וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויקנד ואדל הם הזוכים הגדולים בפרסי הבילבורד 2016

23.5.2016 / 7:56

הזמר הקנדי-אתיופי גרף לא פחות משמונה פרסים, בהם לאמן ה-R&B הטוב ביותר והאמן החם של 100 הגדולים, ואילו אדל זכתה בפרס הכי החשוב: האמן הגדול ביותר

טקס הבילבורד 2016. GettyImages
ערב טוב. הוויקנד עם כל הפרסים שזכה בהם הלילה/GettyImages

לפנות בוקר (שני) התקיים טקס הבילבורד השנתי בלאס וגאס שבמסגרתו חולקו פרסים לאמנים שחלשו על המצעדים האמריקאיים בשנה החולפת. את מרב הפרסים קיבל הזמר הקנדי-אתיופי הוויקנד, שאסף אל חיקו שמונה פרקים, בהם לאמן ה-R&B הטוב ביותר והאמן החם של 100 הגדולים. אבל היתה זו אדל שלקחה את הפרס המשמעותי של הערב, האמן הגדול ביותר, ומלבדו גם בפרס על 200 האלבומים הגדולים, השיר הכי חם ("Hello") ועוד. זוכים בולטים נוספים הלילה היו ריהאנה בפרס על פי הצבעת המעריצים, ג'סטין ביבר בפרס הזמר ופרס המדיה החברתית, וואן דיירקשן בפרס הלהקה, דרייק בפרס הראפ, דיוויד גטה בפרס הדאנס, טוונטי וואן פיילוטס עם שני פרסי רוק ועוד.

לא פחות מאשר הפרסים התאפיין הערב בהופעות שבמהלכו. מדונה עשתה מחווה לפרינס המנוח (שזכה להקדשות ואזכורים רבים במהלך הטקס) עם "Nothing Compares 2 U"' ואחריו "Purple Rain" בעזרתו של סטיבי וונדר. הזמרת קשה סיפקה הופעה רבת עוצמה כאשר שרה את "It Ain't Me, Babe" של בוב דילן. בריטני ספירס סחפה עם מחרוזת של להיטיה, ומלבדם הופיעו גם ג'סטין ביבר, מייגן טריינור, ריהאנה, ניק ג'ונאס וטובה לו, פיפת' הרמוני, פינק ואחרים.

טקס הבילבורד 2016. AP
אדל, שלא נכחה בטקס כי נשארה באנגליה, מודה על זכייתה/AP
טקס הבילבורד 2016. GettyImages
סוחפת ולוהטת. בריטני ספירס מופיעה/GettyImages
טקס הבילבורד 2016. GettyImages
אשף מדיה חברתית. ג'סטין ביבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully