וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרינס אובחן כחולה איידס לפני מותו

28.4.2016 / 16:36

הצהובונים בארה"ב מדווחים כי הזמר הפופולרי אובחן כחולה איידס חודשים ספורים לפני שמת באחוזתו במינסוטה. "הוא בקושי אכל וכשאכל, הקיא הכל", נכתב ב"הנשיונל אנקוויירר"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז, קריינות: אביב אברמוביץ'

שבוע לאחר מותו של פרינס, התעלומה סביב סיבת מותו ממשיכה להעסיק את כלי התקשורת מסביב לעולם. הצהובונים בארה"ב מדווחים כי הזמר הפופולרי אובחן כחולה איידס חודשים ספורים לפני שגופתו נמצאה באחוזתו במינסוטה.

"הוא היה במצב רע. הרופאים אמרו לו שספירת הדם שלו נמוכה במיוחד", סיפר מקורב אנונימי לצהובון "הנשיונל אנקוויירר" והוסיף: "היה לו מחסור בברזל, הוא היה חלש ומבולבל לעתים קרובות. הוא בקושי אכל וכשאכל, הקיא הכל".

לפי הצהובון, פרינס נדבק בנגיף ה-HIV בשנות התשעים אולם סירב לקבל טיפול בגלל שהשתייך לעדי יהוה והעדיף להתפלל במקום זאת. בצהובון טוענים כי פרינס אמר לחבריו שאלוהים ירפא אותו. "פניו היו צהובות וציפורניו היו חומות", תיארו ב"הנשיונל אנקוויירר". עוד נטען בצהובון המפוקפק כי פרינס ביקר בבית מרקחת לפני מותו וכי הנוכחים במקום זיהו את התרופות שרכש כתרופות לטיפול במחלת האיידס.

בתחילת השבוע אישרה היח"צנית של פרינס כי גופתו נשרפה בטקס אשכבה פרטי שבו נכחו חבריו ובני משפחתו של הזמר. "האנשים שאהב נפגשו בטקס יפה ופרטי כדי לומר שלום. גופתו נשרפה והיא תאוכסן במיקום שלא ייחשף", נמסר לכלי התקשורת. סיבת מותו הרשמית של פרינס, שגופתו נמצאה לפני שבוע באחוזתו במינסוטה, עדיין לא פורסמה ולפי מנהליו, רק בעוד כמה שבועות יוודעו התוצאות.

  • עוד באותו נושא:
  • פרינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully