וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקדנית שתשנה את כל מה שחשבתם עד היום על גוף של בלרינות

20.5.2016 / 5:39

מאז ומתמיד רקדניות בלט היו רזות, עדינות וענוגות. הדוגמנית למידות גדולות פרוסטין שייק בועטת במוסכמות האלה כשהיא רוקדת באלגנטיות בנעלי פוינט ומראה שלא צריכים לדלג על ארוחת צהריים כדי להיות הכי קלילה שיש

https://www.instagram.com/frostineshake/

כשחושבים על בלרינה לרוב עולות בדמיון תמונותיה של נטלי פורטמן ששיחקה בסרט "ברבור שחור" ובו כל הבלרינות הענוגות גם סבלו מתסביכי משקל קשים. אולם פרוסטין שייק, בלרינה מאוסטין, טקסס, מובילה קו שונה לגמרי בעולם הריקוד שאחריו תחשבו אחרת בכל הנוגע ל"גוף של רקדנית".

אלינה ורה (הידועה כפרוסטין) היא דוגמנית, כוכבת מופעי בורלסק, אמנית איפור ומעצבת שגם רקדה בלט באופן מקצועי מגיל שבע. בגיל 16 היא פרשה בגלל הלחץ המתמיד להיות רזה, אולם מהר מאד היא מצאה את עצמה בעולם האופנה. שם היא נחשפה למופעי בורלסק וראתה בהם דרך לבטא דימוי גוף חיובי.

סימן ההיכר שלה במופעים שואב השראה מעולם הבלט שזנחה בנעוריה. היא יצרה קשר עם חברי ילדות שהפכו מורים לבלט ועלתה שוב על נעלי הפוינט המוכרות. המופע זכה להצלחה וכיום היא מופיעה בלונדון, שוויץ, הולנד ונורבגיה, ובכך מוכיחה שיש מקום על הבמה לכל גוף בכל גודל.

ההצלחה של פרוסטין עודדה אחרות להתנסות בבלט, בלי קשר למשקל גופן או ניסיון עבר. אחת העוקבות באינסטגרם כתבה: "התמונות שלך על פוינט נתנו לי השראה להפוך לבלרינה במידות גדולות. תודה!".

עוד באותו נושא

תכירו את "קים קרדשיאן הרוסיה" שלא דופקת חשבון לאף אחד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully