וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ון סטיוארט חוזר למסך לקראת בחירות 2016

6.5.2016 / 8:43

כמעט שנה אחרי שעזב את מקומו מאחורי שולחן הדיילי שואו, המנחה השנון צפוי לחזור אל המסכים. לייב בלוגינג תרבותי

18:20 - רדיוהד משחררים קליפ חדש נוסף

רדיוהד משחררים קליפ לשיר נוסף מתוך האלבום הממשמש ובא שלהם ואישרו שהאלבום בשלמותו ישוחרר בראשון הקרוב (ה-8 במאי) בערב. האלבום הפיזי עתיד להגיע לחנויות ב-17 ליוני. באתר הלהקה ניתן לרכוש אותו במהדורה מוקדמת. האלבום יכלול את השיר "Burn The Witch" שפורסם מוקדם יותר השבוע ואת השיר "Daydreaming" שעלה היום לעמוד היוטיוב של הלהקה.

הוידיאו שבמהלכו נראה סולן הלהקה טום יורק כשהוא פוסע בין לוקיישנים, ביניהם חללים ביתיים והרים מושלגים, בויים על ידי הבימאי ההוליוודי עטור השבחים פול תומאס אנדרסון ("המאסטר"). צפו.

10:00 - ג'ון סטיוארט חוזר ל-HBO עם הבחירות הנשיאותיות באמריקה

תקווה למתגעגעים: לאחר כמעט שנה של היעדרות למעט הופעות אורח ספורות בתוכניות לייט נייט אחרות, ג'ון סטיאורט, המגיש האגדי של "הדיילי שואו" בדרך לחזור למסך בקרוב. לאחר שבנובמבר האחרון פורסם שסטיוארט הוחתם על ידי HBO על הסכם ל-4 שנים מכריזים כעת בערוץ שבפירות החוזה הזה ניתן יהיה לחזות כבר בבחירות הקרובות לנשיאות ארה"ב.

לפי החוזה בין HBO וסטיוארט, הוא הופקד על הפקת תוכן קצר שיפורסם בפלטפורמות האינטרנטיות של החברה HBO Now ו-HBO Go. כעת טוען נשיא HBO ריצ'רד פלפלר שיתכנו שינויים באופי התכנים המרמזים שאלה אולי לא יהיו קצרים כפי שסוכם. "יש לו חופש מלא לעשות כרצונו" הוסיף פלפלר בשיחה בCNN.

סטיוארט, כאמור הודיע בשנה שעברה על פרישתו לאחר 16 שנים של הגשת "הדיילי שואו". התוכנית שהחלה את דרכה בשנת 1999 שינתה את הדרך בה תוכניות לייט נייט מסקרות את הנושא הפוליטי. סטיוארט, למרות דעותיו הליברליות, לא היסס לתקוף את פוליטיקאים המזוהים אפילו עם עמדותיו. האם גם הפעם יפיק תוכן בעל אופי פוליטי? נחכה ונראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר חוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:17 - לוהק האן סולו צעיר חדש לסרט הספינאוף העוסק בדמותו

הבימאים פיל לורד וכריס מילר ("ג'אמפ סטריט 21", "סרט לגו'" היו שקועים בזמן האחרון בחיפוש קדחתני אחר הכוכב שיובל את ספינאוף מלחמת הכוכבים שלהם שיתמקד הפעם בדמותו של האן סולו ועתיד לצאת לאקרנים במאי 2018. אחרי התבלטויות רבות שכללו בין היתר את מיילס טלר ('וויפלאש') ואנסל אלגורט ('אשמת הכוכבים') נבחר אלדן ארנרייך להוביל את הסרט בתפקיד האן סולו הצעיר. ארנרייך הבליח בעבר בסרטו של וודי אלן "יסמין הכחולה" ופרץ לתודעה העולמית כשגילם את דמותו של שחקן המערבונים חסר הכישרון ובעיקר הדיקציה בסרטם של האחים כהן 'יחי הקיסר'. נקווה שהוא ישחק טוב כמו שהוא שיחק רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully