וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמה קורעת לב בבאר שבע: הופעה של שלמה ארצי מול משחק אליפות היסטורי

18.5.2016 / 16:41

לאחר ביטול הופעתו הקודמת של ארצי בבאר שבע, הופעתו בעיר במוצ"ש תתקיים במקביל למשחק הפועל באר שבע שבו היא צפויה להיות מוכתרת כאלופה. מעריצים רבים הביעו את אכזבתם ומנסים למכור את כרטיסיהם להופעה ברשת

צילום: אלעד דבי, בימוי ועריכה: ירון שילון

(בסרטון: הקליפ לשיר "מחמל נפשי" של שלמה ארצי ודיקלה, ילידת באר שבע שתתארח בהופעתו בעיר)

seperator

אכזבה בקרב תושבי באר שבע, בשל התנגשות בין שני אירועים משמעותיים שיתקיימו במקביל בערב מוצ"ש הקרובה (21 במאי), ויחלו באותה שעה בדיוק (21:00): הופעה של שלמה ארצי באמפי פארק באר שבע ומשחק הכדורגל של הפועל באר שבע מול בני סכנין, שנותן הזדמנות להפועל באר שבע לקטוף אליפות היסטורית אחרי 40 שנים. ההתנגשות הובילה לכך שבאר שבעים רבים, שמעריצים את ארצי אבל גם אוהדים את קבוצת הכדורגל, מנסים למכור את הכרטיסים שקנו להופעתו של ארצי. עוגמת הנפש עבורם מחריפה על רקע ביטול הופעה קודמת של ארצי שנקבעה לאמפי פארק בבאר שבע. ההופעה, שהיתה אמורה להתקיים ב-31 באוקטובר, בוטלה עקב פריצת דיסק של ארצי. על ביטולה הוכרז שלושה ימים לפני קיומה, ולאלפי קוני הכרטיסים אז הוצע לשמור את הכרטיס למוצאי שבת הקרוב או לקבל את כספם בחזרה.

"זה מבאס", אומרת תושבת באר שבע הלה חדד, שגם מעריצה את שלמה ארצי וגם אוהדת את הפועל באר שבע. "ההופעה היתה אמורה להיות בסוף שנה שעברה כבר, קניתי לה כרטיסים, ואז הודיעו שבגלל מצבו הבריאותי הוא לא יכול להופיע, ודחו את זה. הכרטיסים מההופעה ההיא המשיכו להופעה הקרובה, כשהם נתנו את האפשרות עד 21 ימי עסקים לפני ההופעה לבטל. כשהבנתי שההופעה הקרובה יוצאת בשבת, בזמן המשחק האחרון, התקשרתי לבטל את הכרטיסים להופעה הקרובה, 21 הימים עברו. אז מכרתי את הכרטיסים. אני רואה ברשת המון אנשים שמנסים למכור כרטיסים להופעה של שלמה, נקווה שבסוף לא יופיע רק מול מגבת. מכיוון שזה המשחק הכי חשוב של העיר ב-40 השנים האחרונות, חבל שלא חשבו מראש שזה עלול להיות במקביל, ואולי להזיז את ההופעה של שלמה שוב, למרות שהיא כבר זזה בעבר".

- בשנות ה-70 שלמה ארצי שר את שיר אליפות מכבי נתניה, היית רוצה שהוא ישיר את שיר אליפות הפועל באר שבע, אם הקבוצה תזכה?

"אנחנו פוחדים לדבר על אליפות. אם נגיע לזה, הייתי מעדיפה שאמן באר שבעי שיותר מחובר לעיר יבצע את שיר האליפות, למשל רוני דלומי או יהודית רביץ".

מעריצים נוספים של הזמר והקבוצה הביעו את אכזבתם וכעסם ברשת. "ארבעים שנה חיכינו לרגע הזה", כתבה בפייסבוק ליבי, "נכון שאף אחד לא חלם שזה ייפול באותו תאריך, אבל זה לא לעניין שאנשים שרכשו במיטב כספם לראות את שלמה, עכשיו צריכים לוותר (ולמכור במקרה הטוב), במקום שמישהו ידבר אל ליבו של שלמה ויסביר לו את גודל המאורע וידחו את המופע". מעריצה אחרת בשם פזית כתבה בעמוד הפייסבוק של ארצי שהיא "חושבת ששלמה ארצי ומארגנו צריכים לגלות רגישות והתחשבות במצב שנוצר ולדחות את המופע למועד אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שלמה ארצי, יובל בנאי, לנצח יחד. אלעד דבי,
מאיר ישראל, המתופף של שלמה ארצי: "זו בעיה, נפסיד הרבה כרטיסים". ארצי/אלעד דבי

"זו בעיה, אני חייב להודות, זו בעיה, מה נעשה?", אומר לוואלה! תרבות מאיר ישראל, המתופף הוותיק של שלמה ארצי, "איזה חוסר מזל. יש פה התנגשות. זה מה יש. נראה מה יהיה. אני לא יודע באיזה שעה המשחק".

- המשחק מתחיל באותה שעה בדיוק שבה מתחילה ההופעה שלכם.

"באותו זמן? אוי אוי אוי. נו, נפסיד הרבה כרטיסים. נראה מה יהיה. בינתיים מקיימים את ההופעה, אני לא יודע אם יהיו שינויים, בינתיים מקיימים".

יצויין כי למשחק הכדורגל אזלו כל הכרטיסים, ואילו להופעתו של ארצי בבאר שבע קיימים עוד אלפי כרטיסים פנויים, לפי אתר דרכו נמכרים כרטיסים.

seperator

בתוך כך, בדקנו עם שני אנשי חדשות מובילים, הידועים כמעריצים של הפועל באר שבע אך גם אוהבים את שלמה ארצי , לאן יבחרו ללכת באותו ערב – להופעה של ארצי או למשחק הגמר?

רינה מצליח השיבה: "ברור שאני הולכת למשחק, אבל שלמה ארצי הוא חבר שלי, אני מאוד אוהבת אותו, הייתי כבר בכל ההופעות שלו השנה".

יעקב אילון פסק: "שלמה ארצי הוא גדול אבל סיכוי לאליפות יש פעם ב-40 שנים. נשיר את 'אהבתיה' ביציע".

מההפקה של ארצי נמסר בתגובה: "ליבנו עם המעריצים אוהדי הקבוצה, ניסינו להזיז את מועד ההופעה, אך ללא הצלחה לצערנו. אנחנו מתחייבים בפני המעריצים להביא להם 'הופעה אליפות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully