וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל כוכבים: חובי סטאר העפיל לגמר אירוויזיון 2016

יניב דורנבוש, שטוקהולם

13.5.2016 / 0:01

המסע המוצלח של חובי סטאר באירוויזיון 2016 נמשך: הנציג הישראלי לתחרות ביצע את "Made of Stars", זכה לתשואות הקהל והעפיל לגמר התחרות שייערך במוצ"ש. "אני מאושר ברמות שאי אפשר לתאר", אמר לוואלה! תרבות

ספק 500

מתנה נוספת למדינת ישראל ביום עצמאותה: חובי סטאר העפיל לגמר האירוויזיון ה-61. נציג ישראל לתחרות ביצע את השיר "Made of Stars" וזכה לתשואות הקהל. מאוחר יותר נמנה הביצוע הישראלי בין עשר המדינות שזכו בהצבעות הקהל והשופטים והעפילו לגמר. "אני מאושר ברמות שאי אפשר לתאר, ולא רק בשבילי - אני שמח בשביל כל הצוות שעובד ומלווה אותי וכמובן בשביל מדינת ישראל שאני כל כך אוהב. להעניק כזאת מתנה ביום ההולדת של המדינה זה דבר בלתי נתפס מבחינתי. תודה רבה על כל התמיכה של כולם. נתראה בגמר", אמר לוואלה! תרבות לאחר שנודעו התוצאות.

במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר חצי הגמר, חזר חובי סטאר בהתרגשות על המסר ואמר: "אני כל כך שמח שאני יכול להעניק את המתנה הזו למדינה ביום עצמאותה". בנוסף, התייחס הזמר לילדותו ולחוויות השיימינג שעבר בבית הספר. "סבלתי בילדותי בבית הספר אבל נשארתי נאמן לעצמי. המסר של השיר הוא שוויון וכולם שווים. לא משנה מהיכן אתה מגיע, כמה כסף יש לך או מהי הנטייה המינית שלך, כולנו שווים", אמר. במסיבת העיתונאים נערכה הגרלה לשיבוץ ההופעות בגמר וישראל הוגרלה להופיע בחצי הראשון של משדר הגמר.

זוהי השנה השנייה ברציפות שבה ישראל מעפילה לגמר התחרות לאחר שבשנה שעברה עשה זאת נדב גדג' שאף סיים במקום התשיעי. בנוסף לישראל, העפילו לגמר, כאמור, תשע מדינות נוספות: לטביה, גאורגיה, בולגריה, אוסטרליה, אוקראינה, סרביה, פולין, ליטא ובלגיה. עבור אוסטרליה מדובר בהישג היסטורי שכן זוהי השנה הראשונה שבה היא מעפילה לגמר (בשנה שעברה היא שובצה לגמר באופן אוטומטי). יש לציין כי פרט לשבדיה המארחת שהעפילה לגמר באופן אוטומטי, אף מדינה סקנדינבית לא צלחה את שלב חצי הגמר.

מדינות אלה מצטרפות למדינות שהעפילו לחצי הגמר הראשון שנערך ביום שלישי: אזרבייג'ן, רוסיה, הולנד, הונגריה, קרואטיה, אוסטריה, ארמניה, צ'כיה (שעלתה לגמר לראשונה בתולדות התחרות), קפריסין ומלטה. בגמר ממתינות כבר בריטניה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת, שמשתתפות אוטומטית בגמר מדי שנה, לצד שבדיה המארחת.

(עדכון אחרון: 13 במאי, 1:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully