וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושנאת לרעך כמוך: חודש מאי הוא הצ'אנס הגדול של המיזנתרופים

5.5.2016 / 21:00

טירוף הספוילרים הגדול שהגיע לשיא חדש השבוע הוא הזדמנות נהדרת להזכיר: אנשים הם לא מצרך צריכה בסיסי ואין שום דבר רע בלהיות לבד ולשנוא את כל העולם

באדיבות yes
אנשים זה אוברייטד. נסו לספור כמה אנשים אתם באמת אוהבים. יודעים מה, עזבו אוהבים. מכמה אנשים אכפת לכם. כעת ספרו את האנשים שאתם לא יכולים לסבול

זו יכולה להיות תחילתה של תקופה מאושרת עבור כלל האנושות. חודש מאי 2016, עם כל מה שהוא מביא איתו, עשוי להיות פריצת הדרך לה חיכו מיזנתרופים רבים ברחבי העולם. בחודש מאי, יודע כל חובב טלוויזיה, מסתיימת עונת השידורים בארה"ב וסדרות רבות מתעללות בצופים בעזרת קליפ-האנגרים עוצרי נשימה. לכאורה, אין כל חדש עם מאי 2016. בפועל, סאגת ג'ון סנואו שהתרחשה בתחילת השבוע ושהסעירה את הרשת אולי תהיה הטיפה שתפיל את הדלי המלא ותגרום למהפך הגדול.

אולי כעת אנשים יבינו את הדבר המובן מאליו: תקשורת עם אנשים אחרים היא דבר נורא. אנשים אחרים הם דבר נורא. דמיינו לעצמכם עולם שבו לא תיאלצו להתעורר מוקדם כדי לצפות ב"משחקי הכס" כי בעבודה יש את הנודניק שדואג לספיילר את המוות גם לקרדיטי הסיום של הפרק. ומה לגבי יקום שבו תוכלו לשחק בהנאה בקנדי קראש בלי לחשוש שאחד מחבריכם בפייסבוק עשה לייק לפוסט של אחד מהאתרים שעשיתם להם לייק כי הם העלו יופי של סרטון על חתולים שמגלמים את הדמויות של הארי פוטר ובאותו הפוסט נרמז כיצד הסתיימה "האישה הטובה"? לא מספיק? רק תחשבו כמה מצמררת תהיה צפייה בסיום העונה של "האנטומיה של גריי" בלי לדעת מהאזנה לשיחת טלפון רנדומלית ששונדה ריימס החליטה לטבוח בקאסט והכניסה רוצח סדרתי לחדר המיון?

אנשים זה אוברייטד. נסו לספור כמה אנשים אתם באמת אוהבים. יודעים מה, עזבו אוהבים. מכמה אנשים אכפת לכם. כעת ספרו את האנשים שאתם לא יכולים לסבול. כן, גם את הבחורה שאי אפשר לפטר כי היא בדיוק ילדה. אין מקום לרחמים בעולם הזה. מספר האנשים שאנחנו מתעבים גדול יותר ממספר האנשים שאנחנו מחבבים. לכן אנשים הם דבר רע. ואנשים בחודש של קליפ-האנגרים הם גיהנום שלא ברא השטן. וב"שטן" אני כמובן מתכוון לפרק חמש בעונה השביעית של "החיים זה לא הכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זאת אומרת הוא בכלל ג'ון טרגריאן?/מערכת וואלה!, צילום מסך
מכרים חוגגים יום הולדת? אל תאחלו להם מזל טוב בפייסבוק. אם הם היו מספיק חשובים, הייתם נפגשים איתם לקפה וגם זה היה קורה רק אחרי שהייתם צופים בפרק האחרון של "הישרדות 32"

הדבר המתבקש לעשות הוא להפסיק לדבר עם אנשים בעבודה כי הם האנשים שאיתם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן. מישהו אומר לכם "שלום" במסדרון? מלמלו משהו לעברו בחזרה. הקולגה בצד השני של המשרד מחייך? הזעיפו פנים. לא תראו את החיוך שלו שוב. הפה יבש ואתם חייבים לשתות מים? הרכינו את הראש בכניסה למטבחון. קחו איתכם גם מכשיר סלולרי ליתר ביטחון ודברו אליו. על כל דבר. בני משפחה הם גם דבר לא נחמד אבל חודש מאי בדרך כלל מגיע אחרי ליל הסדר, שעתם הגדולה בחודש אפריל והם נעלמים לפרק זמן ממושך.

מה לגבי העולם המקוון? זה קצת משתנה אבל העקרון זהה. מכרים חוגגים יום הולדת? אל תאחלו להם מזל טוב בפייסבוק. אם הם היו מספיק חשובים, הייתם נפגשים איתם לקפה וגם זה היה קורה רק אחרי שהייתם צופים בפרק האחרון של "הישרדות 32". איחולי מזל טוב בפייסבוק דורשים יצירתיות, שנינות ושמחת חיים. אתם לא אמהות מבשלות ביחד. אין לכם טמטום טבעי שמביא איתו שמחת חיים מטומטמת. צאו מזה. ולגבי החבר'ה מטוויטר, באמת שחבל על הזמן. מילא התגיות המובילות שמרמזות על מה שהתרחש בלילה בתוכניות האהובות, את זה עוד אפשר להדחיק. תמיד בפיד שלכם יצוץ הסלב סוג ז' שהחלטתם לעקוב אחריו כי הוא מגניב ובגלל שהוא מגניב ואין לו עבודה אמיתית בשעות שבהן האנשים הפשוטים עובדים, הוא כבר הספיק לגלות את מי ניגן הרג ב"המתים המהלכים". אנפלו את הסלב. הוא לא ישים לב. הוא גם מרוויח יותר מכם. עוד סיבה טובה לשנוא אותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
האישה הטובה, עונה 7 פרק 1.
באמת? הם מתגרשים בסוף?

הבחירה מונחת לפניכם: האם עליכם להמשיך לחיות בפחד ולטפח התקפי חרדה קסומים בגלל שהמאה ה-21 והכפר הגלובלי הסופר-קטן כופים עליכם תקשורת בין-אישית או שמא תצאו לחופשי, תאמרו לכל מי שאתם מכירים שיילך לחפש את עצמו ותתחילו לצרוך את תוכניות הטלוויזיה שלכם בשקט ובהנאה, כמו שהטבע רצה. מתלבטים? ג'ון סנואו חי. הנה, אתם עכשיו שונאי אדם אחד לפחות. הדילמה נפתרה. אין בעד מה. אתם עוד תודו לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully