וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 95: "סקס פקטור" היא הדבר הכחול הבא

19.5.2016 / 0:07

קיילי מינוג משמשת כפסקול למופע סוסים, הרוצח עם הכי הרבה קורבנות מודיע שיפסיק לרצוח, כלב נוסף מככב בטלוויזיה וכמובן: ריאליטי הסקס החדשה שלכם. מצעד הטראש

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מקום 5: היכן אתה, פוני?

אירועי חגיגות יום הולדתה ה-90 של המלכה אליזבת השנייה, שנמרחו על פני מה שהרגיש כתשעים שנים שלמות, היו מפגן של אקסטרווגנטיות שגרם לחגיגות של שמעון פרס להיראות כמו אירוע בוטיק אקסקלוסיבי. באירוע שנערך בסוף השבוע האחרון בטירת וינדזור כיבדה קיילי מינוג את המלכה החוגגת בביצוע מיוחד ללהיטה "I Believe In You", אך במקום הופעה מלכותית מלווה בתזמורת, התברר שנוכחותה היוותה רק מוזיקת רקע למופע סוסים. כך שבזמן שקיילי נתנה הכל על הבמה, תשומת לב הקהל והצופים בבית היתה מופנית לחבורה של סוסים ובמיוחד לפוני שטלנד קטן, שגנב את ההצגה באמצעות טריקים חביבים ובאמצעות זה שהוא פוני, וקיילי לא. התעללות בבעלי חיים או התעללות בבני אדם? כל התשובות נכונות.

מקום 4: הרוצח עם הכי הרבה קורבנות מודיע שיפסיק לרצוח

בין יום הזיכרון ליום העצמאות לאירוויזיון, שכחנו קצת מיום שישי ה-13, שהשתחל שם באמצע מבלי שאף אחד שם לב. אף אחד כמעט, כי יש מי שלא ייתן לכם לשכוח. קיין הודר התפרסם כשגילם את דמותו של ג'ייסון וורהיס בכמה מסרטי "יום שישי ה-13", ומאז הפך מזוהה עם ז'אנר האימה, הסלאשרים, וכל מה שאלים ומלא בדם. אבל השנה, האדם שרצח יותר אנשים על המסך מכל אחד אחר החליט שנמאס לו מאלימות בקולנוע. בסרטון שבו הוא מדגים מדוע עדיף שישמור את כישורי המשחק שלו לתפקידים בלי הרבה מלל, הוא מברבר ומצהיר שיפסיק להשתתף בסרטים אלימים. רק שבסוף מתברר שהוא סתם עבד עלינו, והוא רק רוצה את הכסף שלנו לטובת קמפיין הקיקסטארטר שלו, בו הוא מנסה לממן סרט דוקומנטרי על עצמו. בהצלחה עם זה, כי את שתי הדקות של הסרטון בקושי שרדנו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מקום 3: תראו מי מדבר עכשיו

מאז באק באנדי לא נרשמה התרגשות גדולה כל כך מכלב טלוויזיוני מדבר, עד עכשיו, כשהז'אנר הלא-מוערך-דיו של חיות מדברות חווה סוף סוף עדנה מחודשת. הכינו את עצמכם ל- "Downward Dog", סדרה חדשה שתעלה בקרוב ותעסוק בחייה של נאן (אליסון טולמן, "פארגו") מנקודת מבטו של הכלב שלה, מרטין. גם אם קשה להסביר מה מלהיב כל כך בחיות בעלות כישורים ורבליים, הן תמיד כיפיות ואף פעם לא מחזיקות מעמד יותר מדי זמן באוויר. בהזדמנות זו, אם אפשר, נשמח גם להחזיר למסך את סוגת התינוקות המדברים. ג'ון טרבולטה וקירסטי אלי לא יתנגדו.

מקום 2: הקשר הפתלתל בין דת וצפייה בפורנו

כותרות רבות בתקשורת העולמית סיפרו השבוע על מחקר חדש אשר גילה כי אנשים הצופים בפורנו על בסיס שבועי, הפכו, במהלך שנות המחקר, לדתיים יותר. לעומתם, אלו שצפו בפורנו, אך בתדירות נמוכה יותר, הפכו דווקא לדתיים פחות. אחת הסיבות לכך, כפי שהסביר דר' סמואל ל. פרי מאוניברסיטת אוקלהומה, נעוצה בתחושת האשמה, המאלצת אותם לנסות ולכפר על החטא בתחומים אחרים. "האנשים הללו עשויים לומר לעצמם דברים כמו, 'אוקיי, אלוהים, אני אולי ממרה את פיך באזור הזה של חיי, אבל תראה את כל הדברים הדתיים שאני עושה'", הסביר ד"ר פרי לאתר Refinery29. כמו אסירים שחוזרים בתשובה בכלא, גם את הדתיות הזו אנחנו מהססים לקנות.

כנסייה ארמנית ארמניה. Hovhannes Kljyan, מערכת וואלה! NEWS
וזו כבר כנסייה בארמניה/מערכת וואלה! NEWS, Hovhannes Kljyan

מקום 1: ריאליטי לאיתור כוכבי פורנו

בעבר תעשיית הפורנו נחשבה למפלט אחרון ונצלני עבור גברים ונשים שנזקקו לפרנסה מהירה, אבל עכשיו אנחנו בעתיד ובעתיד, כידוע, לכל אחד יהיו 15 דקות של תהילה. אל דאגה — הניצול עדיין שם, אבל החל מהשבוע יתחרו שמונה גברים ושמונה נשים על הזכות להיות כוכב או כוכבת הפורנו הבאים, בריאליטי "סקס פקטור". המנצח ייקח הביתה גם פרס של מיליון דולר, מה שבאופן תיאורטי עשוי לחסוך לו את החוויה הלא לגמרי נעימה של להשתתף בעוד סרטים פורנוגרפיים במשך חייו, בעוד 15 המפסידים יוותרו עם מה שהיה להם גם לפני התוכנית: עתיד אפשרי בתעשיית הסרטים הכחולים. בניכוי כל הפורנו, התוכנית הזו נראית כמו עוד תוכנית ריאליטי שבה כולאים כל מיני אנשים יחד בבית, מה שתורם עוד יותר לנורמליזציה שנעשית כאן לז'אנר שהוא לכל הפחות בעייתי. אבל אין מה לדאוג, לפי המחקר עליו קראתם ממש לפני רגע, מי שיצפה בה על בסיס שבועי יכפר על זה בתחומים אחרים, אז זה מתקזז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully