וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה האחים שלי: האזינו לשיר "הייתי פה" שכתב אורי ברש ז"ל

4.5.2016 / 0:00

גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להאזין לשיר "הייתי פה" בביצוע עדי שיפר. השיר הוא חלק מפרויקט "אלה האחים שלי" של גלי צה"ל וערוץ 24. אורי ברש ז"ל שכתב את השיר, נפצע בעת שירות מילואים ונותר נכה במשך שנים רבות

צילום: רועי אריה, גל"צ

"אלה האחים שלי" הוא מפעל הנצחה יהמחבר בין כתבי יד, שהותירו אחריהם חללי מערכות ישראל לבין חיילים המשרתים בצה"ל כיום, שילחינו ויבצעו אותם. העבודה על הפרויקט החלה לפני כמה חודשים כאשר למעלה מ-300 חיילים, קצינים ונגדים נענו לפניית גלי צה"ל וביקשו לקחת חלק במיזם הנצחת החללים. במקביל, נאספו מאות שירים וכתבים רבים ממשפחות שכולות וחברים. נבחרו 8 מבצעים ל-8 שירים. שורה של מעבדים הופקדו על ההפקה המוזיקלית: גיא מזיג, שמוליק נויפלד, עופר מאירי, עודד דוידוב, רן לויה וסהר טויטו.

אורי ברש ז"ל היה איש חריף עם נפש של משורר שנפצע בעת שירות מילואים ונותר נכה במשך שנים רבות. את החיים בכיסא גלגלים תיאר ברש בשירים וכתבים רבים הפותחים צוהר להתמודדות המורכבת של נכי צה"ל. נפטר בשנת 2007 כתוצאה מפציעתו והוכר כחלל צה"ל. את שירו של ברש ז"ל, "הייתי פה", מלחין ומבצע סגן עדי שיפר, מהנדס מכונות בחיל הים. את השיר מפיק המוזיקאי גיא מזיג.

"אלה האחים שלי" ישודר בערב יום הזיכרון, 10 במאי, בשעה 18:00 בערוץ 24 וביום הזיכרון, 11 במאי, בשעה 14:00 בגלי צה"ל. מגיש: ירון וילנסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • עדי שיפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully