וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: רדיוהד מבצעים את "Creep" לראשונה מזה 10 שנים

24.5.2016 / 11:40

הלהקה שמתכחשת ללהיט הגדול, ביצעה אותו במפתיע במהלך הופעה בפריז. וגם: ג'ניפר לורנס עם וידוי מפתיע על תקופת הצילומים של "משחקי הרעב". לייב בלוגינג תרבותי

11:58- ג'ניפר לורנס וג'ון אוליבר חושפים סודות אצל ג'ימי פאלון

הסגמנט החמוד "True Confessions" מתוכנית הערב של ג'ימי פאלון, מארח בכל פעם שני מפורסמים שמנסים לנחש אם הווידויים שמספרים חבריהם נכונים או שקריים. האחרונים לבקר שם היו ג'ניפר לורנס וג'ון אוליבר, וכיאה לשלישייה שכזאת גם סיפקו סיפורים מעניינים.

לורנס, שרגילה לחשוף סיפורים מביכים על חייה בריאיונות, סיפרה כי באחד מימי הצילומים של "משחקי הרעב" לקחה כדורי שינה, מבלי שתהיה לכך כל סיבה הגיונית. אוליבר מצידו ניסה לשכנע את כולם שבילה תקופה כנער במטבח של ארמון בקינגהאם. מי משקר ומי דובר אמת? הכל בסרטון.

וגם בונוס: ג'ניפר לורנס מספרת מה האחיין שלה חושב על המשחק שלה ב"אקס-מן".

11:51 - הפתעה: רדיוהד ביצעו את "Creep" בהופעה

מערכת היחסים של חברי להקת רדיוהד עם מה שנחשב לגדול הלהיטים שיצאו תחת ידם, מורכבת במיוחד. במהלך השנים פיתחו חברי הלהקה סלידה עזה ל-"Creep" שהופיע במסגרת האלבום "Pablo Honey" לפני שני עשורים. הם כינו אותו בריאיונות כ"חרא" ואת המעריצים שביקשו להשמיע אותו בהופעות כ"מפגרים אנאלית".

אלא שאתמול (שני) במהלך הופעה בפריז, פנה הסולן תום יורק לאדם בקהל ואמר: "זה בשביל האיש המצחיק שם מאחור שצועק 'Creep', רק כדי להדהים אותך". ואכן, מיד לאחר מכן פצחה הלהקה בביצוע של השיר שלא הושמע בהופעות כבר עשור.

11:00 - שי בן צור והרג'סטן אקספרס ישיקו את אלבומם החדש ביום שני הקרוב

האלבום הכפול "Junun", שנבחר לאלבום השנה של הסאנדיי טיימס בקטגוריית מוזיקת עולם, הוא שיתוף פעולה של שי בן צור וג'וני גרינווד מרדיוהד, שהפיק ומנגן באלבום, יחד עם תשעה עשר מוזיקאים מרג'סטן. האלבום הוקלט במבצר ג'ודפור ברג'סטן, באולפן נייד שהקים במיוחד מפיק העל נייג'ל גודריץ' (רדיוהד, בק, פול מקרטני, U2 ועוד), ותהליך ההקלטות האלבום תועד לסרט על ידי הבמאי ההוליוודי פול תומאס אנדרסון, שגם ביים לאחרונה קליפ עבור רדיוהד.

ביום שני, 30 במאי, יחגגו בן צור והרג'סטן אקספרס הופעת השקה באמפי שוני. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully