וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדרמה, הכוכב הגדול של "משחקי הכס" מודה: "שיקרתי למעריצים"

2.5.2016 / 10:00

בעקבות מאורעות הפרק השני בעונה השישית של סדרת הפנטזיה, מודה אחד מכוכביה כי שיקר במכוון בהתבטאויותיו לגבי הסדרה. ספוילרים משמעותיים

צילום מסך

לא צפיתם בפרק השני של "משחקי הכס" ששודר לפנות בוקר (שני)? יש לכם הזדמנות אחרונה לפנות אחורה ממש כעת. אם נשארתם, קחו בחשבון שהפסקה הבאה מכילה ספוילרים לאירוע משמעותי במיוחד שהתרחש במהלכו.

אז כן, חברים וחברות, ג'ון שלג חזר לחיים. בדיוק כפי שהתיאוריה הפופולרית גרסה: מליסנדרה הצליחה להשתמש בכוחותיה כדי להשיב את מפקד המשמר וחביב המעריצים מעולם המתים, בסצנת סיום שמזעזעת בשעות אלה את הרשתות החברתיות.

קית הרינגטון, שמגלם את ג'ון שלג בסדרה, בילה את השנה האחרונה בהכחשה נמרצת של האפשרות לפיה עדיין נותר לו תפקיד בסדרה. מיד לאחר סיום הפרק הוא ביקש לפנות למעריצים ולהסביר מדוע התאמץ כל כך להונות אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה גם אנחנו הגבנו, קית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני רוצה להתנצל בפני כולם. אני שמח שאנשים התעצבו שמתתי. הפחד הגדול ביותר שלי היה שלאנשים לא יהיה אכפת, או שהם יגידו: 'אוקיי, ג'ון שלג מת'. אבל זה נראה כאילו אנשים עברו מידה של אבל שדומה לזו של 'החתונה האדומה', וזה הוכיח לי שמה שאני והתוכנית עשינו בשביל ג'ון היה נכון".

גורלו של ג'ון והמסתורין הגדול סביבו הוביל העונה למהלכים חסרי תקדים של רשת HBO, ביניהם מניעת עותקים מוקדמים ממבקרים ומידור אגרסיבי של כל פרט מידע מהעונה השישית. כעת כבר ברור שבניגוד לדבריו, חוזהו של הרינגטון מעולם לא הסתיים, והוא עומד להיות אחד הגיבורים החשובים בסדרה, ככל הנראה ממש עד סופה.

עוד באותו נושא

תורת המשחקים 12: נשמה מן האפלה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully