זה עולה: 254 ש"ח.
מה הסיפור: סולן להקת פורקיופיין טרי וחבר בלהקות נו מאן ובלאקפילד שהתאהב בישראל ואף התגורר בה לפרקי זמן של מספר חודשים, לקח תחת חסותו בשנים האחרונות את נינט טייב. עם כל המעורבות שלו במוזיקה הישראלית, בכלל לא בטוח שמדובר בהופעה של אמן מחו"ל.

The Underground Youth

מתי זה קורה: 18 במאי.
איפה זה מתרחש: אוזןבר תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-124 ש"ח.
מה הסיפור: האנדרגראונד יות', הפכה לאחת מהלהקות הוורסטיליות והמעניינות בסצנת הפסיכדליה הבריטית של העשור האחרון. והיי, חבריה מגיעים ממנצ'סטר, כבר שווה קפיצה.

דיפ פרפל

מתי זה קורה: 22 במאי.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-290 ש"ח.
מה הסיפור: זוהי הפעם החמישית שבה להקת הרוק הכבד מגיעה להופיע בישראל. הלהקה מונה כיום את איאן גילן (סולן), איאן פייס (מתופף), רוג'ר גלובר (בסיסט), סטיב מורס (גיטריסט) ודן איירי (קלידן). הפעם האחרונה בה הגיעו לכאן חברי דיפ פרפל היתה בשנת 2014, אז הופיעו בהיכל הספורט ביד אליהו בתל אביב. קודם לכן, הלהקה הופיעה בארץ ב-2011, ב-2008 וגם בשנת 1990 עם ההרכב המקורי, אך ללא גילן.

פרדי גיבס

מתי זה קורה: 23 במאי.
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב.
כמה זה עולה: 159 ש"ח.
מה הסיפור: הראפר פרדי גיבס (המכונה גם "גאנגסטא גיבס"), הוא אחד מהראפרים העצמאיים המצליחים ביותר כיום, שנחשב לאחד מהבודדים שמצליחים לשלב איכות אמנותית גבוהה עם מוניטין ולגיטימציית רחוב שאין לפקפק בהם. המוזיקה של גיבס מכילה מצד אחד ראפים מחוספסים וסיפורי פשע ריאליסטיים, ומצד שני סיכונים מוזיקליים ואומץ שהביאו להשוואות בינו לבין טופאק שאקור.

ריל אסטייט

מתי זה קורה: 25 במאי.
איפה זה מתרחש: בארבי, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-179 ש"ח.
מה הסיפור: הרכב האינדי-רוק האמריקאי המתוק ידוע בסאונד הנע על קו התפר שבין פאוור-פופ פסיכדלי, אינדי רוק מלודי ולואו-פיי מופנם. חברי הלהקה לקחו את הסאונד גם להרכבי הצד שלהם, שהמוכר ביניהם הוא Ducktails של גיטריסט הלהקה מאט מונדליין, ופרויקט הסולו החדש של סולן הלהקה, מרטין קורטני, שזכה לשבחים עם יציאתו שנה שעברה.

אלטון ג'ון

מתי זה קורה: 26 במאי.
איפה זה מתרחש: פארק הירקון, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-389 ש"ח.
מה הסיפור: סר אלטון ג'ון יחזור לישראל בפעם הרביעית ב-26 במאי 2016, להופעה כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו, Wonderful Crazy Night Tour 2016. מאז תחילת הקריירה שלו ב-1969, אלטון קיים יותר מ-4000 הופעות בלמעלה מ-80 מדינות, וזאת לאור הדגש על להיטיו האייקונים וקלאסיקות מאלבומיו השונים בחמשת העשורים האחרונים, תוך שהוא מספק תמיד את השירים הגדולים שהקהל שלו אוהב.

יוני

Wild Nothing

מתי זה קורה: 7 ביוני.
איפה זה מתרחש: בארבי, תל אביב.
כמה זה עולה: 129 ש"ח.
מה הסיפור: הקריירה המוזיקלית של ג'ק טייטום (Wild Nothing) החלה במייל שקיבל מלייבל האינדי Captured Tracks (מק דהמרקו, ביץ' פוסילז). הם שמעו את הקאבר שלו ל-"Cloudbusters" של קייט בוש והתלהבו. בתוך פחות משנה הפך הסטודנט האלמוני לתקשורת ממכללת וירג'יניה טק להבטחה הגדולה של הרוק האלטרנטיבי.

Die Antwoord

מתי זה קורה: 8 ביוני.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: 290 ש"ח.
מה הסיפור: צמד הרייב ראפרים זכה לתהילה עולמית עם יציאת הקליפ הראשון שלהם, "Enter The Ninja", שהכיר לעולם את מראה הלוליטה האנדרוגיני ונוכחות של ראפר מהגטו, עם קולה העדין של יולנדי מול הטקסטים הבוטים והנוכחות המפחידה של נינג'ה. להיטים אחרים של ההרכב - כמו "I Fink U Freeky", "Fatty Boom Boom", "Rich Bitch", "Baby's On Fire", "Cookie Thumper" - זכו גם הם לקליפים שהמשיכו באותו קו אסתטי פרובוקטיבי וסוטה שמכה אותך בפנים.

בריאן ווילסון

מתי זה קורה: 8 ביוני.
איפה זה מתרחש: אמפי פארק רעננה.
כמה זה עולה: החל מ-225 ש"ח.
מה הסיפור: בריאן ווילסון, לשעבר מנהיג להקת הביץ' בויז, יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות המיוחד והקצר (15 הופעות) לרגל 50 שנים לאלבום המיתולוגי של הלהקה "Pet Sounds". האלבום, שנחשב על ידי רבים לטוב בכל הזמנים, שוחרר ב-16 במאי 1966. סיבוב ההופעות המתוכנן כולל למעלה מ-70 הופעות בשלל ערים ברחבי העולם. אל ווילסון בן ה-73 ולהקתו יצטרפו חבריו לביץ' בויז בעבר, אל ג'ררדין ובלונדי צ'פלין. זהו סיבוב ההופעות האחרון של ווילסון, במסגרתו יבקר לראשונה לישראל. מטרת הסיבוב היא פרידה ממעריציו וביקור במקומות שלא הופיע בהם מעולם.

No Joy

מתי זה קורה: 9 ביוני.
איפה זה מתרחש: מועדון הפסאז', תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-79 ש"ח.
מה הסיפור: הלהקה שהוקמה ב-2009 הוחתמה מיידית על ידי הלייבל הניו-יורקי העצמאי Mexican Summer (קורט וייל, בסט קואסט, ריל אסטייט),​ שבמסגרתו שחררה הלהקה עבורם את שלושת אלבומיה, כולל האחרון והידוע ביותר "More Faithful". מאז יציאת אלבום הבכורה, No Joy הפכה להרכב מבוקש בגלל ההופעות הידועות לשמצה והפרועות של הלהקה. המוזיקה שלה בהתאם נעה בין מחוזות של שוגייז אפלולי לנויז רועש.

סימפלי רד

מתי זה קורה: 14 ביוני.
איפה זה מתרחש: היכל מנורה מבטחים, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-250 ש"ח.
מה הסיפור: הלהקה הבריטית סימפלי רד, שאחראית על המוני להיטים דוגמת "Stars", "If You Don't Know Me By Now", "Something Got Me Started ו-"Fairground", תגיע להופעה אחת בישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי החוגג 30 שנות קריירה. ההופעה הקודמת של הלהקה בישראל היתה ב-1992 בפארק הירקון מול חמישים אלף איש.

אליס קופר

מתי זה קורה: 16 ביוני.
איפה זה מתרחש: אמפי פארק רעננה.
כמה זה עולה: החל מ-299 ש"ח.
מה הסיפור: אליס קופר, אגדת הרוק, מגיע בפעם הראשונה לישראל להופעה אחת בלבד במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלו, "Raise The Dead". קופר חוזר אל הבמה עם אחד ממופעיו המרהיבים ביותר ומציג ביצועים חדשים ללהיטיו הגדולים מ-30 שנות יצירה מוזיקלית.

עזרא פורמן

מתי זה קורה: 22-21 ביוני.
איפה זה מתרחש: בארבי, תל אביב והמזקקה, ירושלים (בהתאמה).
כמה זה עולה: בתל אביב החל מ-125 ש"ח ובירושלים החל מ-50 ש"ח.
מה הסיפור: בשנה האחרונה פרץ פורמן לאחר שנים של פעילות ענפה בסצנת האינדי, כאמן סולו וכסולן ההרכב The Harpoons. בשנת 2015 יצא פורמן לדרך חדשה עם ההרכב The Boyfriends, איתם הוציא את אלבום הפריצה "Perpetual Motion People". האלבום יצא ביולי 2015 וזכה לביקורות מהללות. דרכו של פורמן אל הרוק'נרול לא היתה מובנת מאליה ואחד מהקונפליקטים הגדולים עבורו הוא השילוב בין אורח חיי הרוקסטאר לבין היותו יהודי מאמין. פורמן הוא בן לאם קתולית שהתגיירה, והחליטה על חיים דתיים במטרה להיות "יהודיה טובה" ככל הניתן. כתוצאה מכך שמרה המשפחה מצוות והעניקה לפורמן חינוך דתי. עד היום פורמן שומר שבת ואינו מופיע בימי שישי. הדת מעסיקה את פורמן באופן אינטנסיבי, והוא מושפע מהגות יהודית ומדברי רבנים, אותם הוא מצטט בעטיפות האלבומים שלו.

Psychic Ills

מתי זה קורה: 22 ביוני.
איפה זה מתרחש: לבונטין 7, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-99 ש"ח.
מה הסיפור: Psychic Ills מגיעה לישראל לכבוד הוצאת אלבומ​ה החמישי "​​Inner Journey Out" היוצא ב-3 ביוני. באלבום החדש מארח ההרכב הניו יורקי את היוצרת הופ ​סנדובל (​Mazzy Star) בסינגל "I Don't Mind"​,​ ולוקחים את המוזיקה למחוזות נסיוני​י​ם עם משחק בין הרוק הפסיכדלי הידוע של הלהקה למוזיקת ג'אז, בלוז, גוספל וקאנטרי.

וויז קאליפה

מתי זה קורה: 25 ביוני.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-289 ש"ח.
מה הסיפור: קאליפה הוכתר כ"אחיו הקטן של סנופ דוג", שיתף פעולה עם האמנים הכי גדולים בתחום וגם כתב את שיר הנושא ל"מהיר ועצבני 7", "See You Again", שגרף למעלה מ-1.5 מיליארד צפיות ביוטיוב עד כה ועמד במקום הראשון במצעד הבילבורד במשך 12 שבועות.

יולי

מגהדת'

מתי זה קורה: 2 ביולי.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-354 ש"ח.
מה הסיפור: להקת המטאל מגהדת' חוזרת לישראל בפעם החמישית. מגהדת' נחשבת לאחת מלהקת המטאל הגדולות בעולם, בהובלתו של דייב מוסטיין הבלתי נלאה, בעבר חבר להקת מטאליקה. מגהדת' הופיעה בעבר בישראל בשנים 1994, 2005, 2007, ו-2011. ב-2005 נאלצה הלהקה להפסיק הופעה בחוף פלמחים לאחר מספר שירים בלבד, לאחר שמחסומים שהפרידו בין הקהל לבמה קרסו מלחץ הקהל. הביקור שנתיים לאחר מכן נחשב לפיצוי. ב-2014 היתה צפויה להופיע שוב בישראל, אולם ביטלה את הופעתה בעקבות מבצע "צוק איתן".

דמיאן ג'וראדו

מתי זה קורה: 10 ביולי.
איפה זה מתרחש: בארבי, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-110 ש"ח.
מה הסיפור: ג'וראדו נחשב לאחד היוצרים המשמעותיים ביותר בפולק האלטרנטיבי כבר יותר מעשור ופרץ לתודעה עם אלבומו העשירי "Maraqopa", שזכה לביקורות חיוביות והביא מאוחר יותר לשיתוף פעולה בין המוזיקאי למובי. בעקבות האלבום, נכתב על ג'וראדו במגזין Dusted: "דמיאן מצא את הדרך לקחת את טכניקת הגיטרה הבלוזית של ריצ'רד תומפסון לכיוון מלנכולי, מרוחק ומעורר מבחינה רוחנית ואת המותג המדובר של הפולק אל התגלות מעולם אחר". ג'וראדו היה אמור להופיע בישראל ב-2014 אולם ביטל את ההופעה.

טיים אימפלה

מתי זה קורה: 11 ביולי.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-294 ש"ח.
מה הסיפור: אחרי שכיכבה בסיכומי שנת 2015 עם אלבומה השלישי, "Currents", ועם השיר המונומנטלי מתוכו "Let It Happen", להקת האינדי הפסיכדלי טיים אימפלה שמה פעמיה אל ישראל להופעה. הלהקה האוסטרלית נוסדה בשנת 2007 כפרויקט של איש אחד, קווין פרקר, שהיה ונשאר היוצר המרכזי בה שכותב, מנגן, מבצע ומפיק את רובם המכריע של החומרים. חיבתו של פרקר לפופ הגיעה לשיא (בינתיים) באלבום השלישי של טיים אימפלה, "Currents" מ-2015. האלבום חתך בחדות לכיווני הגרוב והדיסקו, ושוב בלי לוותר על הפסיכדליה הכבדה האופיינית לו, וכלל את השירים "Cause I'm a Man", "Disciples", "Eventually" וכמובן "Let It Happen". האלבום פרץ גם את הדרך עבור טיים אימפלה במצעדי המכירות, עם זינוק מיידי למקום הראשון במצעד האוסטרלי לראשונה בתולדות הלהקה, כניסה למקום שלישי במצעד האלבומים הבריטי ולמקום הרביעי במצעד בילבורד האמריקאי. גם הפעם, כמובן, כיכב האלבום בסיכומי השנה של מגזיני המוזיקה הנחשבים בכל העולם.

סקורפיונס

מתי זה קורה: 14 ביולי.
איפה זה מתרחש: היכל מנורה מבטחים, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-250 ש"ח.
מה הסיפור: להקת הרוק הגרמנית סקורפיונס תגיע לישראל להופעה מיוחדת, כחלק מסיבוב ההופעות המציין חמישים שנים להיווסדה. להקת סקורפיונס נחשבת לאחת מחלוצות הרוק הכבד. הלהקה הוקמה ב-1965 בהאנובר, ובין להיטיה המפורסמים ניתן לציין את "Wind of Change", שהפך לסמל נפילת חומת ברלין בסוף שנות ה-80, וכן "Still Loving You", "Rock You Like a Hurricane" ו-"Send Me an Angel". זהו ביקורה הרביעי של הלהקה בישראל. בעבר הופיעו חברי הסקורפיונס בארץ ב-2005, 2010 ו-2012.

מרקורי רב

מתי זה קורה: 20 ביולי.
איפה זה מתרחש: בארבי, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-199 ש"ח.
מה הסיפור: איזה פספוס לשמור על מסורת עגולה. אחרי שהופיעה כאן בשנים 2000, 2005 ו-2010, הלהקה האמריקאית מרקורי רב מגיעה לישראל בפעם הרביעית, רק שהפעם התבנית השנתית לא נשמרת. חבל, אבל בסדר, לא נגיד לא. מרקורי רב ידועה בסאונד הייחודי, המובחן ופורץ הגבולות שלה, הנע בין רוק אלטרנטיבי לפסיכדלי, כשקולו של ג'ונתן דונהיו מרחף על פני המנגינה. הלהקה תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות לרגל צאת אלבומה החדש, "The Light In You" שראה אור באוקטובר האחרון, ותבצע בהופעה שירים משלל אלבומיהם לאורך השנים, דוגמת "Opus 40", "Dark is Rising", "The Holes" ,"Goddess on a Highway" ועוד.

אביצ'י

מתי זה קורה: 22 ביולי.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-249 ש"ח.
מה הסיפור: אביצ'י הוא אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות ב-15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה. רשימת הלהיטים שלו כוללת את "Wake Me Up, Levels", "I Could Be The One", "You Make Me", "Hey Brother", "Addicted To You" ורבים נוספים. מוקדם יותר השנה הודיע אביצ'י כי זה יהיה סיבוב ההופעות האחרון שלו.

קרלוס סנטנה

מתי זה קורה: 30 ביולי.
איפה זה מתרחש: פארק הירקון, תל אביב.
כמה זה עולה: החל מ-388 ש"ח.
מה הסיפור: אחרי שב-2010 נאלץ לבטל את הופעתו המתוכננת בישראל, יגיע המוזיקאי האגדי קרלוס סנטנה להופעה. מאחורי סנטנה עשרות אלבומים אשר מכרו כ-90 מיליון עותקים. בשנים האחרונות הוא מסתובב בעולם עם להקתו שמכילה לא פחות מעשרה נגנים ומבצע את מיטב הקלאסיקות שלו, כולל אלו מהאלבום שהחזיר אותו לטופ העולמי, "Supernatural" שכלל את "Smooth" ו"Maria Maria" שהיו ללהיטי ענק גם בישראל. אותו אלבום מכר בארצות הברית לא פחות מ-11.6 מיליון עותקים ונחשב לאחד האלבומים הנמכרים בשנות ה-90.

אוגוסט

סיה

מתי זה קורה: 11 באוגוסט.
איפה זה מתרחש: לייב פארק ראשון לציון.
כמה זה עולה: החל מ-299 ש"ח.
מה הסיפור: קריירת המוזיקה של סיה החלה בשנות התשעים במסגרת חברותה בהרכב הפאנק ג'אז Crisp. סיה פרשה מההרכב בשנת 1997 והוציאה את אלבום הסולו שלה. מאז הוציאה סיה אלבום נוספים, שיתפה פעולה עם ההרכב זירו 7 וכתבה שירים לאמנים רבים. גם שיריה זכו לפרסום ולאהבת הקהל. כך למשל "Breathe Me" הופיע בדקות הסיום המרגשות של הסדרה "עמוק באדמה" בשנת 2005. סינגלים נוספים של סיה שזכו להצלחה הם "Soon We'll Be Found" ו-"Titanium" עם דיוויד גטה. עם זאת, סיה זכתה לפריצתה בשנת 2014, עת יצא השיר "Chandelier". השיר זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם וגם בישראל. "Chandelier" גם נבחר לשיר השנה של וואלה! תרבות וגלגלצ במצעד השנתי. בקליפ ל"Chandelier" כיכבה הרקדנית הצעירה, מאדי זיגלר. זיגלר השתתפה בהמשך גם בקליפים לשירים "Elastic Heart"ו-"Big Girls Cry".

ספטמבר

איגלז אוף דת' מטאל

מתי זה קורה: 5 בספטמבר.
איפה זה מתרחש: האנגר 11, תל אביב.
כמה זה עולה: 199 ש"ח.
מה הסיפור: לבנו היה עם חברי להקת איגלז אוף דת' מטאל בנובמבר האחרון כאשר טרוריסטים תקפו בהופעתם ורצחו מעריצים ואת אחד מחברי ההפקה. עוד לפני כן, ביולי 2015, הופיעה הלהקה האמריקאית בישראל ופיזרה חום ואהבה לקהל המקומי, כמו גם בוז עמוק לרוג'ר ווטרס. כעת הלהקה בראשותו של ג'סי היוז חוזרת לישראל להופעה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully