וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דודו טסה

22.5.2016 / 6:00

ההכנות לקראת המופע המיוחד של דודו טסה והכוויתים בפסטיבל ישראל צוברות תאוצה וזו הזדמנות נהדרת לשמוע מטסה על כמה תחנות מוזיקליות בחייו

שלום חנוך - אדם בתוך עצמו

כל אמן היה רוצה קריירה מפוארת ומעיין יצירתי כמו של שלום חנוך. "אדם בתוך עצמו", תקליט הסולו הראשון שלו משנות ה-70 שהפיק לואי להב, הוא מהתקליטים הראשונים שקניתי בחיי, ושסימן את שלום חנוך כאמן המשמעותי בחיי.

"עיר זרה", "שעונים" ו"לילות שקטים" הם שירים שליוו אותי בנעוריי. רוב השירים בתקליט נמשכים מעל 7 דקות והדבר מעיד על תקופה שבה ההתייחסות למוזיקה היתה עמוקה וסבלנית יותר.

מיקי שביב - בדיוק דבר כזה

ההיכרות הראשונה שלי עם מיקי שביב היתה כשניגן באלבום ההופעה המשותף של אריק איינשטיין ושלום חנוך. זו היתה נגינה מופלאה של מוזיקאי מדהים. מיקי חי הרבה שנים בחו"ל וכשחזר בשנות התשעים, הוציא את האלבום "בדיוק דבר כזה" שמשלב סגנונות מוזיקליים לצד טקסטים מרגשים. אלבום חובה.

ארז הלוי - הלילה

ארז הלוי היה עוף מוזר בשנות השמונים. מצד אחד שר בח' וע' שירה מזרחית. מצד שני זה קרה במקביל להפקה ועיבוד מערביים עליהם אחראי מתי כספי, שגם ניגן בכל כלי הנגינה באלבום.

"כך ברא אותך הטבע" ו"הדייגים והלילה" הם שירים שנשמעו שונים ומעניינים בנוף הישראלי אז - כך גם היום.

זוהר ארגוב - נכון להיום

את התקליט הזה אבי קנה בחנות הקטנה של האחים ראובני בשכונת התקווה. האחים, אגב, גם היו המפיקים בפועל של האלבום שהיה פסקול ילדותי.

זוהר ארגוב היה מי שעיצב את שירתי. אני זוכר את עצמי באותה תקופה מקשיב וחוזר על הסילסולים של זוהר.

אריק סיני - שירים חוזרים א + ב

זהו אלבום כפול שבו אריק סיני מבצע שירי ארץ ישראל. אני מודה, אני פריק של שירים ישראלים ישנים. צורת ההגשה וקולו של אריק סיני מצליחים לרגש אותי תמיד.

seperator

דודו טסה והכוויתים יארחו את יהודית רביץ ומירה עווד במופע שיועלה במסגרת פסטיבל ישראל ב-4 ביוני, שעה 21:30, בתיאטרון ירושלים. טסה יופיע גם בזאפה אמפי שוני ב-27 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully